تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

بزرگترین و مهمترین مرکز خرید گوانجو چین- تی مال-Tee Mal

زرگترین و مهمترین مرکز خرید گوانجو چین تی مال-Tee Mal

بسیاری از ایرانیان که با تور چین و یا تور گوانجو به کشور چین مسافرت می کنند. به نوعی توریست خرید نیز محسوب می شوند. چون یکی از علایق ما ایرانی ها خرید می باشد. آنهم خرید از چین که جاذبه خاص خود را دارد. به همین منظور به معرفی یکی از مهمترین مراکز خرید چین می پردازیم.

مرکز خرید تی مال بزرگترین،مهمترین و مشهور ترین مرکز خرید مدرن در گوانجو چین محسوب میشود. و همچنین "مرکز خرید شماره 1 چین" نیز بحساب می آید.در این فروشگاه عظیم خرید انواع برندها و مارک های شرکت های معتبر غربی و چینی در زمینه پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانه، منسوجات و غیره شعبه دارند. و شما برای خرید از چین هیچ مشکلی نخواهید داشت. تقریبا هر چیزی از هر مارکی را می توانید. پیدا کنید.

بدلیل بزرگی این فروشگاه عظیم خرید خدمات متنوع دیگری نیز وجود دارد. از جمله : انواع رستورانها و کافی شاپها، شعب فروشگاه های زنجیره ای مختلف، چندین داروخانه، خدمات تفریحی که یک طبقۀ پاساژ را به خودش اختصاص داده است. و آنرا به مرکز تفریحی در گوانجو  تبدیل کرده است. در این قسمت :زمین تنیس، استخر، زمین بسکتبال، یازهای کامپیوتری و ...وجود دارد.  خدمات سلامت و بهداشت مانند: سالنهای زیبایی، سالنهای آب گرم و ماساژ، بخت­ آزمایی و نمایشگاه­های متنوع .

معماری و طراحی پاساژ به گونه ای است که این مرکز خرید را به یکی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری گوانجو چین تبدیل کرده است . وسط اولین طبقۀ پاساژ سنی به مساحت 3000 مترمربع برای برگزاری موسیقی زنده بنا شده و باغچه ای با گل های رنگارنگ نیز تعبیه شده است . در طبقات مختلف پاساژ فضاهایی درنظرگرفته شده که نمایندگی های انواع برندها و مارکها میتوانند در آن تبلیغ کنند و مسابقه برگزار کننده و به معرفی برند خودش بپردازند. تی مالی چهار ورودی دارد. و مجهز به 92 آسانسور و 11 هزار دستگاه تصفیه هوا برای تلطیف هوای استنشاقی می باشد.

برای رفتن به فروشگاه تی مالی می توانید از مترو گوانجو خط 1 یا خط 3 مترو، ایستگاه Tiyu Xilu استفاده کنید.

 

تور گوانجو - شهر گوانجو - بهشت خرید چین

با اینکه کشور چین یکی از مراکز خرید جهانی بحساب می آید . باید دانست که شهر گوانجو به بهشت خرید چین شهرت دارد . گوانجو یا گوانگجو یک شهر ساحلی می باشد . تا دلتون بخواد مراکز خرید و پاساژ و بازارهای قدیمی و جدید و مدرن در این شهر پیدا می شود. و به عنوان یکی از قطبهای اساسی صادرات و واردات کشور چین محسوب میشود. چیزی وجود ندارد که توی این شهر بزرگ خرید و فروش نشود . تنوع و تعداد بازارها و مراکز خرید انقدر زیاد هست. که به راحتی نشود از همشون دیدن کرد . یا حتی همشون رو فهرست کرد. و یا در یک دسته­ بندی کلی میشود.

اما برای راحتی کار مراکز خرید گوانجو چین را به دو دسته کلی : مراکز خرید تک فروشی و مراکز خرید عمده فروشی تقسیم می کنیم. البته در مراکز خرید عمده فروشی نیز خیلی از مواقع می توانید خرید تک و جزئی نیز داشته باشید. و البته با قیمت مناسب و نسبتا ارزان تر .

بهر حال اینکه از کدام دسته خرید کنید. را به خودتون  و مشورت با سایر کسانی که در تور چین گوانجو همراهتان هستند. واگذار می کنیم .   در مطلب بعدی به این فروشگاه ها و مراکز خرید گوانجو چین می پردازیم.

 

تراس های برنج یوان یانگ چین  

آمیزه ای از تخیل و واقعیت در تور چین می باشد. که چشم اندازهای بدیع و روح نواز مزارع برنج یوان یانگ چین شما را مبهوت می کند. و نسیم خنک  که بوی عطر شالیزارهای برنج را به مشام شما می رساند. حسی زیبا و فرح بخش را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ آمیزی و کنتراست های طبیعی  این مزارع عجیب تمام افکار را معطوف به خود می کند.  

چین.تور چین.تراس های برنج یوان یانگ چین .تراس های برنج یوان یانگ .تراس های برنج چین.تراس های برنج.یوان یانگ چین.مزارع برنج.دیدنی های چین.جاذبه های دیدنی چین.جاذبه های چین .زیباترین مزارع دنیا  .یوان یانگ .تراس های.تراس.مردم چین.بازار روز

لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

تراس های برنج چین

دیدنی های و جذابیت های چین گاها بقدری زیبا و محیرالعقول هستند . که تشخیص واقعیت از  تخیل بسیار مشکل می شود . کشور چین نه تنها از نظر مکان ها و آثار باستانی و تاریخی دیدنی های بسیار دارد . که با یک یا دو تور چین نمی توان تمام  آنها را دید. بلکه از نظر جاذبه های طبیعی نیز شاید جزو دیدنی ترین کشور های جهان باشد. گاها مناظری در چین یافت می شود . که وقتی آنها را می بینید. واقعا شک می کنید. که این منظره یک تابلو نقاشی یا واقعا یک منظره طبیعی !
مثلا به این توجه کنید:

 چین,تور چین,تراس های , برنج مزارع,برنج,دیدنی های چین,جذابیت های چین,های چین,کشور چین,آثار باستانی,آثار تاریخی چین,آثار تاریخی,آثار باستانی چین,جاذبه های طبیعی ,دیدنی ترین کشور های جهان


واقعا این تصویر یکی از جاذبه های طبیعی به نام تراس های برنج در کشور چین است. که توانسته هر ساله صدها هزار توریست را از سراسر دنیا به این چین بکشاند. لطفا ادامه مطلب را کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

پاریس چینی

چینی های همه چیز در دنیا را کپی کردند و حالا برای جذب گردشگر و توریست از طریق تور چین چینی ها شهر پاریس برای خودشان ساختند

جالب است که بدانید . چینی ها که به کپی کردن در سراسر دنیا مشهور هستند.  تقریبا هر چه که به فکرتان برسد . یا نرسد را از جون مرغ گرفته تا زن چینی را کپی برداری کرده اند. و حالا هم شهر پاریس را کپی برابر اصل کرده اند. چینی ها در محله تیاندوچنگ شهر هانگژو یا هانگزو پایتخت استان ژجیانگ که حالا پاریس قلابی نام گرفته است. سعی کرده اند دقیقا برج ایفل، طاق پیروزی و بسیاری از نماهای مشهور و معروف شهر پاریس و حتی سایر مکانها،میدانها، خیابانها و فضای سبز پاریس را مطابق واقعیت بدقت کپی کنند. به تصویر ها دقت کنید! چنانکه حتی سفیر فرانسه نیز نتواند بفهمد که در چین است یا فرانسه ! لطفا به ادامه مطلب توجه بفرمایید!

 



ادامه مطلب ...

یکی از مکانها و جاهای دیدنی و مراکز تفریحی شهر پکن چین

آکواریم هیانگ گان-Haiyangguan - پکن که از جاذبه های توریستی شهر پکن چین است. که در سال 1999 میلادی افتتاح شد. این مکان دیدنی پکن چین بزرگ ترین آکواریوم در دنیا است. که روی خشکی ایجاد شده است. و در آن تعدار بسیار زیادی از حیوانات و ماهی ها و موجودات بزرگ و کوچک دریایی را در خود نگهداری کند. و به همین خاطر توانسته است. گروههای زیادی از دوستداران طبیعت و محیط زیست و بالاخص دوستداران و محققان زندگی حیوانات دریایی را از سراسر جهانبه خود جذب کند. همچنین یکی از اهداف ایجاد چنین مجموعه ای آشنایی کودکان با تمام حیوانات و  موجودات دریایی از میگو گرفته تا کوسه های عظیم الجثه و اعجاب برانگیز می باشد.

در این آکواریم همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ نمایش دلفین ها به اجرا در می آید که می تواند در نوع خود یکی از تفریحات و سرگرمی های موجود در کشور چین دانست.در این مجموعه علاوه بر آکواریوم ،یک باغ وحشی نیز وجود دارد. که به اهمیت و جالبی آکواریم نمی باشد.
 این آکواریم همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 17 عصر کار می کند. و با پرداخت 120 یوان برای بزرگسالان و 60 یوان برای کودکان می توان از آن بازدید بعمل آورد.

در صورتی که با تور پکن چین مسافرت می کنید. می توانید با هماهنگی با مدیر تور از این آکواریم دیدن کنید.

 
 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

 

تور پکن-تور چین 

تور پکن چین به مدت 10شب و 11 روز

هتل تور چين- پکن :         هتل گراند هیات 

  قیمت تور چين- پکن :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2350000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3550000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2300000   تومان

 
  خدمات تور چين- پکن :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:30 و ساعت تخلیه اتاقها  12:30 می باشد.

تور پکن چین  تابستان 92 مرداد ماه و شهریور ماه 92

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان