تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین ویژه به مدت 11شبانه روز

هتل تور چين :         هتل بیجینگ هوهای

  قیمت تور چين :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   3600000   تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3500000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   3400000   تومان

 
  خدمات تور چين :

پرواز ایرانی - اقامت همراه با صبحانه  - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور چین با توجه به قیمت ارز می باشد.

به ازای نفرات کوچکتر از 10 سال مبالغ بالا نصف می شود.

Grand-Hyatt-Beijing_001.jpg

 

هتل گراند هیات پکن - grand hyatt beijing hotel  که یک هتل لوکس است و یکی از هتل های 5 ستاره چین است ، دقیقاً در گوشه میدان تیانانمن Tiananmen قرار گرفته و دارای یک استخر شنای سرپوشیده با طراحی تالاب‌های گرم‌سیری است. در اینجا 555 اتاق با دکور به سبک هندی وجود دارد و تمام انتظارات شما را از یک هتل دولوکس شامل یک چشمه آب گرم و یک مرکز آمادگی جسمانی بر آورده می‌کند. نزدیکترین ایستگاه مترو به این هتل ایستگاه Wangfujing است.
نشانی: 1 East Chang An Avenue
تلفن: 00861085181234

 

guilin_001.jpg

 

برخی شهر گویلین را زیباترین شهر کشور پهناور چین می دانند.گویلین به معنی جنگل شیرین می باشد.که در ساحل غرب رودخانه لی در جنوب چین قرار گرفته  و جنگل های سرسبز و طبیعت فوق العاده چین آن را احاطه کرده اند. علیرغم گرایش روزافزون چین به غرب و فرهنگ غربی، گویلین همچنان تاریخ غنی خود را حفظ کرده است.و به تمدن بومی خود می نازد.از دیدنی های گویلین می توان به : تپه خرطوم فیل، رودخانه شکوفه های هلو، و آبشار گودنگ اشاره کرد.دیدن گویلین به هموطنانی که از تور چین استفاده می کنند توصیه می شود.این شهرستان مدتهاست که بخاطر مناظر منحصر به فرد خود مشهور بوده است و یکی از محبوب ترین مقصد توریستی در چین می باشد.

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور هانگزو به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- هانگزو :         ویندام گراند هانگزو

  قیمت تور چين- هانگزو :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2150000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3250000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2150000   تومان

 
  خدمات تور چين- هانگزو :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- هانگزو :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور هانگزو با توجه به قیمت ارز می باشد.

 
انواع ویزای قابل دریافت از کشور چین عبارتند از : ویزا گروهی ، ویزا انفرادی ، ویزا تجاری ، ویزا مولتی
ویزا گروهی چین ۱ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۱۴ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا برای حداقل ۵ نفر صادر می شود که فقط به صورت گروهی امکان ورود و خروج از چین دارند. ویزا گروهی چین به صورت عادی در ۱۴ روز کاری و به صورت فوری در ۷ روز کاری اخذ می شود.
ویزا انفرادی چین ۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این ویزا کلا در ۳ روز کاری اخذ می شود.
ویزا تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود.
ویزا گروهی عادی ۹5 دلار /ویزا گروهی فوری ۱90 دلار
ویزا انفرادی ۱95 دلار/ ویزا تجاری ۲85 دلار
برای دریافت نرخ جدید ویزای چین لطفا تماس بگیریداین نرخها حدودی است و ممکن است افزایش و حتی کاهش یابد.لطفا برای دریافت نرخ جدید تماس بگیرید.

Tarim mummies

یکی از دیدنی های چین مومیایی های تاریم است مومیایی های تاریم مجموعه ای از چند مومیایی است که در Tarim Basin، Xinjiang امروزی در چین کشف شده است قدمت آنها به 1900 قبل از میلاد تا 200 میلادی برمی گردد. برخی از آنها با هندو اروپایی ها که زبان Tocharian داشتند آمیزش و معاشرت کردند، اگرچه این فرضیه قطعی نیست.یک تیم تحقیقاتی شباهت های ژنتیکی بین مومیایی ها پیدا کردند.اکثر مومیایی ها شبیه اروپایی ها هستند و قد بلندی دارند. سن آنها 2000 سال تا 4000 سال است.در تور چین بازدید از این مومیایی را فراموش نکنید.

 

 

تور چین در لحظه سال نو 1392 امسال سال نو را با تجربه ای جدید شروع کنید. با تور چین در لحظه سال نو 92 در کنار دیوار چین این دست ساخته بزرگ بشر سال نو را آغاز کنید.

زمان حرکت : سه شنبه 29 اسفند 91

زمان برگشت : شنبه 10 فروردین 92

جشن ویژه سال نو در کنار دیوار چین

اهدای عیدی نوروزی به شرکت کنندگان تور چین 

تخفیف ویژه برای خردسالان

موزه-یادبود-قتل-عام-نانجینگ-دیدنی-های-چین

موزه یادبود قتل عام نانجینگ موزه ای که به یاد  کشتارهای بیرحمانه ژاپنی ها در سال 1973 میلادی تاسیس شده است. در آن زمان ژاپنی ها به مدت 6 هفته چین را محاصره کردند. سربازهای ژاپنی 300000 مرد، زن و کودک چینی را مورد تجاوز، شکنجه  قرار داده . و یا به قتل رساندند.امروزه مردم چین یاد و خاطره کشته شدگان این حادثه تلخ را گرامی می دارند. در این موزه تصاویر، مجسمه ها و شرح خاطرات بازماندگان در دسترس بازدیدکنندگان قرار می گیرد. و اعلام برائتی از کشتار مردم بی دفاع می باشد. و به صورت یکی از دیدنی های چین در آمده است. هر چند که یادآور یک برگ ننگین تاریخ می باشد.

قیمت ویزای چین
ویزای توریستی انفرادی چین 160 دلار
ویزای فوری توریستی چین هر نفر 90 دلار
ویزای تجاری چین $F 320 دلار
ویزای تجاری فوری چین F 410 سه روز عادی
شرايط اخذ ويزا براي كشور چين عادي- توريستي: شركت در تورهاي مسافرتي، داشتن دعوتنامه رسمي، گذرنامه معتبر تا حداقل 6 ماه، فرم سفارت، يك عكس، بليت رفت و برگشت، تقاضاي رواديد حداقل يك هفته قبل از مسافرت به سفارت ارائه شود بين هر دو سفر 6 ماه فاصله باشد. ویزای تجاری چین: دعوتنامه از شركت چيني به سفارت تلكس يا فكس شود. مدارك دال بر سابقه همكاري با چين، بليت رفت و برگشت، ویزای تحصیلی: پذيرش از دانشگاه چين- براي اطلاعات بيشتر از دانشگاهها به بخش فرهنگي سفارت مراجعه فرماييد. داشتن دعوتنامه از کشور مقصد یا داشتن یادداشت از طرف دولت.

 
کوه چان بای شان از دیدنی های چین است رودخانه ای به نام رودخانه بهشت در کنار این آتشفشان خاموش جریان دارد. این منطقه بهارهای گرمی دارد و پارک ملی که در کنار آن واقع شده است محل زندگی گونه های جانوری مختلفی از جمله خرس ها، گوزن ها، پلنگ ها و غیره است.در تور چین سفارش میکنیم از این منطقه دیدن کنید.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان