تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

اخذ ویزای توریستی چین مستقیم و بدون واسطه

اخذ مستقیم و بدون واسطه ویزای توریستی و دعوتنامه چین با ارزانترین قیمت و کمترین زمان ممکن جهت هموطنان گرامی و آژانس های همکار به صورت ویزای فوری و عادی چین


مدارک جهت اخذ ویزای تجاری چین :

  • اصل پاسپورت
  • دو قطعه عكس رنگی زمینه سفید
  • آدرس و تلفن مسافر
  • تاریخ شروع ویزا چین


انواع ویزاهای چین

  • ویزای یکماهه توریستی عادی،
  • ویزای یکماهه توریستی فوری،
  • ویزای یکماهه تجاری عادی،
  • ویزای یکماهه تجاری فوری،
  • ویزای یکماهه تجاری نیمه فوری،
  • ویزای یکماه انفرادی عادی L،
  • ویزای یکماهه انفرادی فوریL ،
  • ویزای سه ماهه تجاری دبل،
  • ویزای شش ماهه تجاری مولتی پل، 
  • ویزای  یکساله تجاری


خدمات سفر و تور چین
آژانس مسافرتی ما در ضمن اخذ ویزا و دعوتنامه اقدام به تهیه بلیط ، پرواز شرکت CZ،ایران ایر،ماهان،امارات ، قطری و کلیه خطوط خارجی به مقصد چین و همچنین تهیه بلیط در مسیر شهرهای داخلی چین و گوانجو و رزرواسیون هتل های چین و گوانجو با ارایه واچر رسمی و همچنین بیمه مسافرتی و برنامه ریزی جهت حضور در نمایشگاه پکن و فاز 1و2و3 گوانجو جهت توریستها و گردشگران ایرانی .

بلیط هواپیما به چین

بلیط هواپیما به پکن-شانگهای-گوانجو-هانگزو

تور چین-پکن-شانگهای-گوانجو-هانگزو

تور چین - 4 شب شانگهای + 2 شب هانگزو یا گوانجو+ 3 شب پکن
نوروز 93 با پرواز ماهان ایر
بازدیدهای رایگان نوروزی از برج تلویزیونی شانگهای – باغ یو- گشت شهری در هانگزو- ميدان تيان آن من- پارک المپيک-دیوار چين-خيابان وان فوجينگ

قيمت های ویژه تور چین :

 74,950,000 ریال

ویزای چین :

برای اطلاع از جدیدترین تغییرات قیمتی و ارزی و دریافت ویزای چین در اسرع وقت با ما تماس بگیرید.

تور چین نوروز 93

تور گوانجو چین عید 93

مرکز خرید چاینا پلازا -China Plaza- یکی از بزرگترین مراکز خرید گوانجو چین

مرکز-خرید چاینا-پلازا--China-Plaza-تور-چین-گوانجو

دیدنی های چین را با ما تجربه کنید. با ما از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید چین عیدی برای دوستانتان بیاورید.

مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو را باید دومین پاساژ خرید بزرگ شهر گوانجو دانست. در این مرکز مهم خرید هشت طبقه وجود دارد. که  انواع کالاها و برندهای شرکت های بین المللی آمریکایی ،اروپایی ، آسیایی و خود کشور چین به فروش میرسد.

طبقۀ چهارم چاینا پلازا نمایشگاه دائمی های-تک  هست. یک طبقه هم مخصوص فروش کتاب و نوشت افزار  و محصولات فرهنگی مربوط به کشور چین است. چیزهای جالبی هم توی این طبقه دیده میشود. مثل محصولات صنایع دستی مانند: سفال چین، مبلمان کلاسیک چینی، باغبانی چینی، هنرهای فولکلور و انواع هنرهای دستی چینی.  یک طبقه هم به فروش لوازم خانه اختصاص داره که در انحصار 9 شرکت برتر می باشد . و آنها تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته اند. در این مرکز حرید گوانجو، یک طبقه نیز شامل انواع رستوران های چینی، کره ای، ژاپنی و ... می باشد. طبقۀ دیگر را هم لوکس ترین سیتمای شهر گوانگجو به خود اختصاص داده تا در کنار خرید از گوانژو یا گوانحو یک مرکز تفریحی نیز در گوانجوی چین محسوب شود.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب مشغول بکار می باشد. برای رفتن به این مرکز خرید گوانجو می توانید. از مترو گوانژو خط 1 ، ایستگاه lieshi Lingyuan  استفاده کنید.

ویزای کشور چین را از ما مطالبه کنید.

ویزای-چین--ویزای-s1-چیست-؟

ویزای s1 چین

ویزای s1 چین رو به خانواده های افراد متاهل دانشجو در کشور چین می دهند . تا بتوانند به کشور چین مسافرت داشته باشند.

کسانی که متاهل هستند میتونند برای همسر و فرزندانشان ویزای s1 همراه بگیرند ، دقت داشته باشید که ویزای همراه فقط برای بستگان درجه یک صادر میشه ( فقط همسر و فرزندان ) .(برای این کار هم باید از دانشگاه دعوتنامه دریافت کتید و با اون برای ویزای کشور چین اقدام کنید.)

در باره باید گفته شود که تا قبل از شهریور ۹۲ به اعضای خانواده ویزای توریستی میدادن و شما اون رو هر سه ماه در چین تمدید میکردید با ۱۶۰ یوان!!!

از شهریور ۹۲ به این طرف قانون جدید گذاشتن و از همون ایران برای اعضای خانواده دانشجویان ویزای اس وان چین
s1 میدهند که ۶ ماه اعتبار داره و پس از اومدن فقط یک بار نامه از دانشگاه میگیرید!!! تازه این نوع ویزا هم محدودیت خروج و ورود نداره و میتونید باهاش بیاین ایران و برگردید!!!

خوب دوستان این هم از مراحل گرفتن ویزای s1 کشور چین

راستی شما پس از اینکه اومدید به چین باید بروید اداره ویزای شهری که توش هستید و اجازه اقامت یکساله بگیرید که هزینه اون الان در دی ماه ۹۲ سالیانه ۴۰۰ یوان هست!!!

درآمد تور های چین چقدر است ؟

به هر حال به لطف جاذبه های بیش از حد کشور چین و تنوع آب و هوایی و مکانهای طبیعی بسیار دیدنی چین جذب توریست از طریق برگزاری تور چین با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب برای چینی ها منافع بسیار زیادی به همراه داشته است.

صنعت گردشگری و تور چین در سال 2013 میلادی رشد سریع و با ثبات خود را حفظ کرده و پیش بینی می شود درآمد کل گردشگری چین به حدود 2900 میلیارد یوان برسد و تعداد مسافران در داخل کشور از 3 میلیارد و 200 میلیون نفر تجاوز کرده است.

آقای شیائو چی وی رییس اداره گردشگری ملی چین در نشست گردشگری ملی چین گفت: در سال 2013 میلادی، درآمد گردشگری داخلی به 2540 میلیارد یوان رسیده و حدود 97 میلیون نفر به خارج از کشور مسافرت کرده اند و درآمد ارزی گردشگری از حدود 47 میلیارد دلار فرا رفته است.

گفته می شود سرمایه گذاری گردشگری در سال 2013 میلادی نیز رشد سریعی داشته است که طبق آمار، سرمایه گذاری گردشگری مستقیم در داخل چین در سال گذشته به 514 میلیارد یوان رسیده که در مقایسه با دوران مشابه سال 2012 26.6درصد افزایش یافته است.

ویزای چین

مجری دریافت انواع ویزای چین از سفارتخانه این کشور در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن.

http://china20.loxblog.com

تور-شانگهای-چین-Tour-Shanghai-China

تور شانگهای چین

برای مسافرت به شانگهای چین که تنها شهر کشور چین است که دو فرودگاه به نام های فرودگاه «پو دون» و فرودگاه «هون چیائو» دارد. برای برگزاری تور شانگهای چین هم می توان پرواز مستقیم به شانگهای داشت . و یا می توان با تور های ترکیبی پکن شانگهای به این شهر مسافرت نمود. اگر با تور پکن سفر نمودید. می توانید با هواپیما، قطار یا کشتی از پکن به شانگهای چین سفر کرد .


شهر شانگهای همچنین 3 ایستگاه قطار به نام های «ایستگاه شانگهای»، «ایستگاه غربی شانگهای» و«ایستگاه جنوبی شانگهای» دارد که سفر به این شهر با قطار را نیز آسان نموده است.

در ضمن ، شانگهای بزرگترین شهر بندری چین است. چون سرعت سفر با کشتی بسیار کم است، فعلا فقط هر چهار روز یک کشتی از شانگهای به شهر دالیان چین وجود دارد. اما خطوط کشتیرانی بین المللی شانگهای متنوع است. از شانگهای می توانید به بیش از 400 بندر جهان از جمله بندرهای کره جنوبی و ژاپن برسید.

حمل و نقل در شانگهای

رفت و آمد در داخل شهر شانگهای نیز بسیار آسان و مناسب است. 9 خط مترو و سه خط قطار سریع السیر مغناطیسی در این شهر وجود دارد و با استفاده از خطوط مترو به راحتی می توانید به دیدنی های معروف این شهر از جمله منطقه «وای تان»، میدان خلق و مراکز خرید و گردشگری معروفی مانند «خیابان نان جین» و «خیابان هوای هایی» برسید. علاوه بر این حدود 60 هزار تاکسی در شانگهای به جابه جایی مسافران می پردازند و سه خط اتوبوس گردشگری نیز از «ورزشگاه شانگهای» و«ورزشگاه هون چیائو» حرکت می کند. خط اول از ورزشگاه شانگهای به ایستگاه «دروازه شمالی فان تا» می رود و اتوبوس ها از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر حرکت می کنند. خط دیگر از ورزشگاه شانگهای به ایستگاه «پارک فرهنگ هوا شیا» می رود و از ساعت 7 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر حرکت می کند.

خط بعدی از ورزشگاه شانگهای به ایستگاه «کلوپ بین المللی کشتیرانی فوک» می رود و از ساعت هفت و نیم صبح تا سه و نیم بعد از ظهر هر روز حرکت می کند. کشتی مسافربری از وسایل حمل و نقل خاص شانگهای است. شما می توانید با استفاده از حدود 20 خط کشتی مسافربری میان منطقه «پو شی» و «پو دون» شانگهای رفت و آمد کنید.


هتل های شانگهای

وقتی که شما با تور شانگهای سفر می کنید مطمئنا مشکلی از بابت هتل نخواهید داشت.اما باید گفت که هتل های عالی زیادی در شانگهای وجود دارد که بیشتر از آنها در مناطق مدرن و تجاری این شهر جمع شده اند. به علاوه، چون که شهر شانگهای شهری گردشگری است. هتل های خوب با قیمت ارزان نیز زیاد ساخته می شود و شما به راحتی می توانید بر اساس ویژگی های برنامه سفر خود، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید. چون شهر شانگهای شهر بزرگی است، دیدنی ها و جاذبه های توریستی آن نیز در یک جا جمع نشده است و گاهی رفتن از یکی به یکی دیگری حدود یک ساعت طول می کشد .

دین-بودا-در-چین-ویزای-چین-سفارتخانه-کشور-چین

دین بودا

دین بودا در تقریبا در قرن اول میلادی به کشور باستانی چین راه یافت. اما از قرن چهارم میلادی توسعه یافت و کم کم به مهمترین دین در کشور چین تبدیل شد.

دین بودا در چین از لحاظ خانواده دین بودای شعبه زبان هان ؛ دین بودای تبتی و و مذهب بودای " بالی" تقسیم می شود . راهبان بودائیست در چین جمعا 200هزار نفرند . اکنون در چین بیش از 1300 معبد و 33مدرسه بودائیسم وجود دارد و حدود 50 نوع نشریات مربوط به دین بودا به چاپ می رسد . مذهب بودای تبتی که فرقه ای از دین بودا است بطور عمده د رمناطق خودمختار تبت؛ مغولستان داخلی و استان "چین های" رواج دارد .

ملیتهای تبت ؛ مغول، یوگو ؛ من با ؛ لو با و تو معمولا به مذهب بودای تبتی اعتقاد دارند و شمارش پیروان این مذهب حدود 7 میلیون نفر است . مذهب بودای زبان " بالی" بطور عمده در ایالتهای خودمختار "سی شیوان با نا" و " ده هون " ملیت های " دای " و " جین بو " استان یون نان واقع در جنوب غربی چین رواج دارد . اکثر مردم ملیتهای " دای " ، " بولان" ، "آچان" ؛ و " وای " جمعا حدود یک میلیون تن به این فرقه دین بودا معتقدند . پیروان دین بودا به زبان هان همانند این ملیت اصلی چین در نقاط مختلف این کشور پراکنده اند.

ویزای چین را به ما بسپاریدویزای چین را هر شخصی واجد شرایطی می تواند با صرف وقت و هزینه با مراجعه به سفارتخانه کشور چین و طی مراحل قانونی و تشریفات اداری وقت گیر اخذ کند. اما ما ویزای چین را به راحتی برای شما بدون صرف وقت اضافی دریافت و تقدیمتان می کنیم . فقط کافیست که با ما تماس داشته باشید.

تور چین و دیدن دیوار چین

یکی از دیدنی ها و پر جاذبه ترین اثر باستانی چین دیوار چین است . دیواری که توریست ها و گردشگران چینی و غیر چینی به عنوان دیوار چین  در حال حاضر تماشا می کنند، دیواری است متعلق به سلسله مینگ (سال ۱۳۶۸ – سال ۱۶۴۴ ) از غرب به دروازه ” جایو گوان ” در استان گان سو چین و از شر ق به ساحل رود یالو جیان در استان لیائو نینگ در شمال شرقی کشور چین منتهی می شود و درمیان آن ۹ استان- شهر و ناحیه خود مختار به طول ۷۳۰۰ کیلومتر وجود دارد و مردم انرا دیوار طولانی می نامند. دیوار چین به عنوان پروژه تدافعی بر روی کوه‌ها ساخته می شد از بیابان ها مراتع و لجنزارها عبور می کرد . کارگران طبق عوارض زمینی ،ساختار متفاوتی برای ایجاد دیوار در نظر گرفتند که درایت و عقل نیاکان چین را نشان می دهد. دیوار بر مسیر کوه‌های پر فراز و نشیب امتداد یافته است . در بیرون دیوار پرتگاه‌های بلند دیده می شود . در واقع کوه و دیوار به یکدیگر پیوند خورده اند . لذا دشمن به هیچ وجه قادر به نفوذ به دیوار چین نبود .

دیوار چین معمولا با آجرهای بزرگ و سنگ مستطیل ساخته شده و در وسط ان خاک و خرده سنگ ریخته شده و ارتفاع ان ۱۰ متر است در پهنای دیوار برای عبور چهار اسب کافی است و در یک ردیف عرض آن ۴ -۵ متر است تا در زمان انتقال غلات و سلاحها مشکلی ایجاد نشود . طرف درونی دیوار، نرده سنگی و در وجود دارد که به آسانی حرکت می کند . در فاصله معیینی سکوی دیواری ویا برج آتش برای خبررسانی ساخته شده است . سکوی دیواری برای ذخیره سلاحها و غلات و استراحت سربازان است و در جنگ مخفیگاه بوده است . هنگامی که دشمن دست به حمله می زد برج های آتش روشن می کردند و سراسر کشور از حمله آگاه می شدند . اکنون مقاومت دیوار چین به عنوان یک مانع نظامی از بین رفته است. اما زیبایی معماری مخصوص آن دیدنی است . زیبایی دیوار چین پر ابهت ، و باعظمت است. از دور دیواری بلند و پر پیچ و خم بر روی کوه‌ها همانند اژدهایی در حال حرکت به چشم می خورد و صحنه‌ای شکوهمند ایجاد شده است . از نزدیک ، دروازه‌های پر ابهت ، دیوار ها ، سکوهای دیوار ی،برج های دیده بانی، برج های آتش هماهنگ با عوارض زمینی آکنده از دلربایی هنری است. دیوار چین دارای اهمیت تاریخی و فرهنگی و ارزش دیدنی است. چینی ها می گویند : ” کسی که به دیوار چین صعود نکرده باشد ، قهرمان نیست “. 

تور چین بخاطر دیوار چین

بسیاری از گردشگران خارجی یکی از اهداف مهم شان در مسافرت به کشور چین و استفاده از انواع تور های چین دیدن دیوار چین که عظیمترین دیوار ساخته بشر است می باشد.

ویزای چین

اخذ و دریافت انواع ویزای چین را به ما بسپارید. ما افتخار می کنیم که بتوانیم برای دریافت ویزای کشور چین و همچنین بازدید از کشور پهناور چین به شما کمک کنیم. با ما در تماس باشید.

 

خدمات ویزای چین

دریافت ویزای چین بدون نیاز به حضور شما

دریافت ویزای چین برای شما از هر کجای کشور که باشید

کمک به دریافت ویزای چین برای اتباع افغانی از ایران

خدمات تور چین :

بلیط رفت و برگشت با هواپیماهای ایرانی
اقامت در هتل با صبحانه
ویزای گروهی و انفرادی
ترانسفر فرودگاهی
راهنمای چینی مسلط به زبان فارسی 
3 روز گشت شهری به همراه صرف ناهار
بازدید از دیدنیهای زیبای چین : کاخ تابستانی پکن- دیوارچین-شهرممنوعه-پارک المپیک-گشت مراکز خرید-میدان تیان آن من-کارخانه مروارید و کارخانه ابریشم-مرکز طب سنتی چین
خرید از بهترین و ارزانترین مراکز خرید پکن چین

ویزای چین

ویزای چین

دریافت و اخذ ویزای چین در کمترین زمان ممکن را از ما بخواهید. اخذ انواع ویزای گروهی انفرادی و ویزای تجاری ،توریستی و تحصیلی چین را به ما بسپارید.

گذری بر معماری باستانی کشور چین

معماری‌های باستانی چین با بیش از هزاران سال قدمت همواره بر هارمونی و هماهنگی تأکید داشته است که این‌ هارمونی در ارتباط با طبیعت نیز دیده می‌شود.هدف نهایی،تلفیق بشریت با آسمان و زمین و رسیدن به«هماهنگی‌ بین بشر و طبیعت»بوده است.فلسفه‌ی«یین یانگ»1که در کتاب«چنج»2آمده است.مادر فلسفه سنتی چینی لقب‌ گرفته است.عقاید آن حول محور«هماهنگی بشر و طبیعت»است.آنچه که«طبیعت»نامیده می‌شود به معنی جهان‌ خارجی،جهان طبیعی و قوانین آن است.آنچه که«بشر»نامیده می‌شود به جامعه درونی،زندگی بشری و قوانین آن‌ دلالت می‌کند.این دو طرف وابسته به هم بر همدیگر تأثیر می‌گذارند،همدیگر را به جلو می‌برند و خصوصیات برابر و مساوی دارند.اگر چه از دید مردم مدرن«طبیعت و بشر»مقوله‌های متفاوتی هستند ولیکن از نقطه نظر گسترش‌ و یکپارچگی و به هم پیوستگی در فلسفه هماهنگ و سازگار هستند.از طرف دیگر اوج کمالی که توسط معماران قدیمی‌ چینی دنبال می‌شد بصورت هارمونی کامل در مجموعه معماری هماهنگ و در ساختارهای فردی واحدهای متشکل نمود پیدا کرد.

تخصص ما برگزاری تور چین و دریافت ویزای چین می باشد.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان