تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

Longtang نام منطقه ایی در شانگهای است درست مثل Hutongs در پکن، خانه ها در یک خط صاف  که در آن مردم شانس بیشتری برای برقراری ارتباط با یکدیگر دارند. در Longtangs، مردم ملاقات بیشتری با هم دارندوامنیت اجتماعی هم بیشتر است ومیتوان آن را از جمله جاذبه هاو دیدنیهای شانگهای محسوب کرد علاقمندان به بناهای قدیمی در تور چین این منطقه را فراموش نکنند..

نمایش اکروباتیک در شانگهای  هر شب برگزار می شود و در حدود 2 ساعت به طول می انجامد . گروه  نمایش شانگهای در سال 1951  تاسیس شد و یکی از بهترین گروه های نمایش در چین است. و یکی از محبوب ترین تفریح های شبانه برای گردشگران و توریستها در شانگهای می باشد.


دروازه بزرگ مجتمع اداری متشکل از دو آسمان خراش در منطقه Xujiahui از شانگهای است. این یکی از مهم ترین مراکز بازدید در شانگهای است، به خصوص در شب زمانی که همه لامپها روشن شده است.بازار پلازا دروازه بزرگ دارای شش فروشگاه از مغازه ها، و یک سطح زیرزمین در منطقه خریداست. ودارای جنسهای ارزان میباشد.


پلازا 66 مجتمع تجاری و اداری در شهر شانگهای است، متشکل از یک مرکز خرید و دو آسمان خراش است. مساحت بیش از 50،000 متر مربع می باشد. با 66 طبقه،در میدان 66، بلندترین ساختمان در منطقه شانگهای Puxi است.در ورودبه پلازا، شما احساس می کنید در حال راه رفتن در خیابان هستید، بسیاری از مارک های مدمعروف جهان، در اینجا وجود دارد این فروشگاه به عنوان  گل سرسبد فروشگاهها در شانگهای انتخاب شده است.

میدان تایمز واقع درخیابان Huaihai در کنار یک آسمان خراش در شانگهای چین است. در این میدان محصولات با کیفیت  بالا و همچنین جشن سالانه به نام جشن سال نو حوا معروف است.درآن برگزار میشود میدان تایمز دارای غرفه های خرده فروشی 7 طبقه، 30 طبقه بزرگ یک برج اداری و 26 طبقه آپارتمان  میباشدبرای به دست آوردن یک تجربه خرید خوب توقف در بیش از 100 مغازه  رستوران وپوشش و مد، لوازم جانبی، ناهار خوری خوب، زیبایی و سرگرمی به این مرکز خرید بروید شما می توانید بسیاری از مارک های بین المللی رادر اینجا پیدا کنید.

اخرین تحقیقات نشان مي دهد شانگهاي در شرق چين دومين شهر جذاب جهان است.
شهر شانگهاي پس از لندن دومين شهر جذاب جهان معروف شده است.
بنا به گزارش، بررسي ها دراين باره از 500 بازرگان از کشورهاي مختلف و بر اساس داده هاي سرمايه گذاري سال 2009 ميلادي انجام شده است .
با اين حال در پنج سال گذشته وضعيت شهرهاي مذکور مورد تجزيه و تحليل دقيق قرار گرفته است.
بسياري از بازرگانان جهان به لندن علاقه زيادي دارند و به همين دليل اين شهر رتبه نخست جذابترين شهر جهان را بدست آورده است.
نزديک به 42 درصد از افراد مورد نظرسنجي براين باورند که لندن جذابيت زيادي دارد و شماري از آنها نيز شانگهاي را يک شهر مدرن با اقتصادي پيشرفته و رو به توسعه دانسته اند.
از ديگر شهرهاي جذاب چين دراين فهرست مي توان به هنگ کنگ و پکن اشاره کرد.
وضعيت سرمايه گذاري، اقتصاد، تجارت، بناها و مراکز اقتصادي و تحقيقاتي اين شهرها و مدرن بودن آنها جذابيت شهرهاي جهان در اين فهرست را مشخص کرده است.

تور چين -تور شانگهای-تور هانگزو-تور شنزن - تور پکن-تور گوانجو
1-plan

  هتل تور چين- شانگهای:            هتل گوانگ دانگ شانگهای              

  قیمت تور چين- شانگهای:
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   22800000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   33500000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2130000   تومان

 
  خدمات تور چين- شانگهای:

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- شانگهای:

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تا تاریخ :91.10.28می باشد.

قبل از حرکت تمام وجه تور دریافت می گردد.


Shanghai-Tower



این برج فوق کلاسیک در منطقه شانگهای چین ساخته شدهاست و امتیاز مهم آن استفاده از طیف وسیعی از فناوریهای سبز و دوستدار محیط زیست عنوان شده است.
ارتفاع آن ۶۳۲ متری به شکل مارپیچی روانه آسمان شانگهای است. استفاده از طرح مارپیچی مزایای زیست محیطی مختلفی داشته و در عین حال تأثیری مثبت بر پایداری آن نیز می گذارد.
این برج در برگیرنده ۹ ساختمان مرتفع سیلندری شکل در دل خود است که بر روی یکدیگر سوار می شوند. در این برج مرتفع از سیستمهای جمع آوری آب باران برای خنک سازی سایر سیستمهای برج استفاده خواهد شد.
همچنین از یک سری توربینهای بادی برای تولید الکتریسیته مورد نیاز آپارتمانهای برج استفاده می شود تا بدین ترتیب این سازه عظیم تا حد زیادی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به صورت خودکفا عمل کندبرج شانگهای یک آسمان خراش سبز است. این برج دارای دو پوسته ی شیشه ای است که برای کنترل انرژی،حرارت و آب در آن به کار گرفته خواهند شد. در واقع با این کاربرای نشان دادن دوستی آسمان خراش و تکنولوژی با طبیعت است.




 

rivercruise_


رودخانه هوانگپو از شعبات رود بزرگ یانگتز است که در شهر شانگهای جریان داردو به نام هوانگسیوپو معروف است . این رود از دریاچه تای سرچشمه می گیرد و به طرف شرق جریان دارد ودر مرکز شهرشانگهای در منطقه پل بایدو با رود وسنگادغام و مناظر زیبایی را به وجود می آورد.طول این رودخانه 114 کیلومتر و عرض آن 400 متر است و شهر را به 2 قسمت تقسیم می کند.

 
 

شهر شانگهاي به بهشت خريد يا پاريس شرق مشهور است. پس اگر شما به کشور چين سفر مي كنيد بازديد و خريد از اين شهر را از دست ندهيد. زيرا خريد بخشي جالب از جاذبه هاي اين شهر است.
 مراكز خريد شانگهاي به طور مشخص به چهار ناحيه يا خيابان تقسيم مي شوند:
1- خيابان نانجينگ رود 2- نانجينگ رود شرقي 3- نانجينگ رود غربي
4- مراكز و خيابان هاي متفرقه خيابان نانجينگ رود (Nanjing Road از جمله مراكز درجه يك خريد در شانگهاي و چين است. اين شهر داراي مجموعه اي گسترده و متنوع از مغازه ها و فروشگاه ها از ساليان بسيار دور تا به امروز مي باشد.
از ديگر خيابان هاي معروف شانگهاي مي توان به خيابان Huaihai اشاره كرد كه كمتر از خيابان نانجينگ معروف نيست و به ظرافت و ريزه كار ي مشهور است. در این خیابان شعبه هایی از مارك هاي بين المللي وجود دارد. در اين خيابان از ديدن مراكز خريد Parkson و مركز خريد و مد Maison غافل نشويد كه اعتبار اين خيابان به مراكز ياد شده است.
همچنين براي خريد لباس هاي ارزان قيمت به مراكز زير حتما سري بزنيد:
فروشگاه هاي خيابان Hong Kong، مركز خريد Dimei و Xiang Yang Road خيابان North Sichuan مركزي است كه كالاهاي ارزان قيمت را به شما ارائه مي كند و اولين انتخاب مردم شانگهاي است.

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان