تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

سفرنامه تور چین

در زیر یکی از سفرنامه هایی را با هم مرور می کنیم که از زبان یکی از هموطنانی می باشد که تجربه سفر با تور چین را برای هموطنان گرامی بازگو می کند. مطمئنا خواندن سفرنامه های چین برای بسیاری از کسانی که قصد مسافرت به کشور چین را دارند می تواند مفید و جالب باشد.

من هر سال به عنوان کادوی تولد به خودم یک سفر هدیه میدهم سال 88 هم تور چین را در نظر گرفتم و پس از کلی پرس و جو تور گروهی زیر را خریداری کردم (26سپتامبر تا 2اکتبر) 4 شب پکن-3روز شانگهای /هتل 5 ستاره تاپ با صبحانه /5روز گشت کامل با ناهار/لیدر ایرانی وبومی/پروازچینی 26سپتامبر

ساعت 20 با لیدرمان آقای فرهاد در فرودگاه امام قرار داشتیم خیلی زود همدیگر را پیدا کردیم تعدادمان 40 نفر بود بدون هیچ مشکلی پس از انجام تشریفات معمول پرواز ساعت22:30 انجام شد با اینکه کادر پرواز همگی خوب و مجرب بودند ولی من آن را به کسی توصیه نمیکنم چون هواپیما کوچک و کترینگ آن چینی بود و امکانات پروازهای خارجی را نداشت برای همین مناسب پرواز طولانی نبود در ضمن در شهر ارومچی هم 3-2ساعت توقف داشت.بهرحال با احتساب چهار ساعت اختلاف ساعت تهران تا پکن 2بعداز ظهر به پکن رسیدیم.

27سپتامبر پکن پایتخت چین
در فرودگاه پکن لیدر چینی تور ما آقای بیکر که جوان 27 ساله مسلط به زبان انگلیسی بود با یک بغل گل رز قرمز به استقبالمان آمد و به هر کدام از ما یک شاخه گل داد و خوشامد گفت سوار اتوبوس شدیم وبه سمت هتل هیلتون دبل تری به راه افتادیم.در راه فرهاد و بیکر برنامه تور چین را توضیح دادند که بنظر خیلی مفصل و منظم می امد در ضمن بیکر توضیح داد که این روزها مصادف با جشن شصتمین سالگرد انقلاب مائو میباشد که این برای شما هم خوب است هم بد.خوب از این جهت که همه شهر گلکاری وآذین بندی شده و شبها در میادین تا دیر وقت جشن است و بد به این دلیل که ممکن است بعضی از مراکز دیدنی تعطیل باشند.

به هر حال زیبایی فوق العاده ای را که در شهر میدیدیم به فال نیک گرفتیم به هتل هم که رسیدیم در لابی با کلوچه های داغ شکلاتی وچای سبز به ما خوشامد گرمی گفتند .بابت هر اتاق $100 دیپازیت گرفتند واتاقها را تحویل دادند(این قانون فقط برای ایرانیها بود!)قرار شد پس از نیم ساعت استراحت در لابی جمع شویم برنامه بعدالظهر"کونگ فو شو"بودکه در یک ساختمان خیلی معروف اجرا میشد وداستان این شو راجع به معبد شائولین و یک راهب پیر است که قصه زندگی خودش را –به زبان انگلیسی - برای پسر بچه ای تعریف میکند که وقتی کودک بود مادرش او را به معبد می سپارد و او با انجام چه مراقبتها و تمرینات و مبارزاتی در نهایت به مقام راهب بزرگ معبد نائل می شود.بازی بازیگران –گریم-لباسها –تغییرات دکوراسیون-نور پردازی –صحنه آرایی و سرعت عملشان همه و همه کاری بود که فقط از عهده چینی ها برمیامد.در عرض چند ثانیه روی سن آتش سوزی مهیبی بوجود می آمد در پرده بعدی سیل به راه میافتاد وطوفان عظیمی بپا میشد و در یک لحظه همه چیز مهار میشد و مثلآ تعدادی راهب داخل معبد در سکوت کامل عبادت میکردند...البته این افسانه کهن در باور چینیها واقعی و بسیار قابل احترام است.بعد از تمام شدن تئاتر با بازیگرها عکس گرفتیم

سفرنامه چین

 



ادامه مطلب ...

001-تور-چین-ویزای-تحصیلی-دانشجویی-چین.jpg

ویزای تحصیلی چین

خیلی از ایرانی ها برای دیدنی زیبایی ها و جاذبه های چین به این کشور با تور چین به این کشور سفر می کنند در حالی که در چند سال اخیر عده زیادی از ایرانی ها برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های چین به این کشور مجبورند سفر کنند. خوب مسلما برای این دو دسته از مسافران نیز دو نوع خاص ویزای چین یعنی برای سیاحت ویزای توریستی چین و برای تحصیل نیز ویزای تحصیل چین می دهند که هر کدام شرایط خاص خودش رو داره و ما در این مطلب درباره ویزای چین از نوع تحصیلی صحبت می کنیم.

یکی از انواع ویزای چین ویزای تحصیلی چین می باشد که برای گذراندن دوره های آموزش زبان برای بیشتر از 6ماه ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری صادر میگردد.
مدت زمان اعتبار این نوع ویزای چین بسته به مدت زمان تحصیل از ۶ ماه تا یک سال می باشد .البته امکان تمدید ویزا در کشور چین وجود دارد.

مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی چین

1. اصل و یک کپی از گذر نامه که دارای حداقل 6ماه اعتبار باشد.
2. تکمیل فرمهای اخذ ویزا(Q1)
3. 2 قطعه عکس 3در 4 که حتما باید پشت نویسی شده باشد.
4. اصل و یک کپی از نامه پذیرش از دانشگاه مورد تایید در کشور چین
5. اصل و یک کپی از تاییدیه خارجه فرم درخواست روادید دانشجویی (JW201 یا JW202) صادر شده توسط واحد مربوطه دولت چین
6. گواهی عدم سوء پیشینه ، ترجمه شده به زبان انگلیسی که توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تائید شده
7. در صورت ادامه تحصیل بیش از یک سال گواهي نامه معاينه بدني-Physical Examination
8. پول صندوق سفارت
مدت زمان لازم برای صدور ویزا : 4 تا 7 روزکاری می باشد.

البته گرفتن ویزا چین زیاد سخت نیست. اما مطمئن باشید ما بهتر و در زمان کمتری می توانیم هر نوع ویزای چینی که بخواهید برایتان بگیریم.
 




برچسب‌ها: ویزای تحصیلی چین, X Visa, Study Visa, Student Visa, ویزای چین, انواع ویزای چین, ویزای تحصیلی, مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی چین,

سفرنامه شانگهای چین

بغیر از تور چین بحث سفرنامه های چین هم برای خودش عالمی دارد . سفرنامه ها برای من مثل داستان است . داستان کسانی که در یک کشور غریب بدون اینکه حتی زبان آن مردم را بدانند سعی می کنند آن کشور را ببینند و از دیدنی های آن کشور لذت ببرند و با مردم آن کشور از نزدیک آشنا شوند. از مسائل و مشکلات و تجربیاتشان می گویند که می تواند برای هر کسی که تصمیم به مسافرت دارد مفید باشد.

در زیر هم قسمتی از یکی از سفرنامه های چین را برای شما آورده ایم که از دغدغه های یک ایرانی در شهر شانگهای آن هم در شب سال نو میلادی برای ما نکات جالبی را عنوان می کند.

آغاز سال نو میلادی در شانگهای چین

به نام خدا

شب سال نو 2014 میلادی در شانگهای بودم صبح روز 31 دسامبر رفته بودم یه شهری کوچیکی جنوب شانگهای با ماشین سواری رفته بودم حدود ساعت سه و نیم بعداز ظهر از اونجا راه افتادیم که برگردیم روز آخر سال ترافیک سنگین هم تعجبی نداشت، دو ساعت توی راه بودیم تا رسیدیم به pudung که شرق hangpu river میشه و روبروی Bund که همه برجهای معروف شانگهای توی این محله است.

خلاصه اونجاها بودیم که رفتیم شام توی یه رستوران شینجیانی که اسلامی هم بود به اسم "یه رشاری" خوردیم. غداش خوشمزه بود.ساعت هنوز 11 شب نشده بود که اومدیم بیرون که من برم سوار مترو بشم برم هتل یا شایدم سر راه میرفتم میدون مرکزی شانگهای یا people square برای اینکه ببینیم اول سال چه میکنن این چینیها!

با همراهمون که توی همون محله پودونگ اقامت داشتن خداحافظی کردیم رفتیم بلیط بخریم که مسوولش گفت خط 2 تا ساعت 11 کار میکنه الان 11 و 5 دقیقه است، من گفتم ای بابا حالا تو شهر غریب چیکار کنیم؟ (توی تور چین قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کامل حداقل درباره مترو داشته باشید) اومدیم بالا گفتم تاکسی میگیرم ولی چشتون روز بد نبینه همون بلایی که ازش میترسیدم سرمون اومد مگه توی شانگهای شهر به این شلوغی اونم شب سال نو وقتی مترو کار نمیکنه تاکسی گیر میاد؟! همه از پاساژها در اومده بودن منتظر تاکسی هرجای خیابون وامیسادم چند نفر جلوتر از من بودن که نمیذاشتن تاکسی به من برسه!

تور چین و دریافت انواع ویزای چین در اسرع وقت



ادامه مطلب ...

خوب در این مطلب جالب می خواهیم درباره خطرناکترین فرودگاه های جهان صحبت کنیم. اما نه به خاطر اینکه شما را از رفتن به تور چین منصرف کنیم. بلکه بخاطر جالب بودن موضوع و دیگری بخاطر اینکه دو تا از فرودگاه های چین در لیست این وحشتناک‌ترین فرودگاه‌های جهان قرار دارند. 

البته و صد البته برای نشان دادن اینکه ما چقدر شما را دوست داریم! بله واقعا شما را دوست داریم چون اصلا در تور چین ما از این دو فرودگاه خطرناک چین استفاده نمی کنیم بلکه:

ما از بهترین هواپیما ها و بهترین فرودگاه ها با درجه ایمنی بالا برای تور های چین استفاده می کنیم!

اما !

کلمه "فرودگاه" را که می‌شنوم، یاد "مهرآباد" می‌افتم. کسانی که اهل تهران باشند می‌دانند و گذرشان به میدان فتح افتاده باشد، دیده‌اند که هواپیما با ارتفاع کمی از بالای میدان عبور کرده و وارد فرودگاه می‌شود. حتی خطوط راهنمایی که با لامپ ایجاد کرده‌اند تا خود میدان امتداد دارد. وحشتناک نیست!؟

می‌خواهیم درباره فرودگاه‌های وحشتناک دنیا صحبت کنیم. فرودگاه‌هایی که به هر دلیل خطر در نزدیکی آنها است. این خطر ممکن است برای هواپیما و مسافران آن باشد و یا برای اهالی ساکن در نزدیکی فرودگاه و یا اصلاً در طراحی عجیب و غریب آن! در متن سعی کرده‌ایم به ترتیب خطرناک بودن، از کم خطر تا پر خطر پیش برویم.

 تور چین و ویزای چین را در اسرع وقت از ما بخواهید.

۲۵ . فرودگاه بین‌المللی ملک فهد، دمام، عربستان صعودی

www.ROZANEHONLINE.com

 این فرودگاه که با مساحتی حدود ۷۸ هزار هکتار بزرگ‌ترین فرودگاه حال حاضر در دنیا است، در وسط بیابان ساخته شده‌است. باند این فرودگاه آنقدر بزرگ‌ است که معلوم نیست از کجا شروع و به کجا ختم می‌شود و همین مساله گاهاً خلبانان را دچار مشکل می‌کند.

 

۲۴ . فرودگاه بین‌المللی کلیولند هاپکینز، اوهایو، ایالات متحده

www.ROZANEHONLINE.com

 این فرودگاه هیچ مشکلی به لحاظ محل قرارگیری و امثالهم ندارد، بلکه مضکل آن کارکنان برج مراقبت است. چندی پیش یکی از کنترل کننده‌های خطوط شاغل در شیفت شب ، هنگام کار و زمانی که هواپیماها درحال رفت و آمد بودند، درحال تماشای فیلم دیده شده و به همین دلیل از کار برکنار شد. اگر به نظرتان هنوز هم مشکلی نیست، پس بد نیست بدانید که در موردی مشابه یکی از سوپرویزورهای بخش کنترل در شیفت شب را نیز برکنار کردند. وی هنگامی که ترافیک خطوط سبک بوده، کمی چرت زده و بعد از آن مشغول انجام بازی‌های کامپیوتری شده‌است.

 

۲۳ . فرودگاه بین‌المللی ولینگتون، نیوزلند

www.ROZANEHONLINE.com

 فرودگاه ولینگتون به دلیل محل قرارگیری آن، یکی از زیباترین فرودگاه‌های دنیا است. اما دلیل نمی‌شود که از خطرناک بودن آن حرفی نزنیم. باند این فرودگاه بسیار کوتاه بوده و هر دو طرف آن منتهی به آب است. اگر خلبان ثانیه‌ای در تیک‌آف خود تاخیر کند، ممکن است هواپیما وارد آب شود. در فرود هم همین مشکل به شکلی دیگر وجود دارد.

تور چین و ویزای چین را در اسرع وقت از ما بخواهید.



ادامه مطلب ...

نحوه اخذ ویزا چین و مدارک لازم برای آن :

 قیمت همه انواع ویزای چین :

  • ویزا انفرادی عادی ۱۱۵ دلار
  • ویزا گروهی عادی ۹۵ دلار
  • ویزا انفرادی فوری ۱۴۵ دلار
  • ویزا گروهی فوری ۱۲۵ دلار
  • ویزا تجاری ۲۸۰ دلار
  • سه ماهه تجاری دبل ۴۷۰ دلار
  • شش ماهه تجاری مولتی پل ۹۰۰ دلار 
  • ویزا یکساله مولتی پل ۱۳۰۰ دلار


ویزا چین
ویزا چین


مدارک لازم برای اخذ ویزا چین:

 

  •     اصل پاسپورت
  •     ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی زمینه سفید
  •     اطلاعات فردی از قبیل آدرس منزل و محل کار ، شغل و شماره تلفن


 قیمت همه ی انواع ویزای چین

شرایط اخذ ویزا چین :

انواع ویزای قابل دریافت از کشور چین عبارتند از : ویزا گروهی ، ویزا انفرادی ، ویزا تجاری ، ویزا مولتی چین

ویزا گروهی چین ۴۰ روز ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا برای حداقل ۵ نفر صادر می شود که فقط به صورت گروهی امکان ورود و خروج از چین دارند. ویزا گروهی چین به صورت عادی در ۱۴ روز کاری و به صورت فوری در ۷ روز کاری اخذ می شود

ویزا انفرادی چین ۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا حداقل در ۳ روز کاری اخذ می شود

ویزا تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود

ویزا مولتی ۱ ساله است و با این نوع ویزا به دفعات امکان ورود به چین وجود دارد اما در هر بار ورود نهایتا تا ۳۰ روز میتوانید در چین اقامت داشته باشید. مدت اخذ این ویزا ۳۰ روز کاری است

برای اخذ ویزای چین به صورت مولتی ، وجود حداقل ۴ ویزای تجاری چین در پاسپورت الزامی است.



 برای دریافت اطلاعات سایر انواع ویزا چین با ما تماس بگیرید.

فستیوال مجسمه های یخی در چین

خیلی از توریستها سختی دریافت ویزای چین و رزرو بلیط چین رو به جون می خرند تا بتوانند از جشنواره یخ هاربین چین استفاده ببرند. جشنواره هاربین یا فستیوال هاربین چین در اصل یک نمایشگاه هنر یخی از مجسمه های ساخته شده با یخ می باشد که توانسته اسم و رسمی دربین تمام جشنواره های دنیا بدست بیاورد. شاید امسال که سی و یکمین فستیوال هاربین است کمتر کسی در دنیا باشد که اسم این فستیوال یخی را نشنیده باشد.

فستیوال هاربین یا جشنواره مجسمه های یخی هاربین چین

هر ساله در آخرین ماه سال میلادی شور و هیجان ویژه ای در استان هیلونگ ‌جیانگ در شمال‌شرقی چین برقرار است بله امسال نیز سی و یکمین جشنواره بین المللی مجسمه های برف و یخ در شهر هاربین برپاست ، در این ماه مردم شهر به استقبال بزرگترین رویداد بین المللی یعنی جشنواره سالانه برف و یخ می روند که تا چشم کار می کند یخ و برف به چشم می خورد !

شایان ذکر است که از برگزاری این جشنواره بیش از ده سال گذشته و به عنوان یکی از چهار جشنواره بزرگ مجسمه های یخی جهان شناخته می شود .هاربینی ها به بهترین نحو از این نعمت خدادادی استفاده می کنند و با استفاده از این یخ و برف ها و با جذب میلیون ها توریست از سرتاسر جهان پول هنگفتی را به دست می آورند که به نوعی منبع درآمدشان هم خواهد شد.

فستیوال هاربین یا جشنواره مجسمه های یخی هاربین چین

این جشنواره در شب سال نو میلادی به همراه مراسم آتشبازی بسیار پرشکوهی آغز و تا آخرین روز ژانویه 2015 ادامه دارد.

مصالح به کار رفته برای ساخت این مجسمه ها و ساختمان های حیرت انگیز چیزی حدود ۱۸۰ هزار متر مربع یخ و ۱۵۰ هزار متر مربع برف فشرده است که به کمک ۷ هزار کارگر هنرمند این مجموعه ساخته می شود .

انقدر بناهای یخی این مجموعه بزرگ و زیبا بوده که چشم انسان را خیره می کنند. برای ساخت این ساختمان های یخی از یخ های رودخانه سونگا استفاده می شود . سرسره های یخی و جشنواره غذاهای سنتی نیز بر جذابیت جشنواره افزوده شده است.

شب با وجود سرمای بسیار شدید منفی ۲۰ درجه هاربین ، جمعیت زیادی برای بازدید جشنواره یخی هاربین حضور دارند چرا که سیستم نورپردازی و چراغانی مجموعه فوق العاده زیباست.

قیمت تور چین و ویزای چین

دیدنی های چین - کوه امی و بودای غول پیکر

وقتی صحبت از دیدنی های چین می شود مطمئنا نام کوه امی نیز خواهد آمد . کوه امی در استان سیچوان چین واقع شده است که می توان گفت در قرن اول میلادی اولین معبد بودایی کشور چین در این منطقه بنا شده است. این منطقه از جاذبه های توریستی چین نیز به حساب می آید که هر ساله تعداد زیادی توریست با تور چین از این منطقه بازدید می کنند.

دیدنی های چین - کوه امی و بودای غول پیکر لشان

 

تور چین و ویزای چین را در اسرع وقت از ما طلب کنید.

کوه بسیار زیبا و پر از شگفتی و جاذبه امی، به اضافه اولین معبد بودایی، معابد بودایی دیگری نیز دارد که در مجموع کوه امی را یکی از مقدس‌ترین مکان‌های آیین بودایی کرده است.

طی قرن‌های بعدی، گنجینه‌های فرهنگی این منطقه افزایش یافت که چشمگیر ترین آن‌ها بودای غول پیکر لشان است که در قرن هشتم میلادی بر دامنه کوه حک شده و رو به محل تلاقی سه رودخانه نشسته است.

این پیکره با ارتفاع 71 متر، بزرگترین تندیس بودا در جهان است. کوه امی نیز به سبب پوشش گیاهی بسیار متنوع خود، مورد توجه قرار گرفته است. گیاهان نیمه گرمسیری و جنگل‌های کاج، دامنه این کوه را پوشانده‌اند و درختان کهنسال این کوه در مدت بیش از 1000 سال، همچنان استوار مانده‌اند. 

 تور چین و ویزای چین را در اسرع وقت از ما طلب کنید.

دیدنی های چین.کوه امی. بودای غول پیکر لشان.چین.تور چین.جاذبه های چین.کوه امی.تور چین.ویزای چین.مناطق توریستی چین.معابد بودایی چین.معبد گوانگ جیانگ .

تور چین و ویزای چین را در اسرع وقت از ما طلب کنید.



ادامه مطلب ...

تور چین بهار 94 - نوروز 94

 

به طور استثنایی تور چین بهار 94 را با قیمت باورنکردنی  3250000 تومان

برای تعطیلات عید 94 و نوروز 94 همین الان برنامه ریزی کنید . می توانید همین الان تور چین تور پکن یا تور های ترکیبی کشور چین را رزرو کنید.

تور چین نوروز 94 تور پکن تور شانگهای نوروز با پرواز امارات و ایران ایر

تور چین بهار 94

تور پکن(7شب و 8 روز) با پرواز ایران ایر
BEJING INTERNATIONAL 5* 3.250.000
RENAISSANCE WANGFUJING TOP*5 3.300.000

خدمات تور ترکیبی چین  :

پرواز رفت و برگشت با پروازهای ایران ایر – 7 شب اقامت با صبحانه –ترانسفر فرودگاهی راهنمای فارسی زبان – بیمه مسافرتی-ویزای گروهی – 3 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین –پارک المپیک –شهر ممنوعه-گشت مراکز خرید-مراکز طب سنتی چین- کاخ تابستانی –میدان تیان آن من – کارخانه مروارید و ابریشم )
توضیحات چین :

پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده مسافر می باشد.
درصورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2 شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا:اصل پاسپورت ، با حداقل 7 ماه اعتبار ، دو قطعه عکس 4*6 ، آدرس+شغل و شماره تلفن
**************************************** ***
تور پکن + شانگهای (4شب+3 شب) با پرواز ایران ایر
BEJING INTERNATIONAL+RENAISSANCE YANGTZE 5* 4.100.000
RENAISSANCE WANGFUJING+SHERATON SHANGHAI 5*
TOP 4.150.000

خدمات:

بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –7 شب اقامت درهتل با صبحانه –4 شب پکن- 3 شب شانگهای-ترانسفر فرودگاهی-بیمه مسافرتی-راهنمای فارسی زبان – ویزای گروهی –ترانسفر بین پکن به شانگهای با قطارهای سریع السیر و لوکس-4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین –پارک المپیک – کاخ تابستانی –میدان تیان آنمن – کارخانه مروارید و ابریشم –برج تلویزیونی شانگهای –گشت مراکز خرید-شهر ممنوعه-باغ یو )

توضیحات:

  پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده مسافر می باشد.
درصورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2 شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.

اگر برای ویزای چین اقدام می کنید بدانید که :

اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، دو قطعه عکس 4*6 ، آدرس+شغل و شماره تلفن
روزهای پرواز: چهارشنبه ها

************************************
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما کارشناسان مسافرتی ما تماس حاصل فرمایید .
قیمت: تومان3250000

شرایط اخذ ویزای چین

China Visa

 کشور چین نیز مانند بسیاری از کشور های دیگر دنیا قوانین و مقررات خاص خودش را دارد. و از طرفی هم قوانین پذیرفته شده در دنیا وجود دارد که هر کشوری می تواند آنرا اجرا کند یا نحوه اجرای آنرا تغییر دهد.

یکی از موارد قانونی که در خیلی از کشورها اتفاق می افتد . الزامی بودن ویزای چین برای ورود به این کشور می باشد. بهمین خاطر باید با توجه به نوع ورودتان از میان انواع ویزای چین یکی را برگزینید.

در این مطلب سعیمان بر این است که تمامی نکات مربوط به ویزای چین را بصورت بسیار جامع اراده بدهیم.تا بتوانید به راحتی درباره سفر به چین تصمیم بگیرید. شما می توانید برای تهیه بلیط چین یا ویزای چین با ما تماس بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز برای ویزای چین :

مدارکی که به سفارت چین ارائه می‌شوند، باید به ترجمه‌ی رسمی زبان انگلیسی با مهر تائید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برسند و برای هر مدرک، یک فرم مخصوص تائید مدرک تکمیل شده و دو سری کپی از هر کدام موجود باشد.
 
فرم تائید مدارک را می‌توان همراه با فرم درخواست روادید از سفارت جمهوری خلق چین در تهران دریافت کرد. تائید مدارک حدوداً یک هفته طول می‌کشد و هزینه‌ی آن برای ویزاهای غیرتجاری چین ٢٠٠٠٠ تومان و برای ویزای تجاری چین ٤٠٠٠٠ تومان است.

 

  1. شناسنامه ایرانی
  2. گذرنامه؛ اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر باشد.
  3. دو قطعه عکس رنگی زمینه روشن؛ سایز عکس‌ها ٦×٤و باید شبیه به چهره‌ی فعلی متقاضی باشد.
  4. دعوت‌نامه؛ خانواده یا دوست مقیم چین شما باید اصل فرم دعوت‌نامه را برای شما ارسال کند.
  5. اگر دعوت‌نامه ندارید، برگه‌ی رزرو هتل برای تمام مدت اقامت در چین یا مدارکی که نشان دهد شما صاحب مسکن در این کشور هستید.
  6. بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد چین.

 

شرایط اخذ ویزای چین چیست ؟

ویزای چین

 

star2 فرم ویزای مربوط به سفارت چین را میتوانید از این قسمت دانلود کنید. فرم ویزای چین

star2 در صورتیکه برای پر کردن فرم ویزا نیاز به راهنمایی دارید می توانید به دیدن این مطلب راحتر فرم را پر کنید. راهنمای پر کردن فرم ویزای چین

star2 در صورتی که با همراه به چین سفر میکنید و دارای گذرنامه مشترک میباشید فرم مربوط به ایشان را دانلود کنید و برای پر کردن آن اقدام نمایید. فرم ویزای همراه چین

 

شرایط اخذ ویزا چین :

انواع ویزای چین

  • ویزای توریستی چین
  • ویزا گروهی چین
  • ویزا انفرادی چین
  • ویزا تجاری چین
  • ویزا مولتی چین

 

ویزای توریستی چین :

ویزای توریستی چین به کسانی تعلق می‌گیرد که با هدف گردشگری و یا دیدار با اعضای خانواده، قصد ورود به کشور جمهوری خلق چین را دارند. روادید توریستی چین (روادید نوع L) برای دو هفته تا شش ماه صادر می‌شود و اجازه‌ی کار و اقامت بیش از مدت اعتبار ویزا را به متقاضی نمی‌دهد.

جهت تقاضای روادید چین، حضور متقاضی الزامی نیست و مصاحبه انجام نمی‌گیرد ولی اصل و کپی مدارک شناسایی باید همراه نماینده یا وکیل متقاضی باشد (در مورد ویزای تجاری چین، مقررات متفاوت است و حضور شخص متقاضی روادید تجاری الزامی است).

 

4 به دلیل تعداد زیاد متقاضیان در ماه‌های تابستان و هم‌چنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است تعیین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این بررسی مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری بطلبد. بهتر است برای قطعی‌کردن تاریخ سفر، به این زمان‌ها توجه داشته باشید.

4 اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری تکمیل فرم درخواست روادید کشور مربوطه است.

4 اگر خانوادگی سفر می‌کنید برای هر کدام از اعضاء باید فرم جداگانه‌ای پر کنید.

4 فرم تقاضای روادید باید در دو نسخه، تکمیل و به همراه سایر مدارک لازم، مورد تائید دفتر کنسولی سفارت چین قرار گرفته و جهت اخذ ویزا، تحویل سفارت شود.

 

در حال حاضر کنسولگری چین در ایران، دو نوع ویزای عادی و نیمه‌فوری را صادر می‌کند. صدور ویزای عادی حدوداً دو هفته و ویزای نیمه‌فوری چهار تا پنج روز کاری زمان نیاز دارد.
هزینه‌ی صدور ویزای عادی چین، ١٥٠ دلار است.

روادید توریستی چین-ویزای چین - تور چین

ویزای چین

 

remember-thmb-ticket نرخ ویزا برای کودکان نیز مانند بزرگسالان محاسبه می‌شود و مبالغ واریزی برای ویزا به حساب سفارت، قابل برگشت نیستند.

remember-thmb-ticket امکان دارد پلیس مرزی هنگام ورود به کشور چین، مدارکی را که به کنسول‌گری برای دریافت روادید ارائه کرده‌اید، از شما مجدداً بخواهد و اگر آن‌ها را به همراه نداشته باشید، احتمال دارد با وجود روادید قانونی، از ورود شما به خاک چین به دلیل همراه نداشتن مدارک جلوگیری کنند. پس فراموش نکنید مدارک را به صورت منظم شده تا پایان سفر همراه داشته باشید.

ویزا گروهی چین :

این ویزا ۱ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۱۴ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا برای حداقل ۵ نفر صادر می شود که فقط به صورت گروهی امکان ورود و خروج از چین دارند. ویزا گروهی چین به صورت عادی در ۱۴ روز کاری و به صورت فوری در ۷ روز کاری اخذ می شود

ویزا انفرادی چین :

این ویزا که همان ویزای تجاری چین نیز محسوب میشود ۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا حداقل در ۳ روز کاری اخذ می شود .این ویزا دارای اعتبار سه ماهه برای فقط یکبار ورود به چین است که 15 روز تا یک ماه اعتبار اقامت نیز دارد. این ویزا به صورت کاغذ ویژه غیر قابل جعل است که در یکی از صفحات گذرنامه توسط سفارت چین چسبیده می شود. قابل ذکر است انواع دیگری ویزا برای چند بار ورود و خروج و نیز ویزای نامحدود یکساله و شش ماهه توسط این سفارت صادر می شود که مراحل اداری سختتر و مدارک بیشتری می طلبد. ویزای تجاری چین از ویزای گروهی و یا توریستی چین اعتبار بیشتری دارد.

ویزا تجاری چین :

این ویزا ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود

ویزا مولتی چین :

این ۱ ساله است و با این نوع ویزا به دفعات امکان ورود به چین وجود دارد. مدت اخذ این ویزا ۳۰ روز کاری است. برای اخذ ویزای چین به صورت مولتی ، وجود حداقل ۴ ویزای تجاری چین در پاسپورت الزامی است.

روادید توریستی چین-ویزای چین - تور چین

ویزای چین

 

موارد لازم برای کسب ویزا چین

  1. دعوتنامه معتبر به چین به صورت اصل
  2. عکس یک قطعه
  3. گذرنامه ای که حد اقل ۶ ماه اعتبار دارد.
  4. فرم تکمیل شده برای گرفتن ویزا
  5. روزهایی که می توانید ویزا چین دریافت کنید روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه و پنج شنبه می باشد.

آدرس سفارت چین در تهران:

خیابان پاسداران، چهارراه فرمانیه، خیابان نارنجستان هفتم، شماره ١٥.
تلفن: ٢٢٨١٦٦٠٠-٠٢١

مطلب ویزای چین را به همراه فرم های مورد نیاز را از قسمت پایین دانلود کنید.

 

هزینه ویزای چین زمستان 93

 

 مجری برگزاری انواع تورهای داخلی و تورهای خارجی بویژِه تور چین 

مجری تخصصی دریافت و اخذ ویزای چین در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه

  تور چین پکن شانگهای گوانجو هانگزو

 قیمت ویزای چین زمستان 93 

هزینه ویزای چین و مدارک لازم برای اخذ ویزا چین

  • اصل پاسپورت
  • قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی زمینه سفید
  • اطلاعات فردی از قبیل آدرس منزل و محل کار ، شغل و شماره تلفن

 

شرایط و هزینه اخذ ویزا چین

انواع ویزای قابل دریافت از کشور چین عبارتند از : ویزا گروهی چین، ویزا انفرادی چین ، ویزا تجاری چین ، ویزا مولتی چین

ویزا انفرادی چین  یا همان ویزای تجاری چین ۱ ماه اعتبار دارد و شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا حداقل در ۳ روز کاری برای شما اخذ می شود ویزا تجاری چین ۳ ماه اعتبار دارد و در این مدت شما ۳۰ روز می توانید در کشور چین اقامت کنید. این نوع ویزا در ۱۵ روز کاری اخذ می شود

هزینه ویزای انفرادی چین  125دلار

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان