تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 در هنگام تور چین نوروز 96 یکی از هتل های پیشنهادی به گردشگران ، هتل رگال اینترنشنال ایست آسیا می باشد . این هتل ۵ ستاره شانگهای در بهترین منطقه شانگهای قرار دارد که از نظر آب و هوایی در نوروز در شرایط بسیار مطلوبی برای تفریح و گردش قرار دارد.با توجه به شرایط آب و هوایی چین در نوروز اکثر هتل های شهر شانگهای به گردشگران توصیه میشود .این هتل ها برنامه های متنوع و جذابی دارند. در اینجا میتوانید با هتل ۵ ستاره رگال اینترنشنال ایست آسیا شانگهای آشنا شوید.

 



ادامه مطلب ...

اگر برای سفر چین ، تور شانگهای هتل 5 ستاره را انتخاب کرده باشید ، بابت انتخاب هتل نگران نباشید .هتل های شانگهای از نظر امکانات و قیمت تنوع زیادی دارند و بی شک حتی اگر شما سختگیرترین افراد باشید ، میتوانید هتلی باب میلتان انتخاب کنید .هتل رادیسون بلو هانگ کوان شانگهای از هتل های 5 ستاره شانگهای است که امکانات و موقعیت بسیار خوبی دارد . هتل در شمال منطقه تجاری هنگ کیائو واقع شده است فاصله ی این هتل 5 ستاره تا میدان پیپل 20 دقیقه ،تا فرودگاه بین المللی هنگ کیائو 15 کیلومتر و تا فرودگاه پودونگ شانگهای 55 کیلومتر می باشد و تنها چند دقیقه تا جاذبه های گردشگری شانگهای فاصله دارد.

 



ادامه مطلب ...

اگر تور چین را به مقصد پکن انتخاب کرده اید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد ، البته اگر تور شانگهای را نیز انتخاب کرده باشید می توانید یکی از روزهای سفرتان را در پکن سپری کنید. شهر زیبا و توریستی پکن،یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا ست. شهر پکن جزو شهرهای است که در فصل توریستی بصورت ۲۴ ساعت باز میباشد و سالانه میلیونها گردشگر را به خود جذب کرده است.

 



ادامه مطلب ...

 

 

برای سفر نوروزتان تور چین را انخاب کرده اید ؟!

میخواهید برای تفریح به پکن بروید و برای تور پکن برنامه ریزی می کنید، و میخواهید انتخابی ایده آل برای اقامت داشته باشید؟یک نگاهی به فهرست هتل های پکن ما بندازید. در اینجا انواع هتل های لوکس و گرانقیمت و مهمانخانه های لوکس و ارزان را برای شما فراهم کردیم.

 

 
هتل های پکن

هتل گرند هایت پکن

هتل گرند هایت با موقعیت فوق العاده تنها ۱۰ دقیقه تا میدان تیان آن من و شهر ممنوعه فاصله دارد. هتل زیبا و باشکوه هایت چسبیده به بازار اورینتال پلازا دز خیابان شانگان و وانفوجینگ قرار دارد. خدمه هتل رفتار صمیمانه ای دارند و استخر شنا، سالن بدنسازی، و آبگرم از امکانات ویژه هتل می باشند. استخر بزرگ هتل با ۵۵ متر عمق در جنگلی استوایی قرارر  دارد و مراکز تفریحی و سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته شده است.


 

 

هتل ریجنت پکن

هتل ریجنت پکن با ۵۰۰ اتاق مبله واقع در قلب پکن می باشد و تنها چند دقیقه با میدان تیان آن من، شهر ممنوعه، منطقه خرید وانگفوجینگ، اورینتال پلازا و جاذبه های گردشگری پکن فاصله دارد. امکانات این هتل ۵ ستاره شامل ۵ رستوران، سرویس آبگرم، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، می شود که هتل را به یکی از لوکس ترین اقامتگاه های پکن تبدیل کرده.. اتاقق ها بزرگ و تمیز هستند و اینترنت رایگان می باشد.


 هتل های لوکس پکن

 

هتل پنینسولا پکن

این هتل واقع در مرکز شهر موقعیت فوق العاده هم برای خرید و هم پیاده روی دارد.. یک هتل مجلل و تمیز که غذاهای عالی در رستوران های آن سرو می شود. اتاق های بزرگ و تمیز، نگهبانی، آبگرم از ویژگی های هتل می باشد.

 

هتل چاینا کلوب

این هتل منحصربه فرد واقع در منطقه سنتی هوتونگ، یکی از بهترین هتل های چین، یک انتخاب ایده آل برای کسانی ست که پول برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند چند روزی را در ناز و نعمت باشند. این هتل ۵ حیاط با ۱۴ اتاق دارد. اتاق ها بزرگ هستند و مبل راحتی و تخت سلطنتی در آن وجود دارد. حمام هم با طراحی سنتی چینی آراسته شده است.


 لوکس ترین هتل های پکن

هتل فیرمونت پکن

این هتل در مرکز شهر تنها ۳ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. این یکی از ویژگی های فوق العاده مثبت می باشد زیرا که رقت و آمد به اطراف شهر و جاذبه های گردشگری پکن را آسان می سازد. بازار ابریشم ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد و بهترین موقعیت برای خرید است.

 

 

 

هتل رافلز پکن

هتل رافلز هم چند دقیقه با شهر ممنوعه پکن و سایر جاذبه های توریستی پکن فاصله دارد. ۱۷۱ اتاق مبله و سوئیت مجهز دارد. اتاق های بزرگ و تخت های راحت با تمامی امکانات رفاهی در اختیار میهمانان قرار می گیرد. رفتار خدمه فوق العاده صمیمانه می باشد و سرویس صبحانه هم عالی ست.


 

هتل ریتز کارلتون

هتل ریتز کارلتون واقع در منطه تجاری و شلوغ پلوغ پکن، یک انتخاب ایده آل برای مسافران تجاری و تفریحی می باشد. این هتل ۲۵۳ اتاق مبله و مجهز دارد.. سه رستوران منحصر به فرد که بهترین غذاهای چینی، ایتالیایی و بین المللی را سرو می کند. منطقه تجاری ریتز کارلتون، همچنین آبگرم، سالن بدنسازی، با انواع روش های درمانی و جوان سازی پوست را دارد. در اینجا سرویس صبحانه فوق العاده ای ارائه می شود. اتاق ها و تخت های لوکس و راحت و بزرگی دارد. در نزدیکی هتل رستوران های معروف تی جی آی فرایدی، کی اف سی، پیتزا هات قرار دارند.


 هتل های لوکس پکن

 

هتل اینترکانتیننتال پکن

هتل اینتر کانتیننتال پکن واقع در نزدیکی پارک مرکزی المپیک ۲۰۰۸ قرار دارد و تنها ۳۰ دقیقه از فرودگاه پکن فاصله دارد  و ۱۰ دقیقه هم تا منطقه تجاری شانگدی و دره سیلیکون راه است.. اتاق های هتل بزرگ هستند و حدود ۴۵ متر مربع سایزشان است. دکوراسیون لوکس با مبل های راحتی و سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی درجه یک در اختیار میهمانان قرار می گیرد.


 

 

هتل کمپینسکی

هتل کمپینسکی با معماری فوق العاده  دز نزدیکی دیوار بزرگ چین، یکی از عجایب هفتگانه چین می باشد. این هتل ۴۲ ویلا و ۱۹۲ سوئیت ، ۴ رستوران،  سالن آبگرم، و استخر در فضای باز دارد. این هتل نمای خیره کننده ای از دیوار بزرگ به میهمانان ارائه می کند. این بهترین انتخاب برای زوج های جوان می باشد که به دنبال هتلی برای ماه عسل خود در تور چین هستنند.


 

منبع: http://www.taklive.ir

سفر به چین را به هر دلیلی که انتخاب کرده باشید، باید بدانید به یکی از کشورها توریستی آسیا و دنیا سفر کرده اید. چین به عنوان یکی از کهن ترین و پهناور ترین کشور دنیا شناخته می شود و دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری می باشد که نمونه آن در هیچ کجای دنیا نمی توان پیدا کرد.

دیدنی های پکن

 

 

 دیدنی های چین


ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان