تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

خانم چینی، ثروتمند

خوب جای لطفش باقی است حالا که درباره چین در وبسایت تور چین صحبت می کنیم به خانم چینی که در حال حاضر یکی از ثروتمندترین زنان جهان  نیز می باشد اشاره ای داشته باشیم :

 

  ژانگ شین در فقر بزرگ شده و در 14 سالگی شروع به کار در یک کارخانه نمود. امروز او ثروتمندتر از دونالد ترامپ، استیون اسپیلبرگ و اپرا وینفری است.

به گزارش برترین ها ژانگ که توسعه دهنده املاک و مستغلات است، هفتمین زن ثروتمند خودساخته دنیاست و فوربس ثروت او را 3.6 میلیارد دلار تخمین زده است. او 800 میلیون دلار بیشتر از وینفری می ارزد.

نه تنها داستان به ثروت رسیدن او انعکاسی از خود چین است، بلکه خود اوست که بیشتر چشم انداز شهری مدرن این کشور را شکل داده است و در پکن لوگوی شرکت او، SOHO China را روی اکثر ساختمان ها می بینید.

سوهو چاینا 18 شعبه در پکن دارد که اکثر آنها نمادهای شهری هستند و به تازگی این شرکت به شانگهای هم گسترش یافته و در آنجا 11 ملک خریده یا ساخته است.

دو تا از پروژه های پکن آن – که یکی از آنها سال گذشته تکمیل شد و دیگری در دست ساخت است – توسط خانم زها حدید، معمار عراقی تبار برنده جایزه پریتزکر طراحی شده اند.

ژانگ 47 ساله درست قبل از انقلاب فرهنگی مائو زدونگ در پکن متولد شد. آن زمان افراد باسوادی همچون والدین او به "باز-تحصیل" به مزارع فرستاده می شدند. او با مادرش به پکن برگشت، ولی آنها فقر و سختی های فراوانی را متحمل شدند.

آشنایی با خانم چینی ، ثروتمندتر از اپرا وینفری و استیون اسپیلبرگ

خانم چینی، ثروتمندتر از اپرا وینفری - آکا,خانم چینی، ثروتمند, اپرا وینفری

او می گوید: «من زمانی متولد شدم و بزرگ شدم که این شهر خیلی ساکت بود، هیچ اتومبیل، مغازه، روشنایی یا دستگاهی نبود. مردم فقط دوچرخه سوار می شدند.»

او در 14 سالگی، با مادرش به هنگ کنگ رفت و 5 سال در کارخانه عروسک، لباس و لوازم الکترونیکی با حقوق کم کار کرد و آنقدر پول جمع کرد که برای تحصیل به انگلستان برود.

این خانم کانتونی به عنوان یک تازه مهاجر که هیچ تحصیلات، پس زمینه و حتی مهارت زبانی نداشت، و زندگی کردن در هنگ کنگ هم برایش سخت بود، 5 سال تلاش کرده بود که پول کافی برای خریدن بلیت هواپیما برای لندن و کلاس زبان انگلیسی جمع کند. او بورس دانشگاه برنده شد و در دانشگاه کمبریج در مقطع فوق لیسانس، در رشته اقتصاد درس خواند و اولین شغل خود را در گلدمن ساکس نیویورک بدست آورد.

بجای آنکه به زندگی مرفه خود در وال استریت ادامه دهد، به پکن برگشت و با شوهرش آشنا شد و با هم سوهو چاینا را تأسیس کردند.

او می گوید: «آن زمان هیجانی بین مردم بود و همه درباره ایجاد تغییر در چین حرف می زدند، آن زمان پرشور روشنفکری بود. من حس کردم که این کشور دارد واقعاً تغییر می کند و دوست داشتم بخشی از آن باشم.»

از وقتی که ژانگ و شوهرش پان شی یی، سوهو چاینا را در سال 1995 تأسیس کردند، این شرکت تبدیل به بزرگترین توسعه دهنده املاک و مستغلات بازرگانی شده است و 56 میلیون فوت مربع توسعه اولیه در پکن و شانگهای به آن تعلق دارد.

با آنکه داستان ثروتمند شدن ژانگ باورنکردنی است ولی منحصر بفرد نیست. از لیست 24 نفره میلیاردرهای خانم خودساخته سال 2013 فوربس، شش تا از آنها چینی (یک نفر اهل هنگ کنگ) هستند و سهم این کشور در این لیست از ایالات متحده هم بیشتر است.

آشنایی با خانم چینی ، ثروتمندتر از اپرا وینفری و استیون اسپیلبرگ

ژانگ می گوید: «من فکر می کنم زنان نسل ما انقلاب فرهنگی را پشت سر گذاشته اند و سختی های زیادی را متحمل شده اند. آنها از صفر شروع کردند و ناگهان با فرصت شگفت انگیزی در چین روبرو شدند. بنابراین خانم ها از این فرصت عالی بهره گرفتند.»

ژانگ در وبسایت Weibo که یک شبکه اجتماعی معادل توئیتر در چین است، 5 میلیون طرفدار دارد و دیدگاه های خود در مورد معماری، تجارت و امور فعلی را در صفحه اش ارائه می دهد.

ژانگ علیرغم موفقیت مالی اش، از افتادن در چاله های ثروت خودداری می کند و به پسر 14 ساله اش پیشنهاد می کند که شغلی در مک دونالدز یا KFC برای خودش دست و پا کند. البته او می گوید که پسرش تلاش کرده شغلی بدست آورد، ولی چون سنش کم است به او کاری نداده اند.

او می گوید: «پسر من بودن زیاد آسان نیست، چون ما خیلی معروف هستیم. ما سخت تلاش می کنیم که زندگی نرمالی برای بچه هایمان فراهم کنیم. من در مورد پول با آنها خیلی سخت گیرانه رفتار می کنم. تا وقتی که لازم نداشته باشند به آنها پول نمی دهم. بنابراین آنها هیچ وقت پول اضافه در جیبشان نیست. ولی فکر می کنم این را نمی توان با اینکه ما چطور و از کجا به این موقعیت رسیدیم مقایسه کرد.»

bartarinha.ir

لیو ون جین

در این پست از وبسایت تور چین 20 در راستای آشنا سازی گردشگران و توریستهای ایرانی با فرهنگ مردم کشور چین به معرفی یکی از آهنگسازان مشهور چین می پردازیم امیدواریم که در حاشیه مسافرت به چین کمی هم از طریق مطالعه بتوانید با فرهنگ کشور پهناور چین آشنایی مختصری پیدا کنند.

"لیو ون جین" یکی از آهنگسازان مشهور چین است که سال 1961 میلادی از انستیتوی مرکزی موسیقی چین فارغ التحصیل شد. وی مقامهای متعددی را در اختیار داشته است مانند مدیر کل امور هنری گروه مرکزی موسیقی ملیتی و مسئول امور هنری گروه تآتر موسیقی و رقص چین،"لیو" اکنون مسئول امور هنری گروه تآتر موسیقی و رقص چین است. "لیو ون جین " در سال 2001 به عنوان استاد دانشگاه موسیقی ملی کره جنوبی استخدام شد.

"لیو ون جین" در دوران جوانی در دانشگاه فردی پرکار بود و جایزه دانشجوی برجسته انستیتوی موسیقی مرکزی را از آن خود کرد. "آهنگ تعریف یو به" و "آهنگ تصور تنگه سان من" که وی در دانشگاه برای اولین بار خلق کرد، دو اثر برجسته آمیزش ساز "ار هو"(نوعی ساز سنتی چین دارای دو تار ) و پیانو است. "آهنگ تعریف یو به" سال 1993 به عنوان "اثر کلاسیک چینی ها در قرن بیستم " انتخاب شد. در ماه مه سال 1982، اولین نمایش "تصور دیوار چین" آهنگساز "ار هو" یکی از آثار دیگر وی در کنسرت "بهار شانگهای" با موفقیت روبه رو شد و جایزه بهترین اثر موسیقی در سومین مسابقه آثار موسیقی را کسب کرد. در سالهای متمادی ، این موسیقی در مناطق مختلف چین و بیش از 10 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی به معرض نمایش گذارده شده و مورد استقبال قرار گرفته است.تور چین ویزای چین

 



ادامه مطلب ...

شناخت کشور چین

در این پست در وبسایت تور چین 20 به شناخت کشور چین به صورت اجمالی می پردازیم:
کشور چین همانطور که می دانید پر جمعیت ترین کشور دنیا می باشد ،با مساحت ۹۵۷۲۹۰۰ کیلومتر مربع ، پهنه وسیعی از آسیای مرکزی را به خود اختصاص داده است. کشورهای روسیه، مغولستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان،افغانستان، پاکستان،هند، نپال، بوتان، میانمار(برمه)، لائوس، ویتنام و کره شمالی در همسایگی چین قرار دارند.

 

تور چین - شناخت کشور چین

 

همچنین این کشور از قسمت شرقی و جنوب شرقی به دریای زرد، دریای چین شرقی و دریای چین جنوبی و دیگر آبهای آزاد راه دارد. بیشتر مردم چین از نژاد زرد هستند. جز چینی ها تیره های دیگری نیز در این سرزمین پهناور زندگی می کنند مانند مغول ها و تبتی ها.


زبان رسمی کشور چین، مانداریان(شاخه ای از زبان چینی) می باشد.


واحد پول در این کشور یوان(CNY) می باشد . کلیه ارزهای معتبر دنیا(دلارآمریکا، یورو، پوند انگلیس و ...) در بانک ها، صرافی ها، هتل ها و فروشگاه های بزرگ قابل تبدیل می باشند. از کلیه کارت های اعتباری معتبر دنیا نظیرAmerican Express، Master Card، Visa Card و... می توان در هتل ها و فروشگاه های بزرگ استفاده نمود.


پکن پایتخت کشور پهناور چین و مرکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی آن می باشد.پکن(به تلفظ چینی) و بی جینگ-Beijing-(به تلفظ انگلیسی) دومین شهر بزرگ چین(بعد از شانگهای) به شمار می رود که در شمال شرقی این کشور قرار دارد.

اگرچه اینک پکن شهری مدرن و مطابق با قرن ۲۱ می باشد، اما می توان زندگی سنتی را نیز در چایخانه ها، معابد و برخی محله های آن نظاره گر بود. این شهر با داشتن بزرگترین میدان دنیا(میدان تیان آنمن)، بزرگ ترین مجموعه حفظ شده از کاخ های امپراتوری دنیا(شهر ممنوعه) و یکی از با شکوه ترین و بزرگ ترین باقیمانده از عجایب جهان(دیوار چین پربازدیدترنی دیدنی در تور چین) و همچنین معبد زیبای بهشت، به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد، سالیان سال مورد تحسین و توجه جهانگردان از اقصی نقاط جهان بوده و می باشد.

تور چین و ویزای چین را از ما بخواهید.

گردشگری در چین


در این قسمت درباره صنعت گردشگری و صنعت توریسم چین که در قالب تور چین بیشتر خودش رو نشون می ده کمی صحبت می کنیم :


توریسم در چین از زمانی رونق گرفت که اصلاحات و آزادسازی‌های اقتصادی در این کشور به سرانجام رسید. و هر ساله بیشتر و بیشتر توانسته در شکل تور چین برای میلیون ها نفر در سراس جهان ویزای چین و مجوز ورود به این کشور را صادر کند.


چین در سال ۲۰۱۱ سومین کشور توریستی جهان بوده و شمار گردشگران خارجی‌ای که به این کشور مسافرت کرده‌اند در سال ۲۰۱۰ برابر با ۵۵٬۹۸ میلیون نفر بوده است.این سفرها درآمد ارزی ۴۵٬۸ میلیارد دلاری و چهارمین جایگاه جهان از نظر میزان درآمدهای ارزی را برای این کشور در سال ۲۰۱۰ به‌همراه داشته است.

 

نگاهی به صنعت توریسم چین-تور چین

از سوی دیگر مجموعاً ۱٬۶۱ میلیارد سفر داخلی نیز در چین انجام گرفته که درآمدی ۷۷۷٬۱ میلیارد یوانی را برای آن رقم زده‌است.همچنین درآمدهای چین از صنعت توریسم و تور چین در سال ۲۰۰۹ به ۱۸۵ میلیارد دلار رسیده بود.

بنا بر برآوردهای سازمان تجارت جهانی، چین در سال ۲۰۲۰ به بزرگترین کشور توریستی جهان و چهارمین کشور از نظر سفرهای خارجی بدل خواهد شد.

مرزهای جمهوری خلق چین در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۷۴ بر روی همه به‌استثنای مسافران انتخابی خارجی بسته‌بود. در اواخر دههٔ ۱۹۷۰ که دنگ شیائوپینگ برای کسب ارز خارجی تصمیم به تشویق صتعت توریسم در این کشور گرفت، چین شروع به تقویت صنعت گردشگری خود نمود. برنامه‌های مهم ساخت هتل تا حد بسیاری به افزایش تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در این کشور انجامید چنانچه تعداد هتل‌های توریستی از ۵٬۷۸۲ عدد در سال ۱۹۹۸ به ۸٬۸۸۰ هتل در سال ۲۰۰۲ و ۹٬۷۵۱ هتل در سال ۲۰۰۳ افزایش یافت.

باید خدمتتان عرض کنم فقط در شهر پکن بیشتر از ۱۳۰۰ هتل و در شانگهای بیش از ۱۰۰۰ هتل در درجه بندی های مختلف: هتل های یک ستاره چین ،هتل های دو ستاره چین ،هتل های سه ستاره چین ، هتل های چهار ستاره چین و هتل های پنج ستاره چین می باشند.



ادامه مطلب ...

تور چین و گردشگردی در چین

در  ارتباط با صنعت گردشگری در چین و آمار و ارقام تعداد توریست هایی که با تور چین و یا بغیر از تور چین به صورت شخصی و کاری و تجاری به کشور چین وارد شده اند را در سال های 2010 تا 2020 میلادی بسیار مختصر مرور می کنیم .

صنعت گردشگری در چین پس از انجام اصلاحات و آزادسازی‌های اقتصادی در این کشور از رونق و گسترش فراوانی در چند دههٔ اخیر برخوردار شده‌است.

بوجود آمدن یک طبقه متوسط ثروتمند نوین در کشور چینو کاهش محدودیت‌های مربوط به سفر و تغییر مکان توسط دولت چین، هر دو به‌نوبهٔ خود به افزایش مسافرت‌ها در این کشور انجامیده است به‌ گونه ای که امروزه کشور چین را به یکی از پربازدیدترین و پر طرفدارترین بازارهای گردشگری داخلی و خارجی در دنیا تبدیل کرده است.

 

تور چین و صنعت توریسم چین


کشور چیندر سال 2011 میلادی توانست رتبه سومین کشور پربازدید جهان را بدست بیاورد و شمار گردشگران خارجی‌ای که به این کشور مسافرت کرده‌اند در سال 2010 میلادی برابر با 55.98 میلیون نفر بوده است.این سفرها درآمد ارزی45.8  میلیارد دلاری و چهارمین جایگاه جهان از نظر میزان درآمدهای ارزی را برای این کشور در سال 2010 به‌همراه داشته است.

از سوی دیگر مجموعاً 1.61 میلیارد سفر داخلی نیز در چین انجام گرفته که درآمدی 777.1 میلیارد یوانی را برای آن رقم زده‌است.همچنین درآمدهای کشور چیناز صنعت توریسم در سال 2009 به 185میلیارد دلار رسیده بود.

بنا بر برآوردهای سازمان تجارت جهانی، کشور چیندر سال 2020به بزرگترین کشور توریستی جهان و چهارمین کشور از نظر سفرهای خارجی بدل خواهد شد.

مطالبی کوتاه درباره چین مدرن

امپراتوری منچو کشور چین در انقلاب سال 1911 میلادی به دست سون‌ یات‌ سن‌‌"پدر چین مدرن" سياستمدار و رهبر انقلابی چین در براندازى سلسله منچو بود. در اوایل‌ سال‌ 1911 میلادی نیروهای‌ انقلابی‌ به رهبری سون‌ یات‌ سن‌ بر امپراتوری منچو پیروز شدند.
رژیم چین پس از انقلاب مردمی از پادشاهی به جمهوری بازساخته شد. وقتى جمهورى چین در سال‌ 1912 تأسیس‌ شد سون‌ یات‌ سن‌‌ اولین رئیس ‌جمهور چین در سال‌ 1912 میلادی بود. او بعداً هم حزب ملى چین کومین تانگ را تأسیس‌ كرد و تا سال‌ 1912 میلادی رهبر این حزب بود. سون‌ یات‌ سن‌ در سال‌ 1921 میلادی در گذشت.

ویزای چین
حزب کمونیست چین در سال 1921 میلادی تأسیس شد. از سال 1921 میلادی مبارزات سخت مردم چین را رهبری می‌کرد و در نتیجه جمهوری خلق چین را در سال 1949 میلادی تأسیس نمود. آنگاه ژاپنیها بر این سرزمین تاختند. با پایان جنگ جهانی دوم تازش ژاپنیها ایستانده شد ولی جنگ داخلی میان هواداران ژنرال چیانگ کای شک و مائو تسه تونگ بالا گرفت که سرانجام به پیروزی هواداران حزب کمونیست چین انجامید و از آن پس چین به گونهٔ کمونیستی تا به امروز گردانده می‌شود و هواداران چیان کایچک نیز که ملی‌ها بودند به جزیره تایوان گریختند و تا به امروز به ایستادگی دربرابر فشار جمهوری خلق چین ادامه داده‌اند.
از سال 1956 میلادی، حزب کمونیست چین به دلیل فقدان تجربه کافی در جریان رهبری اقتصادی و نوسازی کشور چین اشتباهاتی مرتکب شد. به تبع آن مبارزه قدرت (انقلاب فرهنگی چین) در سالهای 1966 تا 1976 میلادی در حزب کمونیست چین شروع شد. چهره‌های میانه رو حزب اخراج شدند.پس از پایان انقلاب فرهنگی چین در اکتبر سال 1976 میلادی ، چین به دوره نوین توسعه تاریخی وارد شد.
از آغاز سال 1979 میلادی حزب کمونیست چین سیاستهای اصلاحات و درهای باز را که تنگ شیائوپنگ مطرح کرد به اجرا گذارد.
پس از اجرای سیاستهای اصلاحات و درهای باز به این طرف، توسعه اقتصاد ملی و اجتماعی چین به دست آوردهای چشمگیری نائل شده است. چهره چین دستخوش تغییرات بسیار شدیدی شد. این دوران تاریخی از لحاظ وضعیت بهترین زمان پس از تأسیس جمهوری خلق و بهترین دوره برای مردم کشور چین به لحاظ تامین منافع آنان به حساب می آید.

ویزای چین تور چین تخصص ماست. با ما چین را تجربه کنید.

عزاداری امام حسین (ع) در پکن شانگهای و گوانجو چین-ویزای-چین

ایام محرم در چین

هر ساله در بسیاری از کشورها مراسم عزاداری امام حسین (ع) برگزار می شود. در این میان کشور چین نیز یکی از این کشورها می باشد. که هم ایرانیان در آنجا بسیارند. و هم شیعیان چین و سایر کشور های مسلمان در این کشور حضور دارند. امسال نیز شیعه نیوز به نقل از ایرنا خبر داد ، که در پکن هموطنان مقیم و شمار زیادی از عاشقان امام حسین (علیه السلام) از کشورهای دیگر در حسینه سفارت جمهوری اسلامی ایران به عزاداری می پردازند. دراین مراسم که از شب اول محرم آغاز شده حجت الاسلام و المسلمین شریعتی درمورد سیره تربیتی سالار شهیدان حسین ابن علی (علیه السلام) درصحنه کربلا سخنرانی می کند.

ویزای چین



ادامه مطلب ...

کوهستان وودانگ یک رشته کوه کوچک در بخش شمال غرب استان هوبئی چین و در شمال شهر شیان قرار دارد. در این کوهستان در دوران مینگ کاخ‌ها و پرستشگاهایی برای عبادت و همچنین اموزش هنرهای رزمی ساخته شده‌است.

چین باتوجه به وسعت جغرافیایی که دارد دارای تنوع آب وهوایی میباشد اکثر مناطق در اين كشور در زمستان سرد و خشک و در تابستان گرم و بارانی هستند.
منطقه ي سرد معتدل منطقه ي نیمه معتدل منطقه ي گرم معتدل منطقه ي نیمه گرمسیری ومنطقه ي گرمسیری از پنج نوع آب وهوای چین میباشد. بارش در چین اساسا به طور منظم صورت مي گيرد و بارش متوسط سالانه حدود ۶۰۰۰ میلیمتر می باشد.

سیاست-پدر-انقلاب-میلادی-1921-نقشه-جمهوری-کشور-چین

سان یات سن «پدر چین مدرن» سیاست‌مدار و رهبرانقلابی چین در براندازی دودمان چینگ در انقلاب سال 1911 میلادی بود. در اوایل سال 1911 نیروهای انقلابی به رهبری سون یات سن بر امپراتوری منچو پیروز شدند.
رژیم چین پس از انقلاب مردمی از پادشاهی به جمهوری بازساخته شد. وقتی جمهوری چین در سال 1912 میلادی تأسیس شد سان یات سن اولین رئیس جمهور چین در سال 1912 بود. او بعداً هم حزب ملی چین کومین تانگ را تأسیس کرد و تا سال 1921 رهبر این حزب بود. سان یات سن در سال 1921 در گذشت.
 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان