تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 

هتل آرک چین


معمار برجسته روسی،الکساندر رمیزوف، طرحی برای یک هتل چینی در بخش هتل های آینده ارائه داده است که به نام هتل آرک چین معروف شده است. هتل ارک چین به راحتی 10000 نفر توریست و جهانگرد و میهمان را در خود می تواند جای دهد . این هتل چین از پلاستیک های فشرده ساخته شده است و قابلیت اجرا در خشکی و همچنین بر روی سطح آب را دارد.

نکته قابل توجه در این سازه، استفاده از انرژی های نو می باشد. همچنین مطابقت با محیط زیست از دیگر موارد قابل تامل است. در بخش مرکزی هتل، یک ژنراتور بادی تعبیه شده است که انرژی های مورد نیاز ساختمان را تامین می کند.

در لایه بیرونی این هتل لوکس و مجلل چین  از سلول های فتوولتائیک استفاده شده است. این سلول ها قادر به تبدیل انرژی خورشید به انرژی الکتریکی هستند و همچنین زمانیکه سازه بر روی دریا اجرا می شود، این سلول ها انرژی گرمایی آب را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند.

شکل و ساختار این سازه گنبدی شکل است و این ویژگی در جذب انرژی های مختلف و همچنین واکنش ساختمان در مقابل زلزله بسیار حائز اهمیت است. متریال به کار رفته در این هتل چینی شکیل، بسیار سبک و مقاوم می باشد.

هتل آرک در چین یک دست آورد قابل توجه در صنعت ساختمان ها  و هتلی شگفت انگیز و جذاب در جهان می باشد . این هتل توسط یک شرکت روسی به نام Remistudio طراحی شده است . این هتل ساختار شگف انگیزی برای مطابقت با محیط زیست دارد.

تور چین و هتل آرک

هتل آرک چین که یک هتل شگفت انگیز و بسیار قشنگ و جذاب در جهان می باشد خودش بزودی تبدیل به یکی از جاذبه های دیدنی کشور چین می شود که تورهای چین گردشگران زیادی را برای دیدن این سازه پر جاذبه به سمت آن خواهند کشاند.

تور چین پرواز به چین چهارشنبه هر هفته

تور چین پرواز هر هفته

برای سفر و مسافرت با استفاده از تور چین می توانید از تجربیات ما در زمینه گردشگری و توریستی برای سفری خوش و خاطره انگیز به کشور دیدنی و پرجاذبه چین استفاده کنید.

انواع تور چين :

تور پکن ،تور شانگهاي ، تور گوانجو ، تور هانگزو ، تور شنزن و تور هاي ترکيبي چين
دیدنی های چین:دیوار چین،کاخ تابستانی،غارهای نی فلوت ، میدان تیانانمن،کارخانه ابریشم سازی ،نمایشگاه های بین المللی پکن و شانگهای ،استادیوم المپیک پکن ،معبد شائولین و ...

هتل های تور چین :

هتل های 5 ستاره ، هتل های 4 ستاره ، هتل های 3 ستاره در تمام شهرهای توریستی چین
خدمات توريستي ما : اخذ ويزاي چين ، بليط رفت و برگشت هواپیما ، ترانسفر فرودگاهی ، راهنماي فارسي زبان ، رزرو بهترين هتل هاي چين ، بیمه توریستی ، گشت های ویژه

تور چین با پرواز قطر ایر ویز

تور چین با پروازهای شرکت های چینی

هتل 5ستاره عالی واقع در مراکز شهرهای چین

 

تور چین+پکن+شانگهای+هانگزو

  • هر نفر اتاق یک تخته
  • هر نفر اتاق دو تخته
  • كودك با تخت " 6 تا 12 سال"
  • كودك بدون تخت "2 تا 12 سال"

خدمات تور های چین :

  • پروازقطری به چین
  • 8شب اقامت با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای گروهی پکن

گشت های ویژه تور چین:

  • پکن: شهر ممنوعه، میدان تیان آنمن، دیوار چین، کاخ تابستانی، استادیوم المپیک، طب سنتی چین، معبد آسمانی، گشت خرید بازار یاشو، گشت خرید خیابان ونفوجینگ، کارخانه یشم و مروارید. 3 وعده نهار بوفه
  • هانگزو: کروز دریاچه غربی (West Lake)، معبد بودایی لیفنگ، پارک گلها، مزرعه چای، یک وعده نهار در رستوران برزیلی
  • شانگهای: باغ یو، برج تلویزیونی (Pearl Tower)، موزه مردم شناسی شانگهای، کارخانه ابریشم، خرید در خیابان نانجینگ، یک وعده نهار بوفه

 

ویزای چین :

در صورت نداشتن ویزای چین آژانس مسافرتی ما با کمترین هزینه ممکن بدون نیاز به حضور شما ویزای کشور چین را برای شما اخذ می کند.

توجه :

برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامی می باشد.

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel 

یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا  هتل سونجییانگ چین می باشد. جزو کم نظیرترین هتل های 5 ستاره جهان می باشد. که تور های چین آنچنانی برای آن صف می کشند.

نکته جالب در باره این هتل این است که این هتل 5 ستاره چین را در یک معدن متروکه بلااستفاده ساخته اند و یک محیط زشت را به یک هتل مجلل و زیبا تبدیل کرده اند. و از قبالش درآمدزایی دارند.

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel - یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel - یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا

هتل سونجیانگ چین- Songjiang Hotel - یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره دنیا

عکس های قشنگ بیشتری از هتل سونجیانگ چین قسمت دوم

ویزای چین - visa chin

انواع ویزای چین-تور چین-ویزای چین-دیدنی های چین
vizaye chin - visaye chin - visa chin


vizaye tejari :

vizaye tejari 1 mahe chin fori ..............( 3 rooze kari ) 550000 tooman

vizaye tejari 1 mahe chin addi .................( 20 rooze kari ) 450000 tooman

vizaye tooristi :

vizaye tooristi 5 nafare addi  har nafar ..........130000 tooman

fori har nafar ..............150000 tooman

ویزای تجاری چین :

ویزای تجاری یکماهه چین فوری ...........( 3 روز کاری ) 550000 هزار تومان

ویزای تجاری چین یکماهه عادی .......... ( 20 روز کاری ) 450000 هزار تومان

ویزای توریستی چین :

ویزای توریستی پنج نفره هر نفر فقط ............ 130000 هزار تومان ( فوری 3 روزه ) ( عادی 12 روزه )


بدون حضور مسافر

بلیط چین با ایرلاین سی زد چین

بلیط چین از ایران ( بلیط هواپیما چین ) توسط ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی عرضه می گردد . ولی وقتی که به هزینه سفر فکر می کنیم متوجه می شویم که باید حساب ویژه ای برای بلیط چین باز کنیم ، چرا که بلیط هواپیما هزینه عمده ای از هزینه های سفر را شامل میشود. به همین خاطر مسافران ترجیح میدهند با کاهش هزینه های بلیط خود هزینه های سفر را نیز کاهش دهند.بهمین خاطر همکاران ما در برای کمک به شما بلیط چین با ایرلاین سی زد چین را به شما معرفی میکنند. این ایرلاین بدلیل ارائه بلیط ارزان چین هزینه های سفر شما را کاهش خواهد داد.


بلیط چین با ایرلاین سی زد چین

بلیط شهرهای مختلف چین را با قیمت مناسب از ما تهیه کنید. ما بلیط ارزان شنزن، بلیط ارزان شانگهای، بلیط ارزان پکن با پرواز سی زد چین در به شما پیشنهاد میدهیم.

شما عزیزان میتوانید خدمات بلیط هواپیما چین را ازطریق دفتر ما انجام دهید.ما همیشه در آماده کمک به شما برای تهیه بلیط به تمامی نقاط جهان هستیم.

برای رزرو بلیط چین ارزان یا خرید بلیط چین و یا برای دریافت ویزای چین و همچنین برای در اختیار گرفتن بهترین تور های چین با ما تماس بگیرید.

 

تور چین-تورچین-دیدنی های چین-ویزای کشور چین.ویزای چین

ویزای کشور چین


خدمات تخصصی ویزای چین را با ما تجربه کنید . برای سفر به چین از دو نوع ویزای کشور چین می توان استفاده کرد :

  1. ویزای گروهی چین
  2. ویزای توریستی چین

این ویزا جهت استفاده گروههای بیش از پنج نفرصادر می گرددکه حداقل دو نفرمی بایست به کشور چین وارد شوند. و برای ان دسته افرادی مناسب می باشد. که با هم سفرمی کنند و هم تصمیم دارند هزینه ویزای چین آنها نسبت به ویزای تجاری چین ارزانتر شود . و دارای 2 برگ است که یکی هنگام ورود به چین و دیگری هنگام خروج توسط پلیس گذرنامه چین بررسی و اخذ می شود. تاریخ اعتبار مدت اقامت مجاز در متن ویزا طبق درخواست سفارت چین قید شده است.

ویزای تجاری یا ویزای انفرادی چین

این ویزا دارای اعتبار سه ماهه برای فقط یکبار ورود به چین است که 15 روز تا یک ماه اعتبار اقامت نیز دارد. این ویزا به صورت کاغذ ویژه غیر قابل جعل است که در یکی از صفحات گذرنامه توسط سفارت چین چسبیده می شود. قابل ذکر است انواع دیگری ویزا برای چند بار ورود و خروج و نیز ویزای نامحدود یکساله و شش ماهه توسط این سفارت صادر می شود که مراحل اداری سختتر و مدارک بیشتری نیازمنداست. ویزای تجاری چین از ویزای گروهی و یا توریستی چین اعتبار بیشتری دارد.

برای تورچین به چه مدارکی نیاز دایم ؟

1- اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
2- اصل و کپی دعوتنامه رسمی
3- فرم پر شده مخصوص سفارت (Application Form)
4- عکس رنگی تمام رخ با زمینه روشن الصاق شده به فرم
5- اصل بلیط رفت و برگشت یا رزرواسیون بلیط به همراه کپی
6- رزرواسیون هتل در چین محل اقامت
برای مشاهده لیست قیمتها وجاذبه های توریستی چین به قسمت دیدنی های چین در سایت ما
مراجعه فرمایید.

درخواست ویزای چین - china visa application

چین کشوری که در تمام ابعاد مدعی رقابت با سایر کشور های دنیا می باشد. از نظر جذب توریست و گردشگری هم توانسته یکی از کشورهای موفق چهان باشد . چرا که این کشور دارای پتانسیل های فراوان دیدنی و تفریحی می باشد. که برای سایر مردم دنیا بسیار مهیج و شگفتی آور می باشد.   .

امروزه تعداد زیادی از ایرانیان مقصد گردشگری خودشون چین انتخاب می کنند چرا که هم واقعا اماکن تاریخی زیادی دارد و هم فاز تجاری خوبی دارد بخصوص اگر توی ایران از بازار شناخت خوبی داشته باشند لذا هرچند کشور چین واقعا بزرگ و وسیع است ولی توی این وب سایت اطلاعات تقریبا کاملی را براتون گذاشتم که از اون می تونید استفاده کنید و به یک سفر خوبی بروید :

چگونه می توان بهترین تور چین را انتخاب کرد ؟

اولاباید اون شرکت مجری مستقیم باشه

دوم هر انعطافی که شما بخواهید را داشته باشد نوع هتل تعداد روز شهرهای گوناگون و ...

سوم خدمات خوبی هم به شما بده چه توی ایران و چه توی چین


چگونه ویزای چین تهیه کنم ؟


اولا این کشور به شما به صورت انفرادی ویزا نمیده باید 5 نفر باشید یا هزینه 5 نفر را پرداخت کنید معمولا ده روز ویزای چین صادر میشه ولی فوری انهم هست اما گرونه

مدارک مورد نیاز ویزای چین

کپی پاسپورت

عکس رنگی زمینه سفید 

شهر ممنوعه چین-تور چین

شهر ممنوعه چین

یکی از مهمترین دیدنی‌های تاریخی کشور چین شهر ممنوعه پکن چین می باشد . که جزء مشهورترین مکان های دیدنی چین بشمار می‌آید. شهر ممنوعه پکن چین را برخی وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در کل جهان می دانند.

تور چین و بازدید از شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه برای بسیاری از مردم جهان یک رویا می باشد . که به عنوان یک جاذبه اصلی و دیدنی کشور چین در کنار دیوار چین توانسته هر ساله میلیونها توریست و جهانگرد را مجذوب خود نماید.

تاریخ احداث شهر ممنوعه چین

احداث شهر ممنوعه در سال ۱۴۰۶ میلادی با دستور جو دی دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز گردید و ظرف ۱۴ سال ساخته شد. تا سال ۱۹۱۱ میلادی و نابودی سلسله چینگ (قریب ۵۰۰ سال) جمعاً ۲۴ امپراتور در این شهر ممنوعه اقامت کرده و بر چین فرمان رانده‌اند. از سال ۱۹۲۴ بازدید از این مجموعه به عنوان کاخ موزه برای عموم آزاد گردید و ممنوعه بودن آن پایان پذیرفت.

تعداد اتاق های شهر ممنوعه چین

تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است. (آن نیم اتاق ظاهراً تنها یک راه پله را در بر می‌گیرد.)

ابعاد شهر ممنوعه چین

این اثر نادر و فوق العاده با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است. بر روی ضلع جنوبی «دروازه نیمروز» (Meridian Gate) و بر روی ضلع شمالی «دروازه نیروی ایزدی» (Gate of Divine Might) قرار دارد. دیوارها ضخیم هستند و طوری طراحی شده‌اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاومت کنند.




ادامه مطلب ...

چرخ گوانجو یکی از ده مکان دیدنی دنیا در سال 2014 میلادی

چرخ گوانجو (Guanzhou) – چین

کشور چین نه تنها بیشترین جمعیت دنیا را دارد بلکه می توان گفت بیشترین مکانهای دیدنی دنیا را نیز دارد. یکی از نقاط دیدنی و تفریحی چین آسمان خراش دایره ای شکل گوانژو می باشد. که توانسته است در فهرست ده مکان دیدنی دنیا در سال 2014 میلادی قرار بگیرد.

این آسمان خراش یا همان چرخ گوانجو که به شکل حلقه فلزی مانند دونات می ماند.توانسته هزاران توریست را از سراسر دنیا با انواع و اقسام تور چین به این کشور و به  شهر گوانجو  بکشاند این دونات حدود 138 متر ارتفاع دارد و بزرگ ترین آسمان خراش دایره ای دنیا به شمار می رود. این ساختمان در ساحل رودخانه Pearl در چین جنوبی قرار دارد. گردشگران می توانند در کافه و رستوران در داخل آن  در ارتفاع 50 متری بیرون را تماشا کنند. طراحی این سازه زیبا و متفاوت را هنرمندی به نام «جوزف دی پاسکوال» است.

ویزای کشور چین

جهت دریافت انواع ویزای چین و اطلاع از آخرین تحوالات قیمتی و سیر اداری دریافت ویزای چین از سفارتخانه چین با ما تماس بگیرید.

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان