ویزای دانشجویی چین برای افراد متاهل-ویزای اس وان چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

ویزای دانشجویی چین برای افراد متاهل

ویزای چین-چین

با توجه به قوانین بعد از شهریور ۹۲
افرادی که ازدواج کرده اند و متاهل هستند میتوانند برای همسر و فرزندانشان ویزای همراه چین بگیرند ، هموطنان دقت کنید که ویزای همراه فقط برای بستگان درجه یک صادر میشه ( فقط همسر و فرزندان ) .(برای این کار هم باید از دانشگاه دعوتنامه دریافت کتید و با اون برای ویزا اقدام کنید.)

در این مورد باید بگم که تا قبل از شهریور ۹۲ به اعضای خانواده ویزای توریستی چین  میدادن و شما اون رو هر سه ماه اینجا تمدید میکردید با ۱۶۰ یوان!!!

از شهریور ۹۲ به اینور قانون جدید گذاشتن و از همون ایران برای اعضا خانواده ویزای اس وان چین
s1میدن که ۶ ماه اعتبار داره و پس از اومدن فقط یک بار نامه از دانشگاه میگیرید!!! تازه این نوع ویزا هم محدودیت خروج و ورود نداره و میتونید باهاش بیاین ایران و برگردید!!!

خوب دوستان این هم از مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کشور چین و هزینه اون ، امیدوارم که براتون مفید باشه .

من سعی کردم که از سیر تا پیازشو براتون بگم ، اگه کسی در مورد ویزا سوالی براش پیش اومد که من اینجا ننوشته بودم ایمیل بزنه و یا تماس بگیره تا کامل راهنماییش کنم.

راستی شما پس از اینکه اومدید هم باید ربید اداره ویزای شهر تون و اجازه اقامت یکساله بگیرید .

اینم به اون لیست هزینه هاتون اضافه کنید
.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان