تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

نرخ ویزای انفرادی چین 175 دلار

برای رفتن به کشور چین نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان باید قبل از مسافرت به آن جهت اخذ و گرفتن ویزا چین اقدام نمود و بعد از در دست داشتن ویزای چین برای مسافرت با خیالی آسوده برنامه ریزی کرد.

ویزای چین را هر شخصی به صورت کاملا انفرادی نیز می تواند بگیرد اما هر کاری ریزه کاری خاص خودش را دارد ما می توانیم برای شما ویزای چین را در اسرع وقت بگیریم بدون اینکه شما از کار خود بیافتید.

قیمت ویزای انفرادی چین 175 دلار

ویزای گروهی یا توریستی چین

این ویزا جهت استفاده گروههای بیش از 5 نفره صادر می گردد.و دارای 2 برگ است که یکی هنگام ورود به چین و دیگری هنگام خروج توسط پلیس گذرنامه چین بررسی و اخذ می شود. تاریخ اعتبار مدت اقامت مجاز در متن ویزا طبق درخواست سفارت چین قید شده است

مدارک لازم جهت اخذ ویزای چین :

اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

اصل و کپی دعوتنامه رسمی

فرم پر شده مخصوص سفارت(Application Form)

عکس رنگی تمام رخ با زمینه روشن الصاق شده به فرم

اصل بلیط رفت و برگشت یا رزرواسیون بلیط به همراه کپی

رزرواسیون هتل محل اقامت

 

کوه های رنگین کمانی چین

 

کوه های رنگین کمانی چین از دیدنی های جالب تور چین

 

کشور چین به لطف وسعت بسیار زیادش جاذبه های توریستی و گردشگری بسیاری برای شرکت کنندگان در تور چین دارد . که برخی از این جاذبه های توریستی چین تقریبا در نوع خود منحصر به فرد است . یکی از زیباترین مناظر طبیعی کشور چین کوه های رنگین کمانی چین است .

پارک ملی کوه های رنگین کمانی در منطقه جغرافیایی دانگ شیا در چین.شاید نام آن کمتر به گوش کسی خورده باشد اما بدون شک یکی از زیباترین نقاط دنیا است. کوه های رنگین کمان چین که در استان گانسو این کشور قرار دارد و هر بیننده ای را میخکوب می کند. این کوه ها شبیه یک مکان تخیلی و گرافیکی هستند و هر سال گردشگران زیادی برای دیدن آنها به چین سفر می کنند.

البته باید ذکر کرد نمونه ای از این کوه های رنگارنگ در ایران نیز وجود دارد.

بلیط+ویزای پکن ویژه دی ماه

اگر قصد سفر به پکن چین را دارید با ما همراه شوید تا بلیط پکن با ایران ایر را برایتان تهیه و رزرو کنیم . ما تمام کارهای اداری ویزای چین را نیز انجام می دهیم شما فقط کافی است عزمتان را جزم کنید برای رفتن به چین .

Smileبلیط پکن با ایران ایر+ ویزای چینSmile

 

  • قیمت بلیط پکن+ ویزا گروهی چین :2300000

رفت هر چهارشنبه با پرواز مستقیم با پکن مدت اقامت8روز

 

 بلیط ویزای چین

طول پرواز از تهران تا پكن حدود 8ساعت مي باشد و اختلاف ساعت پكن حدود سه ساعت و نيم می باشد.

برای اطلای از تور چین زمستان 93 و ویزای چین -  با ما تماس بگیرید

 

آژانس مسافرتی سعادت سیر گیتی-

خانم هنردوست

88548853-09199116567  ده خط ویژه

تور چین - دیوار چین دو عبارت همگام با هم که اصلا جدایی پذیر نیستند

واقعا اگر کسی به تور چین برود و دیوار چین را نبیند انگار نه انگار که به مسافرت چین رفته است. یکی از دیدنی های چین که در تمام دنیا و تقریبا برای تمام انسانهای روی کره زمین شناخته شده است دیوار عظیم چین است. دیواری باشکوه بزرگ و طویل که پیرامون آن شایعات زیادی نیز شکل گرفته است مانند دیده شده از کره ماه.

در زیر قسمتی از سفرنامه ای را می خوانید که دیدارش از این جاذبه چین را به تصویر می کشد.

مسافرت چین- تور چین- دیوار چین

اولین روز سفر من به پکن با بازدید از دیوار چین شروع شد. صبح امروز نهم جولای برای من بسیار خاطره انگیز بود. زیرا از نقطه ای از جهان دیدن کردم که همه دنیا آن را می شناسند و همه آرزوی دیدن آنرا دارند.

صبح زود رأس ساعت مقرر، من و گروه بازدید کننده از پکن با یک اتوبوس عازم  شدیم. دیوار چین حدود 70 كیلومتری از هتل محل اقامت ما فاصله داشت. تماشای مناظر وكوههای سر به فلك كشیده و سر سبز و اینكه تا دقایقی دیگر شاهكاری از مردان چین باستان را نظاره خواهم كرد احساس غریبی به من داده بود.

برای رسیدن به کوهستان هایی که دیوار چین در آن واقع شده بود راههای مختلفی وجود داشت. ما از جاده ای عبور کردیم که مسیر جالب و زیبایی بود. مسیر ما برای رسیدن به دیوار از ناحیه بادالینگ انتخاب شده بود که گفته می شد که بلندترین قله دیوار در آن منطقه است.

پس از گذشتن از اتوبانهای طولانی شهر، وارد جاده ها ی کم عرض شدیم، جاده هایی که در کنار آن سکونتگاه های مشابهی در مسیر وجود داشت. باران نسبتاً شدیدی شروع شده بود. رطوبت نسبتا بالا بود.تور چین- ویزای چین

پس از یکساعت مسافرت با اتوبوس اولین کوه ها نمایان می شوند. دامنه کوه ها و دره های بسیار زیبا از درختان جنگلی پوشیده است و در آن نمونه هایی از کاشت درختان دست کاشت نیز به چشم می خورد. مشاهده بلندی و طول دیوار چین هر انسانی را شگفت زده می کند.

حتی بدون توضیح راهنمای تور هم این بنای با عظمت با انسان از رازهای تمدنی کهن صحبت می کند. اولین احساس من در مواجهه با این بنا و طول آن این است که آن را باید مردمانی ساخته باشند که افرادی با غنای فرهنگی عظیمی در آن کشور می زیسته اند و با ساخت و تکمیل آن در نسلهای مختلف سعی در حفظ آن دستاوردها در مقابل تاراج دشمنان داشته اند.

دیوار چین تجسم درایت و رنج و زحمت میلیونها چینی در دوره باستان چین است. این اثر پس ازهزاران سال از بین نرفته و دارای دلربایی فناناپذیر و سمبل روحیه ملیت چین است .

علاوه بر عظمت تاریخی آن ، قرار گرفتن این بنا در سرتاسر ارتفاعات منطقه که با جنگلی انبوه نیز پوشیده شده است زیبایی خیره کننده ای به آن می بخشد. همیشه یکی از آرزوهام این بوده که این دیوار را ببینم و حالا که در چند قدمی آن ایستاده بودم حس عجیبی به من دست داده بود. خیلی زیبا و باعظمت بود.

شاید بهتر باشد که دیوار چین و چین و شکن های آن را به واقع به اژدهای چین که سمبل این کشور باستانی است تشبیه بکنیم. عجب چشم اندازی بود. مثل اژدهایی دورتا دور كوه ها امتداد داشت واین مسیر مارپیچی جذابیت این شاهكار را صد چندان می كرد. تور چین- ویزای چین

من این شباهت را زمانی دریافتم که در نقطه ای ایستاده و تا دور دستها توانستم به آن خیره شوم. از منظر دیگر، حضور انبوه گردشگران، اعم از مرد و زن، دختر و پسر، بزرگ و کوچک، بومی و غیر بومی ، همه و همه به زیبایی آن افزوده بود.

در طول مسیر همه جور ملیتی دیده می شد و بیشتر از همه خود چینی ها بودند که برای دیدن دیوار بزرگ چین آمده بودند. یکی از زیباترین صحنه ها در طول مسیر که برای من جالب توجه بود حضور تنوع جمعیت بازدید کننده از هر نژاد و ملیتی بود که از کنار هم عبور می کردند، برای همدیگر دست تکان می دادند و با اشارات خود سفر خوبی را برای همدیگر آرزو می کردند.

دوست داشتم از همه گونه گونی و رنگهای طبیعت بی نظیر آن بتوانم عکس و فیلم بگیرم. همه افراد گروه ما هم همین حس مرا داشتند. بالا رفتن از دیوار تقریبا به کوهنوردی در قلعه رودخان ایران شبیه بود با تفاوتهای اساسی که به دیوار عظیم چین ویژگی منحصر بفرد خود را داده بود.

فی الواقع بدرستی دیوار چین یکی از عجایب هفتگانه جهان نام گرفته است و این ادعا می تواند درست باشد که این دیوار تنها سازه ی دست بشر است که از کره ماه دیده می شود. به نظر من شاید به جرات بتوان گفت که ممکن است انسان میلیونها سال هم بر روی این کره خاکی زندگی کند ولی هرگز نخواهد توانست شکوهی دوباره نظیر دیوار چین با نیروی بازوان خود بر روی کره زمین ایجاد کند.

تور چین- ویزای چین

 توریست چینی از سفر به ایران می گوید

در وبسایت تور چین 20 بیشتر به مبحث مسافرت به کشور چین می پردازیم اما خیلی خوب است که گاهی هم قبل رفتن به تور چین از دیدگاه برخی چینی ها که به ایران سفر کرده اند نیز باخبر شویم. یکی از مردمان چین آقای لیو ژان خبرنگار روزنامه ملی چین چندی پیش به ایران سفر کرد.

وی پس از باز گشت از ایران در وبلاگ خود نوشت، قبل از سفر به ایران، دوستان و اعضای خانواده ام از این سفر به ایران ابراز نگرانی می کردند. آنان به من گفتند، مواظبت امنیت خود باشم. ایران واقع در خاورمیانه بوده و با افغانستان و عراق هم مرز است و نیز جورج بوش، رییس جمهوری پیشین آمریکا این کشور را شیطان نامیده بود. به نظر آنان، سفر به ایران امری بسیار خطرناک بود.

ولی حقیقت متفاوت از تصور ما است. مهمانوازی و شور و شوق مردم ایران نیز خارج از تصور ما است.

یک توریست چینی از سفر به ایران می گوید !

در جریان سفرم به ایران، در فرودگاه و در خیابان ها، مردم ایرانی همیشه به ما سلام می کردند. بیشترین جملات که در ایران شنیدم، به کشور ما خوش آمدید بود! برخی از ایرانی ها که زبان انگلیسی بلد بودند، با ما صحبت می کردند و حتی ما را به خانه های خود دعوت می کردند.

اگر شما می خواهید درجمع مردم ایرانی در پارک وارد شوید، تنها با گفتن سلام، آنان یک لیوان چایی سیاه تعارف می کنند و شما را به جمع خود دعوت می کنند.

در مشهد، با محمد 65 ساله آشنا شدم. او قبل از باز نشسته شدن یک مهندس نفت بود. اکنون او رهنمای مسافران خارجی است و او به مدت یک روز راهنمایی من بود. او نه نها یک مترجم مسِِوولیت شناس بود بلکه از خانه ی خود برایم میوه و خوراکی می آورد.

یک توریست چینی از سفر به ایران می گوید !

در بازدید از مسجد امام رضا، کارمندان حسن نیت نشان داده و به من کمک می کردند. بر اساس قواعد، زنانی که از مسجد امام رضا بازدید می کنند، باید چادر را بپوشند. آن ها از دفترمدیریت چادر غرض می گرفتند . ولی هنگامی که ما رسیدیم، آنان چادرهای جدید به هر یک از زنان هیات ما هدیه دادند. پس از ورود به مسجد، آنان نیز به انگلیسی ورود ما را اعلام کردند و مدارک زیادی درباره این مسجد را به ما هدیه کردند.

اگر شما نیز برای سفر به ایران شک و تردید دارید آن را کنار بگذارید و به ایران بروید. با چشم خود این کشور را ببینید. ایران کشوری است که شایسته سفر شما است.

ما سعی می کنیم بهترین خدمات تور چین و در سریعترین خدمات را در زمان اخذ ویزای چین به شما ارائه دهیم.

قیمت ویزای توریستی چین

قیمت ویزای توریستی چین , نرخ ویزای توریستی چین , ویزای توریستی چین 93 , اخذ ویزای توریستی چین , کرفتن ویزای توریستی چین , ویزای تجاری چین , قیمت ویزای تجاری چین , نرخ ویزای تجاری چین , ویزای تجاری چین ارزان , اخذ ویزای تجاری چین , گرفتن ویزای تجاری چین , ویزای تجاری چین 93 , روادید چین , شرایط ویزای چین ,ویزای انفرادی چین , قیمت ویزای انفرادی چین , نرخ ویزای انفرادی چین , ویزای انفرادی چین ارزان , اخذ ویزای انفرادی چین , گرفتن ویزای انفرادی چین , ویزای گروهی چین , قیمت ویزای گروهی چین , نرخ ویزای گروهی چین , اخذ ویزای گروهی چین , گرفتن ویزای گروهی چین , ویزای گروهی چین ارزان , ویزای توریستی چین ,

اخذ  ویزای تجاری یا انفرادی چین

این ویزا دارای اعتبار سه ماهه برای فقط یکبار ورود به چین است که 15 روز تا یک ماه  اعتبار اقامت نیز دارد. این ویزا به صورت کاغذ ویژه غیر قابل جعل است که در یکی از صفحات گذرنامه توسط سفارت چین چسبیده می شود. قابل ذکر است انواع دیگری ویزا برای چند بار ورود و خروج و نیز ویزای نامحدود یکساله و شش ماهه توسط این سفارت صادر می شود که مراحل اداری سختتر و مدارک بیشتری می طلبد. ویزای تجاری چین از ویزای گروهی و یا توریستی چین اعتبار بیشتری دارد

قیمت ویزای انفرادی چین 175 دلار

نرخ ویزای انفرادی چین 175 دلار

ویزای گروهی یا توریستی چین

این ویزا جهت استفاده گروههای بیش از 5 نفره صادر می گردد.و دارای 2 برگ است که یکی هنگام ورود به چین و دیگری هنگام خروج توسط پلیس گذرنامه چین بررسی و اخذ می شود. تاریخ اعتبار مدت اقامت مجاز در متن ویزا طبق درخواست سفارت چین قید شده است

مدارک لازم جهت اخذ ویزای چین :

اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار

اصل و کپی دعوتنامه رسمی

فرم پر شده مخصوص سفارت(Application Form)

عکس رنگی تمام رخ با زمینه روشن الصاق شده به فرم

اصل بلیط رفت و برگشت یا رزرواسیون بلیط به همراه کپی

رزرواسیون هتل محل اقامت

قیمت ویزای گروهی چین 95 دلار

نرخ ویزای گروهی چین 95 دلار

سفارت چین

در صورت وجود سؤال لطفا اینجاکلیک نمایید

کشور

مدت ویزا

قیمت

زمان تحویل

مدارک مورد نیاز

چین تجاری

انفرادی عادی

150 $

20 روز کاری

پاسپورت+2قطعه عکس5*3.5 تمام رخ زمینه سفید-آدرس منزل و محل کار-شغل کامل-تلفن-کپی صفحه اول و دوم شناسنامه-تسویه کامل.

در صورت داشتن ویزای چین در پاسپورت قبلی ,پاسپورت ارسال گردد. پاسپورت می بایست حداقل 3صفحه خالی داشته باشد.

انفرادی فوری

190 $

12روزکاری

15روزاقامت

350 $

 

8 روز کاری

تجاری3ماهه دبل

650 $

15روز کاری

تجاری6ماهه عادی مولتی

1120$

15روزکاری

تجاری6ماهه فوری مولتی

1200$

10روزکاری

چین یکساله

1950$

20روزکاری

چین توریستی

گروهی عادی

گروهی فوری

94 $

125 $

12 روز کاری

8 روز کاری

ویزا حداقل برای 5 نفر می باشد و قیمت برای هر نفر می باشد.

تائیدیه موجودی بانکی الزامی می باشد.

پاسپورت می بایست حداقل 3صفحه خالی داشته باشد.

ویزای نمایشگاهی چین

گروهی عادی

160 $

7روز کاری

پاسپورت+2قطعه عکس5*3.5 تمام رخ زمینه سفید-آدرس منزل و محل کار-شغل کامل-تلفن-کپی صفحه اول و دوم شناسنامه-تسویه کامل.

روسیه

15 روزه توریستی عادی

340/000

6 روز کاری

پاسپورت+یک قطعه عکس-شغل-آدرس و تلفن منزل و محل  شده ( ویزای توریستی)OK  کار-بلیط رفت و برگشت

در صورت عدم اقامت مسافر در هتل می بایست ظرف 48 ساعت در اداره پلیس رجیستر گردد.

 

 

15 روزه توریستی فوری

540/000

2روز کاری

یک ماهه تجاری عادی

100$+260/000

25روز کاری

یک ماهه تجاری فوری

130$+450/000

15روزکاری

3ماهه تجاری سینگل عادی

120$+260/000

22روزکاری

3ماهه تجاری سینگل فوری

140$+450/000

15روزکاری

3ماهه تجاری دبل عادی

130$+340/000

22روزکاری

3ماهه تجاری دبل فوری

150$+620/000

15روزکاری

1ساله تجاری مکرر

250$+680/000

25روزکاری

هندوستان

1 ماهه توریستی عادی

1 ماهه توریستی فوری

150/000

320/000

12 روز کاری

4 روز کاری

 

 
پاسپورت+ 2 قطعه عکس 6*4 کپی شناسنامه و کارت ملی- شغل آدرس و تلفن محل کار و منزل

در صورت عدم صدور ویزا از طرف کنسولگری , این شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.

 

 موسسات گردشگری چین 


 تعداد سازمانهای توریستی و جهانگردی در کشور چین در حال حاضر جمعا به 11 هزار و 615 مورد رسیده است که از میان این سازمان های توریستی و گردشگری تعداد  1358 سازمان جهانگردی و توریستی بین المللی  و 10 هزار و 257    سازمان گردشگری برای چین گردی  است.

 سازمان های جهانگردی  بین المللی در چین سازمان های معروف  در بیجنگ :

----------------------------------------------------------------------------

سازمان جهان گردی بین المللی چین :

تلفن : 85228866-10-86

نشانی : شهر بیجینگ  ( پکن ) - منطقه شرقی خیابان دون  دان  شمالی – شماره 1

سازمان چین گردی :

تلفن : 64622288-10-86

نشانی :شهر بیجینگ – خیابان دون لو در  جاده شوسه کمر بندی شمالی - شماره2

سازمان جهانگردی جوانان چین :

تلفن:64656380-10-86

نشانی : شهر بیجنگ  – منطقه چایو یان -  خیابان زو جا جوان شماره1

سازمان جهانگردی کان هوی چین:

تلفن: 65940885-10-86

نشانی :شهر بیجنگ ( پکن ) – خیابان جنوب نمایشگاه کشاورزی شمار 5

 

 

شهر شانگهای :

سازمان جهانگردی بین المللی هواپیمایی فرامرزی شانگهای:

تلفن:63500170-21-86

نشانی: شانگهای –خیابان شرقی نانجنگ – شماره 800

سازمان جهانگردی بین المللی یان زی شانگهای:

تلفن:62999403-21-86

نشانی :شهر شانگهای – تسایو حه جین – منطقه عمران اقتصاد و علوم عالی و      نوین – خیابان گی لین شماره 595

----------------------------------------------------------------------------
 
شهر گوان جو:

سازمان جهانگردی بین المللی تیان مای گوان جو:

تلفن:81881880-20-86

نشانی : شهر گوان جو- خیابان یان جان سی لو- شماره 113

------------------------------------------------------------------------------

شهر شی ان:


سازمان جهانگردی بین المللی جیایو ای ( اموزش و پرورش ) شی ان:

تلفن:5361018-29-86

نشانی :شهر شی ان – خیابان چان ان نان لو- شماره 447

شهر شن جن:

سازمان جهانگردی بین المللی بایو یو ( جراید ) شن جن:

تلفن:82101915-755-86

نشانی :شهر شن جن – خیابان شن نان جون لو – شماره 1014

شهر چن دو:

شرکت جهانگردی فرامرزی چن دو:

تلفن:86741113-28-86

نشانی:شهر چن دو – بنای خیابان شون چن داجی

-----------------------------------------------------------------------------

مجری برگزاری انواع تور چین و دریافت و اخذ سریع انواع ویزای چین

وضعیت عمومی منابع گردشگری چین

چین به همان زیبایی می باشد که در تابلوهای نقاشان چینی دیده ایم . واقعا از نظر مناظر طبیعی عالی و شگفت آور است. اگر در تور چین بخواهیم که آثار باستانی و دیدنی های این کشور را ببینیم که دیگر حد و مرزی ندارد . کشور چین دارای کوهها و رودهای قشنگ و زیبا و فرهنگ درخشان باشکوه وکثیر المله با عادات و رسوم متفاوت است.

این کشور در عین حال نیروی بالقوه ای برای توسعه دارد. به دنبال توسعه اقتصادی و گشایش بیش از پیش درهای باز در چین ، گردشگری و چین گردی نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . هم اکنون تعداد مناظر زیبا در مناطق سراسر کشور فزونی گرفته وساختارهای زیربنایی به طور مستمر افزایش می یابد و شمار جهانگردان نیز سال به سال بیشتر می شود.

 

منابع گردشگری چین برای استفاده در تور چین

تنوع منابع چین گردی زیاد و انواع ان فراوان است . به لحاظ چشم انداز عوارض زمین ، نگرش به اعماق دریاچه "ا دین " واقع در حوضه تورفان که از سطح دریا پائین تر است ، تا قله اورست بلندترین قله جهان با ارتفاع 9003 متر بیانگر بی نظیر بودن مناظر و طبیعت زیبای چین است.

منابع اب و هوایی چین نیز متغیر است . چین دارای آب و هوایی چهار فصل است و در بعضی نقاط آن به فاصله تنها چند کیلومتر چند نوع آب و هوا وجود دارد . چین یکی ازمنشاهای تمدن های جهان و دارای تاریخ و فرهنگ درخشان است و میراث گرانبهای آن سینه به سینه نقل شده و به منابع گردشگری فوق العاده پرارزش تبدیل شد ه است.

 



ادامه مطلب ...

تور چین ، ویزای چین را با ما هماهنگ کنید.

 شهرک فون خوان چین

در این قسمت به معرفی یکی دیگر از دیدنی های چین می پردازیم که از جمله شهرک های بسیار زیبا و توریستی کشور چین می باشد . که هر ساله هزاران نفر از سراسر دنیا برای دیدن و لذت بردن از تماشای این جاذبه توریستی چین به این کشور مسافرت می کنند.

شهرک باستانی فون خوان شهرک فون خوان در ایالت خود مختار ملیتهای تو و میائو در غرب استان خونان واقع در مرکز چین قرار دارد. این شهرک که از سوی " لویی اری " نویسنده نیوزیلندی " یکی از زیباترین شهرکهای چین نامیده می‌شود در دوران امپراتور کان سی سلسله چینگ بنا شد و " مروارید غرب خونان" شناخته می‌شود و تنها یک خیابان سبزرنگ دارد.

این شهرک به دو شهرک جدید و کهن تقسیم می شود شهرک کهن کنار کوه و اب رود زلال و کم عمق که از شهر عبور می کند قرار دارد . دیوار سنگی سرخ در کنار رود ساخته شده است .

تور چین ، ویزای چین را با ما هماهنگ کنید.

برج روی دروازه در دوران سلسله چینگ احداث شده و پل چوبی باریک بر روی رود وسیع زیر دروازه شمالی دیده می‌شود این یگانه راهگذر در گذشته بوده است .

شهرک فون خوان زادگاه "شن تسون وین " نویسنده مشهور معاصر چین است از این رو شهرت دارد. خانه پدری نویسنده در پس کوچه‌های شهرک کهن قرار دارد .

همانند حیاط‌های قدیمی بیجینگ که مجموعه ای از خانه اطراف آن را فرا گرفته است. تمامی خانه پدری ترکیبات چوبی اجری با کاشیکاری سیاه و دیوار سفید و پنجره‌های نقاشی شده را در خود دارد .

تور چین ، ویزای چین را با ما هماهنگ کنید.

8ناحیه خوش منظره از جمله معبد کوهستانی – صدای زنگوله در صبح زود، ماهیگیری در لون تان ، زیبایی کوه و قله و منظره شبانگاه از دیگر دیدنی‌هاست.

شما می‌توانید با هواپیما به شهر جی شو استان خونان سفر کنید و سپس با اتوبوس وارد این شهرک شوید. در غرب استان خو نان در مرکز چین ، ایالت خود مختار ملیتهای تو و میایو در میان کوه‌ها قرار دارد.

شهر "فون حوان " مرکز شهرستان است و دیوار باستان ۴۰۰ ساله این شهر را در احاطه دارد . " فون حوان " به معنای پرنده زیبا ست به دلیل اینکه در جنوب باختری شهرستان کوهی همانند پرنده در حال پرواز دیده می‌شود این شهر فون حوان نام گرفته است.

بیش از ۳۰۰ هزار تن از ملیتهای میایو و تو در این ناحیه زندگی می‌کنند. شهر فون حوان غرب شهرستان را در اشغال دارد و خیابانهای کوچک – دیوار باستانی و زنگوله باستانی و اسکله و معابد قدیمی در آن دیده می‌شود .

تور چین ، ویزای چین را با ما هماهنگ کنید.

نویسنده مشهور "شن تسو وین " در این شهر متولد شده و خانه پدری این نویسنده حیاط " سی حه یوان " را اطاقهای شرقی وغربی و اتاق راست و سالن شامل می‌شود ساختار آن چوبی و آجری است.

در کنارخانه پدری نویسنده رود "تو جیان " با اب زلال مشاهده می‌شود و در دو طرف آن خانه‌هایی ساخته شده و در برخی از بخش‌ها نیز خانه‌ها روی آب قرار دارد .

این معروف‌ترین منظره شهر محسوب می‌شود. اینگونه معماری‌ها متعلق به ملیت‌های میایو و تو با ویژگی ملیتی آنهاست . قسمتی از این معماری‌ها در کناره ساحلی قرار دارد و قسمت دیگر بر روی ستون‌های چوبی در میان آب است.

همه آنها با کاشی‌های مشکی ساخته شده و پشت این خانه‌ها کوه‌های سبز دیده می‌شود به اضافه آسمان آبی و ابرهای سفید شهروندان همانند یک البوم نقاشی تصاویر زیبایی را شکل داده‌اند.

تور چین ، ویزای چین را با ما هماهنگ کنید.

بر روی رود "تو جیان" پلی دیده می‌شود که "پل حون چیان " نام دارد و دارای ۶۰۰ سال قدمت است و بر روی این پل بناهایی برای پرهیز از بارش باران و جلوگیری از وزش باد ساخته شده است که در این بناها مناظر زیبا ی ساحلی و امتداد بناها چشم نوازی می‌کند.

در خیابانی کوچک بازاری پر رونق دیده می‌شود که تزیینات ملیتهای میایو و تو و محصولات کشاورزی و پارچه ها ی رنگ ریزی و گلدوزی قشنگ در آن به معرض فروش گذارده شده است .

در این شهر باستانی همچنین دیوار چین در جنوب این کشور – دیوار پرابهت و عظمت در۸ کیلومتری بیرون شهر فون حوان قرار دارد. این دیوار در ۴۰۰ سال قبل برای جداسازی مرزبانان از

سرزمین داخلی ساخته شد و یکی از معماریهای قدیمی در تاریخ چین است طول دیوار ۱۹۰ کیلومتر است مصالح ساختمانی دیوار تخته سنگ‌های مشکی و کیفیت ان عالی است بلندای دیوار بیش از ۳ متر است که بر روی ان دیدبانگاه – برج های آتش و سربازخانه‌ها ساخته شده است .

این دیوار برای تاریخدانان فرهنگ اقلیتهای ملی دارای اهمیت زیادی است و نیز یکی از مناظر زیبای این شهر باستانی می‌باشد.

تور چین ، ویزای چین را با ما هماهنگ کنید.

 

شهرک جو جوانگ چین شهرکی روی آب + عکس

کشور چین یکی از کشورهایی است که تا دلتان بخواهد دیدنی و جاذبه های توریستی فراوان دارد. مطمئن باشید با چندین سفر به کشور چین هم نمی توانید تمام دیدنی های چین و مکان های دیدنی چین را ببینید.

در این قسمت از وبسایت تور چین 20 به معرفی یکی از جاذبه های توریستی چین می پردازیم که در کمتر جایی حداقل تا الان این مطلب نوشته شده است. ما می خواهیم ونیز چین را به شما معرفی کنیم یعنی:

شهرک جو جوانگ چین شهرکی روی آب

شهرک جو جوانگ چین در استان جیانگ سو در شرق چین با شهر سو جو شهر باستانی دیگر چین تنها 38 کیلومتر فاصله دارد. وو گوان جونگ نقاش مشهور چین با نگارش مقاله ای گفت: "کوه هوان شان، زیبایی کوه ها و رودهای چین را به خود اختصاص داده و شهرک جو جوانگ زیبایی شهرک های آبی چین را نمایان می کند.

چهار دریاچه و بیش از 30 رود و جویبار در اطراف شهرک جو جوانگ مشاهده می شود و خانه ها و حیاط های قدیمی در ساحل رودها ساخته شده که منظره آرام و دلنشین را جلوه می دهد.

بیش از 60 در صد خانه های شهرک هنوز از معماری های باستانی سلسله های مینگ و چینگ سرچشمه گرفته است. در این شهر که مساحت آن تنها چهار دهم کیلومتر مربع است، حدود یک صد مسکن با حیاط سنتی و 60 طاق آجری دالان مانند دیده می شود و در ضمن در شهرک جو جوانگ 14 پل باستانی زیبا و خاص حفظ شده است.

محیط این شهرک آرام و برای کتابخوانی محل خوبی است. در این شهر سنت پسندیده کتاب خواندن حفظ شده و در تاریخ بیش از 20 نفر دانشمند و مقام عالی رتبه در این شهرک درس خوانده و زندگی می کرده اند که از میان آنها می توان به جان هان، ادیب سلسله جین غربی، لیو یو شی و لو گوی مونگ شاعران سلسله تانگ اشاره کرد.

معبد چوان فو، سالن شن، پل فو آن، بنای می لو از جاهای دیدنی اصلی این شهرک است.

دیدنی های چین -شهرک جو جوانگ چین شهرکی روی آب + عکس

به علت اینکه شهرک جو جوانگ در میان شهرهای سوجو و شانگهای قرار دارد، از تسهیلات رفت و آمد برخوردار است. از شانگهای و سوجو می توان مستقیم به این شهرک رسید. در این شهر هتل های ستاره دار چندان زیاد نیست، مردم محلی بسیاری هتل های کوچک که از تأسیسات لازم و شرایط بهداشتی خوب برخوردار بوده، ایجاد کرده اند.

بلیط+ویزای پکن ویژه آبان ماه 93

تور چین .تور پکن.قیمت بلیط پکن.ویزا گروهی چین. تور ترکیبی چین پاییز93.بلیط ویزای چین.ویزای چین.تور چین زمستان 93

Smileبلیط پکن با ایران ایر+ ویزای چینSmile

 

  • قیمت بلیط پکن+ ویزا گروهی چین :2300000

رفت هر چهارشنبه با پرواز مستقیم با پکن مدت اقامت8روز

 

 بلیط ویزای چین

طول پرواز از تهران تا پكن حدود 8ساعت مي باشد و اختلاف ساعت پكن حدود سه ساعت و نيم می باشد.

برای اطلای از تور چین زمستان 93 و ویزای چین -  با ما تماس بگیرید

 

آژانس مسافرتی سعادت سیر گیتی-

خانم هنردوست

88548853-09199116567  ده خط ویژه

 

 

تور ترکیبی چین پاییز93

 

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر پکن و شانگهای

 قیمت تور چین

تورچین قیمت مناسب

 

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            4100000تومان

 

 

  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت ایران ایر، 7 شب اقامت با صبحانه ، 4 شب پکن – 3 شب شانگهای ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای گروهی ، 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین ، کاخ تابستانی ، شهر ممنوعه ، پارک المپیک ، میدان تیان آن من ، باغ یو ، برج تلوزیونی شانگهای ، کارخانه ابریشم ، کارخانه مروارید ، گشت مراکز خرید)  

    •   توضیحات:
    • پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.
    • مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس همکار
    • می باشد و آژانس قصر شیرین مسئولیتی در قبال کنترل پاسپورت نخواهد داشت.
    • در صورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.
    • کمیسیون CHD نصف بزرگسال می باشد و نرخ INF مبلغ 490.000 تومان می باشد .
    • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا : اصل پاسپورت ، با حد اقل 7 ماه اعتبار ، دوقطعه عکس 5*3.5 ، آدرس + شغل و شماره تلفن

     

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان