تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

در تور چین مراقب هیولای دریاچه کاناس -Kanas Lake-باشید !

دریاچه کاناس - Kanas Lake یک جاذبه طبیعی

دریاچه کاناس در شین جیانگ چین واقع شده است. درباره این دریاچه ده ها سال است که افسانه های زیادی در باره وجود یک هیولا در دریاچه کناس در میان مردم پخش شده است، ولی این دریاچه بقدری جالب و زیبا می باشد که گردشگران و توریست هایی که دوستدار مناظر کوهستانی جنگلی و طبیعی هستند با انواع تور چین خود را به این قسمت می رسانند تا کوهنوردی، پاراگلایدر و فعالیت های پرهیجان دیگر این منطقه را از دست ندهند. به هر حال با وجود شایعه هیولا این منطقه را می توان یکی از مکان های دیدنی و تفریحی چین محسوب کرد.
کی به دریاچه کاناس برویم ؟
بهترین زمان اواخر ماه سپتامبر وقتی که برگ های درختان غان و نارون می ریزد، زیباترین و جادویی ترین مناظر به رنگ های نارنجی و طلایی در این منطقه دیده می شود.

چطور به دریاچه کاناس برویم؟
در فصل تابستان، خطوط هوایی چاینا ساوترن هر روز از اورومکی به فرودگاه کاناس پرواز دارند. در فصل های دیگر، بهترین راه برای رسیدن به این دریاچه، پرواز از اورومکی به التای است. از آنجا می توانید دو کورس اتوبوس سوار شوید و به کاناس برسید.

در دریاچه جایی برای ماندن هست؟
مجتمع 52 ویلایی در گردشگاه هونگفوی دریاچه کاناس، شبیه دهکده های کوهستانی اروپایی است و بهترین مکان و هتل برای اقامت است.

ویزای چین

برای رفتن به چین ،دریافت انواع ویزای چین،انتخاب بهترین زمان و بهترین تور چین با ما تماس بگیرید.

 کوهستان رنگارنگ گانسو چین را در تور چین ببینید

کوهستان رنگارنگ گانسو چین را در تور چین ببینید

کوهستان رنگارنگ گانسو چین را در تور چین ببینید

کوهستان گانسو چین

یکی از دیدنی ها و جاذبه های منحصر به فرد کشور چین کوههای رنگارنگ و زیبایی می باشد که به نظر می رسد نقاشی چیره دست آن را با انواع رنگ هايي مثل قرمز، سبز ، قهوه اي، طلايي،سفيد و حتي سياه رنگ آمیزی کرده است.

در استان گانسو چین كوه هاي بسیار جالب و حیرت آوری قرار دارد. که باعث شده است سالانه هزاران نفر گردشگر  و توریست با تور چین براي ديدن آنها به اين منطقه از کشور چین مسافرت کنند . اين كوه ها داراي تركيب و رنگ بندي كم نظيري می باشند که منظره های خارق العاده ای را برای گردشگران پدید می آورد.

آداب و رسوم مردم کشور چین در عید بهار-تور چین-ویزای چین

آداب و رسوم مردم چین و مراسم عید بهاربرابر عید نوروز ما ایرانی ها


مراسم عید بهار در کشور چین از بیست و سومین روز ماه آخر آغاز می شود این روز را روز بدرقه سال نیز می نامند. خانه تکانی از این روز آغاز می شود و می کوشند تا در نوروز همه جا پاک و درخشان و نورانی باشد، خرید پوشاک نو و غذاهای سنتی از رونقی خاص برخوردار است. شعرهای فراوان خوانده می شود و در پکن در یکی از ترانه ها برنامه کار هشت روز مانده به نوروز را چنین بیان می‌کنند:

روز بیست و سوم پختن آش شکامونی (بودا). روز بیست و چهارم خانه تکانی. روز بیست و پنجم آماده کردن دوفو (خوراک لوبیا). روز بیست و ششم فراهم کردن گوشت. روز بیست و هفتم فراهم کردن مرغ. روز بیست و هشتم آرد خمیر کردن. روز بیست ونهم عود سوزاندن. روز سی ام شب زنده داری.

آش شکامونی یا ساکیا مونی را با جمع آوری هشت نوع غله به نشانه هشت روز مانده به پایان سال به کمک یاران و همسایگان فراهم می کنند، تا از درویشانه زیستن بودا و با دیگران خوردن وی یاد آورده باشند. آجیلی هم از ذرت و لوبیای قرمز و تمبر چینی و پسته زمینی فراهم می کنند.

ویزای چین

دریافت و اخذ انواع ویزای کشور چین در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت ،مجری برگزاری انواع تور های کشور چین، با ما تماس بگیرید.

مرکز خرید چاینا پلازا -China Plaza- یکی از بزرگترین مراکز خرید گوانجو چین

مرکز-خرید چاینا-پلازا--China-Plaza-تور-چین-گوانجو-ویزای-چین

ویزای انفرادی ال چین و ویزای انفرادی اف چین

ویزای انفرادی ال L ( 1 ماه فرصت خروج 1 ماه اقامت )
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی : 15 روز
زمان لازم جهت اخذ ویزای فوری : 10 روز(35$ گرانتر )
مدارک لازم : گذرنامه + 2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی
هزینه ویزا : $ 125
ویزای انفرادی اف ( 3 ماه فرصت خروج 1 ماه اقامت )
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی : 25 روز
مدارک لازم : گذرنامه + 2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی

 

 معرفی مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو

مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو را باید دومین پاساژ خرید بزرگ این شهر دانست. در این مرکز مهم خرید هشت طبقه وجود دارد. که  انواع کالاها و برندهای شرکت های بین المللی آمریکایی ،اروپایی ، آسیایی و خود کشور چین به فروش میرسد.

طبقۀ چهارم چاینا پلازا نمایشگاه دائمی های-تک  هست. یک طبقه هم مخصوص فروش کتاب و نوشت افزار  و محصولات فرهنگی مربوط به کشور چین است. چیزهای جالبی هم توی این طبقه دیده میشود. مثل محصولات صنایع دستی مانند: سفال چین، مبلمان کلاسیک چینی، باغبانی چینی، هنرهای فولکلور و انواع هنرهای دستی چینی.  یک طبقه هم به فروش لوازم خانه اختصاص داره که در انحصار 9 شرکت برتر می باشد . و آنها تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته اند. در این مرکز حرید گوانجو، یک طبقه نیز شامل انواع رستوران های چینی، کره ای، ژاپنی و ... می باشد. طبقۀ دیگر را هم لوکس ترین سیتمای شهر گوانگجو به خود اختصاص داده تا در کنار خرید از گوانژو یا گوانحو یک مرکز تفریحی نیز در گوانجوی چین محسوب شود.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب مشغول بکار می باشد. برای رفتن به این مرکز خرید گوانجو می توانید. از مترو گوانژو خط 1 ، ایستگاه lieshi Lingyuan  استفاده کنید.

تور چین و دیدن خرس پاندا در منطقه چانگ کینگ

تور چین 

منطقه چانگ کینگ - Changqing National Nature Reserve

منطقه چانگ کینگ در استان شاآنشی چین یکی از مکانهای تفریحی و دیدنی چین می باشد. که از جاذبه های مهم آن دیدن خرس های پاندای بسیار بزرگ می باشد. خرسهای پاندا فقط در کشور چین زندگی می کنند .  
برای تماشای پانداهای غول آسا هیچ جایی بهتر از چانگ کینگ نیست. چانگ کینگ در ارتفاعات کوه های کینگ لینگ در استان شاآنشی واقع شده است. حدود 100 پاندا در مساحتی در حدود 115 مایل مربع زندگی می کنند و بزرگترین تراکم پانداهای کشور در همین منطقه است.

زمان مناسب برای تور چین و دیدن این منطقه

در زمستان ، وقتی خرس های پاندا به سمت شیب ها می آیند تا در دره ها بامبو بخورند، شانس اینکه یکی از آنها را ببینید خیلی زیاد است.

چطور به چانگ کینگ برویم؟


چانگ کینگ در 180 مایلی شی آن قرار دارد که از هر جای آسیا می توان به آنجا پرواز کرد. می توانید از فرودگاه با اتوبوس یا اجاره اتومبیل شخصی به آنجا بروید اما اگر با تور چین مسافرت کرده اید هماهنگی با مدیر تور لازم است .

هتل ها و مسافرخانه های چانگ کینگ
مسافرخانه های دولتی شبیه به کلبه های روستایی هستند. شرکت های مسافرتی همچون WildChina سطح رفاه بیشتری دارند و محل خواب راحت، میوه تازه و محصولات بهداشتی باکیفیت برای حمام و دستشویی دارند.

ویزای چین

001-تور-چین-ویزای-تحصیلی-دانشجویی-چین.jpg

 

 ویزای تحصیلی کشور چین یکی از انواع ویزاهایی است که برای کشور چین توسط سفارت چین در ایران برای هموطنان گرامی صادر می شود.

ویزای دانشجویی کشور چین - X Visa -Study Visa-Student Visa:


برای  شرکت دوره های آموزش زبان بیشتر از 6ماه ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری صادر می 'گردد.
مدت زمانی که این نوع ویزا اعتبار دارد . بسته به مدت زمان تحصیل از شش ماه تا یک سال می باشد .هرچند امکان تمدید ویزا در کشور چین وجود دارد.
مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی چین:

  • اصل و تصویر گذر نامه که دارای حداقل 6ماه اعتبار باشد.
  • تکمیل فرمهای اخذ ویزا(Q1)
  • 2 قطعه عکس 3در 4 که حتما باید پشت نویسی شده باشد.
  • اصل و یک تصویراز نامه پذیرش از دانشگاه مورد تایید در کشور چین
  • اصل و یک تصویراز تاییدیه خارجه فرم درخواست روادید دانشجویی (JW201 یا JW202) صادر شده توسط واحد مربوطه دولت چین
  • گواهی عدم سوء پیشینه ، ترجمه شده به زبان انگلیسی که توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تائید شده
  • 7در صورت ادامه تحصیل بیش از یک سال گواهي نامه معاينه بدني-Physical Examination
  • پول صندوق سفارت

مدت زمان لازم برای صدور ویزا : 4 تا 7 روزکاری می باشد.

برای اخذ و دریافت انواع ویزای چین و همچنین برای انواع تور چین ،تور پکن ، تور گوانجو،تور شانگهای،تور شنزن،تور هانگزو  می توانید همه روزه با همکاران ما در تماس مستقیم باشید.

ویزای چین و دیدن پاریس !

چینی های همه چیز در دنیا را کپی کردند و حالا برای جذب گردشگر و توریست از طریق تور چین چینی ها شهر پاریس برای خودشان ساختند

ویزای چین بگیرید و !

در تعطیلات عید نوروز 93 می توانید با استفاده از تور چین و فقط با گرفتن ویزای چین از پاریس هم دیدن کنید ! باور کنید این خبر صحت دارد. چرا که جالب است که بدانید:

چینی ها که به کپی کردن در سراسر دنیا مشهور هستند.  تقریبا هر چه که به فکرتان برسد . یا نرسد را از جون مرغ گرفته تا زن چینی را کپی برداری کرده اند. و حالا هم شهر پاریس را کپی برابر اصل کرده اند. چینی ها در محله تیاندوچنگ شهر هانگژو یا هانگزو پایتخت استان ژجیانگ که حالا پاریس قلابی نام گرفته است. سعی کرده اند دقیقا برج ایفل، طاق پیروزی و بسیاری از نماهای مشهور و معروف شهر پاریس و حتی سایر مکانها،میدانها، خیابانها و فضای سبز پاریس را مطابق واقعیت بدقت کپی کنند. به تصویر ها دقت کنید! چنانکه حتی سفیر فرانسه نیز نتواند بفهمد که در چین است یا فرانسه ! لطفا به ادامه مطلب توجه بفرمایید!

ویزای چین
مدارک لازم : پاسپورت + عکس
زمان تحویل ویزای چین :

  1. ویزای فوری 3 روزه 
  2. ویزای نیمه فوری 1 هفته
  3. ویزای عادی 10 روزه

سفر خوشی رای برای شما آرزومندیم.

 

 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین ویژه  عید نوروز 93

هتل های تور چين:        هتل بیجینگ هوهای

  قیمت تور چين:
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   ?   تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   ?  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   ?  تومان

 
  خدمات تور چين:

پرواز ایرانی - اقامت همراه با صبحانه  - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين:

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور چین با توجه به قیمت ارز می باشد.

به ازای نفرات کوچکتر از 10 سال مبالغ بالا نصف می شود.

ویزای چین

اخذ و دریافت ویزای کشور چین با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن با ما در تماس باشید.

ویزای چین اسفند 92

ویزای چین عادی و فوری ، ویزای ال چین ،ویزای گروهی چین ، ویزای تجاری چین با آژانس مسافرتی سعادت سیر در تهران مجری مستقیم اخذ ویزای چین به صورت فوری و عادی ، گروهی ، تجاری ، انفرادی و 6 ماه و 1 ساله به همراه دعوتنامه و انجام کلیه امور اخذ ویزا ارزانترین نرخ و 100 ضمانت حسن انجام و ارائه خدمات مسافرتی ویژه از قبیل رزرو هتل ، اخذ ویزا ، وقت سفارت ، پروازهای ادامه مسیر ، امور نمایشگاهی ، مترجم و راهنمای فارسی زبان ، سرویس رایگان به مراکزخرید ، ترانسفر اختصاصیVIP
ویزای چین :
یک ماه توریستی گروهی( اقامت 45 روزه )
زمان لازم جهت اخذ ویزا عادی : 10 روز
زمان لازم جهت اخذ ویزا عادی : 5 روز (35$ گرانتر )
مدارک لازم : گذرنامه +2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی ( حداقل 5 نفر یا 5 پاسپورت )
هزینه ویزای چین : $93
ویزای انفرادی ال L ( 1 ماه فرصت خروج 1 ماه اقامت )
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی : 15 روز
زمان لازم جهت اخذ ویزای فوری : 10 روز(35$ گرانتر )
مدارک لازم : گذرنامه + 2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی
هزینه ویزا : $ 125
ویزای انفرادی اف ( 3 ماه فرصت خروج 1 ماه اقامت )
زمان لازم جهت اخذ ویزای عادی : 25 روز
مدارک لازم : گذرنامه + 2 قطعه عکس 4X6 + فرم مشخصات فردی
هزینه ویزای چین : $ 290

تور چین -ویزای چین -یکی از دیدنی های زیبا چین - کوه کاوا کارپو - Mount Kawa Karpo

کوه کاوا کارپو - Mount Kawa Karpo

استان یونان چین

یکی دیگر از جاذبه های کشور چین کوه کاوا کاریو می باشد . قله های یخ زده رشته کوه برفی میلی، 1500 مایل در راستای فلات تبت در مرز شمالی غربی یونان در نزدیکی برمه امتداد یافته اند. بلندترین قله آن کاوا کارپو است که 22 هزار فوت بالاتر از سطح دریاست و یخچال مینگ یونگ بیش از 7 مایل از سمت شرقی این کوهستان را پوشانده است.

برای دیدن این کوه چه زمانی را برای تور چین انتخاب کنیم؟
برای دیدن کو کاوا کارپو در اواخر تابستان وقتی آسمان صاف است، بهترین مناظر کوهستانی را می توانید در این منطقه مشاهده کنید.

      
 چطور به این کوهستان زیبای کشور چین برویم؟
از پکن، سه ساعت با هواپیما طول می کشد تا به کانمینگ برسید و سپس پرواز کوتاه دیگری تا شانگری-لا دارید. شش ساعت راه با ماشین است تا از میان جنگل به گوجی اونونگ برسید.

در کوه کاوا کارپو کجا بمانیم؟
سونگتسام میلی 17 اتاق دارد که از آن مناظر نفسگیری از کاوا کارپو مشخص است. کارکنان این هتل چینی شما را به کوهنوردی می برند و راهنمای شما در استفاده از مناظر بکر این کوهستان هستند.

ویزای چین

برای دریافت انواع ویزای چین ،توریستی ،تجاری،تحصیلی به صورت انفرادی و ویزای گروهی با ما تماس بگیرید.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان