تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

سفر به بزرگترین بندر چین - شانگهاي عکس

برگزار کننده انواع تور شانگهای

Travel to Shanghai

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

شانگهای بزرگ ، معروف ، زیبا و پر از جاذبه های توریستی

سفر به بندر شانگهاي بزرگترين شهر بندري کشور چين

 China's largest port city

 

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

با هواپيما، قطار يا كشتي مي توان از پكن به شانگهاي سفر كرد. شانگهاي تنها شهر چين است كه دو فرودگاه دارد به نام هاي «پو دون» و «هون چيائو».
اين شهر همچنين سه ايستگاه قطار به نام هاي «ايستگاه شانگهاي»، «ايستگاه غربي شانگهاي» و«ايستگاه جنوبي شانگهاي» دارد كه سفر به اين شهر با قطار را نيز آسان كرده است.
دیدنی های شهر شانگهای که بزرگترين شهر بندري چين است. چون سرعت سفر با كشتي بسيار كم است، فعلا فقط هر چهار روز يك كشتي از شانگهاي چين به شهر داليان چين وجود دارد. اما خطوط كشتيراني بين المللي شانگهاي متنوع است. از شانگهاي مي توانيد به بيش از 400 بندر جهان از جمله بندرهاي كره جنوبي و ژاپن برسيد.
رفت و آمد در داخل شهر شانگهاي نيز بسيار آسان و مناسب است.

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

9 خط مترو و سه خط قطار سريع السير مغناطيسي در شهر دیدنی شانگهای  وجود دارد و با استفاده از خطوط مترو به راحتي مي توانيد به ديدني هاي معروف اين شهر از جمله منطقه «واي تان»، ميدان خلق و مراكز خريد و گردشگري معروفي مانند «خيابان نان جين» و «خيابان هواي هايي» برسيد.

علاوه بر اين حدود 60 هزار تاكسي در شانگهاي به جابه جايي مسافران مي پردازند و سه خط اتوبوس گردشگري نيز از «ورزشگاه شانگهاي» و«ورزشگاه هون چيائو» حركت مي كند. خط اول از ورزشگاه شانگهاي به ايستگاه «دروازه شمالي فان تا» مي رود و اتوبوس ها از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر حركت مي كنند. خط ديگر از ورزشگاه شانگهاي به ايستگاه «پارك فرهنگ هوا شيا» مي رود و از ساعت 7 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر حركت مي كند.با استفاده از این وسایط نقلیه میتوانید  مکان های دیدنی شانگهای رو ببینید.

 

نمایش اکروباتیک در شانگهای  هر شب برگزار می شود و در حدود 2 ساعت به طول می انجامد . گروه  نمایش شانگهای در سال 1951  تاسیس شد و یکی از بهترین گروه های نمایش در چین است. و یکی از محبوب ترین تفریح های شبانه برای گردشگران و توریستها در شانگهای می باشد.


دروازه بزرگ مجتمع اداری متشکل از دو آسمان خراش در منطقه Xujiahui از شانگهای است. این یکی از مهم ترین مراکز بازدید در شانگهای است، به خصوص در شب زمانی که همه لامپها روشن شده است.بازار پلازا دروازه بزرگ دارای شش فروشگاه از مغازه ها، و یک سطح زیرزمین در منطقه خریداست. ودارای جنسهای ارزان میباشد.

اخرین تحقیقات نشان مي دهد شانگهاي در شرق چين دومين شهر جذاب جهان است.
شهر شانگهاي پس از لندن دومين شهر جذاب جهان معروف شده است.
بنا به گزارش، بررسي ها دراين باره از 500 بازرگان از کشورهاي مختلف و بر اساس داده هاي سرمايه گذاري سال 2009 ميلادي انجام شده است .
با اين حال در پنج سال گذشته وضعيت شهرهاي مذکور مورد تجزيه و تحليل دقيق قرار گرفته است.
بسياري از بازرگانان جهان به لندن علاقه زيادي دارند و به همين دليل اين شهر رتبه نخست جذابترين شهر جهان را بدست آورده است.
نزديک به 42 درصد از افراد مورد نظرسنجي براين باورند که لندن جذابيت زيادي دارد و شماري از آنها نيز شانگهاي را يک شهر مدرن با اقتصادي پيشرفته و رو به توسعه دانسته اند.
از ديگر شهرهاي جذاب چين دراين فهرست مي توان به هنگ کنگ و پکن اشاره کرد.
وضعيت سرمايه گذاري، اقتصاد، تجارت، بناها و مراکز اقتصادي و تحقيقاتي اين شهرها و مدرن بودن آنها جذابيت شهرهاي جهان در اين فهرست را مشخص کرده است.

l173_


منطقه ساحلی Zhongshan Dong Yi Lu یکی ااز اسکله های زیبا و ازدیدنیهای شهر شانگهای است. این منطقه از پل بادیو تا شرق رودخانه جینگلینگ ادامه  می یابد و حدود 1.5 کیلومتر طول دارد. با قدم زدن در این منطقه ساحلی و اسکله ای می توانید در قسمت مقابل برج تلویزیونی معرف Oriental Pearl  و Jin Mao  را مشاهده کنید.این منطقه یکی از 10 مکان دیدنی شانگهای است که ارزش پیاده روی و دیدن را دارد.مهم ترین و اصلی ترین مکان دیدنی این منطقه 52 پل در قسمت غربی آن است که دارای معماریهایمتفاوتی میباشد.
 

 china-fastest

چین سریعترین ترن جهان را برای راه آهن پرسرعت پکن ــ شانگهای ساخته است این ترن تولید چین است و با سرعت ۳۸۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و از هر ترن دیگری در جهان سریعتر است.زمان سفر بین این دو شهر مرکزی از پنج ساعت فعلی به چهار ساعت کاهشداده است.این کشور طی چند سال گذشته، فن‌آوری ساخت ترن‌هایی با سرعت حرکت ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را از کشورهای ژاپن، فرانسه، کانادا و آلمان وارد کرد.

 

-Shangha


در حومه شهر شانگهاي شهر قدیمی زاجیاجیاو قرار گرفته  است و از مناطق مشهور كشور چين است كه داراي سابقه اي 1700 ساله است وداراي 47 كيلومتر مربع مساحت است.اين شهر مانند ونيز ايتاليا براي جابجايي از قايقهاي مخصوص استفاده مي شود.بر روي اين منطقه پلهاي بسيار زيبايي وجود دارددر سفر به شانگهای باید انها را دید.
 

Shanghai-Happy-

از قسمتهای گردشگری و دیدنی شهر شانگهای میتوان به هپی والی در جنوب غرب شهر شانگهای اشاره کرد.        
يك پارك زيبا با جاذبه های منحصر به فرد که  تمام سنين و سليقه هارا به خود جذب میکند...اين پارك در وسط منطقه تفريحيتوچال ملی ودر 40 كيلومتري غرب منطقه پايين شهر شانگهاي واقع گرديده است .اين منطقه مساحتي بالغ بر 863000 متر مربع را شامل مي شود و داراي مناطق مختلفي ساحل آفتابي وساحل طوفاني,شهر معدن طلا,ساحل شانگهاي و ساير قسمتهاي گردشي و تفريحي و هیجان انگیز است.


Shanghai-Tower



این برج فوق کلاسیک در منطقه شانگهای چین ساخته شدهاست و امتیاز مهم آن استفاده از طیف وسیعی از فناوریهای سبز و دوستدار محیط زیست عنوان شده است.
ارتفاع آن ۶۳۲ متری به شکل مارپیچی روانه آسمان شانگهای است. استفاده از طرح مارپیچی مزایای زیست محیطی مختلفی داشته و در عین حال تأثیری مثبت بر پایداری آن نیز می گذارد.
این برج در برگیرنده ۹ ساختمان مرتفع سیلندری شکل در دل خود است که بر روی یکدیگر سوار می شوند. در این برج مرتفع از سیستمهای جمع آوری آب باران برای خنک سازی سایر سیستمهای برج استفاده خواهد شد.
همچنین از یک سری توربینهای بادی برای تولید الکتریسیته مورد نیاز آپارتمانهای برج استفاده می شود تا بدین ترتیب این سازه عظیم تا حد زیادی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به صورت خودکفا عمل کندبرج شانگهای یک آسمان خراش سبز است. این برج دارای دو پوسته ی شیشه ای است که برای کنترل انرژی،حرارت و آب در آن به کار گرفته خواهند شد. در واقع با این کاربرای نشان دادن دوستی آسمان خراش و تکنولوژی با طبیعت است.




 

شرکت صنایع خودروسازی شانگهای  یک شرکت خودروسازی چینی است که در میان پنج خودروساز بزرگ چین، رتبه سوم را داراست (چهارتای دیگر گروه فاو، شرکت دانگفنگ، چانگان موتورز و چری هستند).شرکت سِیک (SAIC) یا همان خودرو سازی شانگهای در شرکت‌های شانگهای جی‌ام، سیک جی‌ام وولینگ خودرو و مرکز فنی خودروی پان آسیا با شرکت جنرال موتورز شریک است.سیک همچنین با شرکت فولکس‌واگن در شرکت سیک فولکس‌واگن خودرو شریک است تعداد کارکنان این شرکت شصت هزار نفر است.شرکت خودرو سازی SAIC مستقر در شانگهای که بزرگترین خودرو ساز چین می باشد در مورخ 16/10/1391 اعلام نمود که این شرکت در سا ل گذشته 49/4 میلیون دستگاه خودرو را به فروش رسانده که نسبت به سال قبل از آن 12 درصد افزایش در فروش را نشان می دهد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان