تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین.چین.تبت.دیدنی های تبت.

قصر پوتالا نام عبادتگاه مقدس بودائیان و اقامت‌گاه سابق دالایی لاما است که در شهر لهاسا در تبت میباشد.. قبر هشت دالایی لاما در عمارت قصر سرخ وجودارد. قصر پوتالا دارای بیش از هزار اتاق است. در قصر پوتالا بیش از بیست هزار مجسمه و آثار ارزشمند و بی‌نظیر هنریوجود دارد. با وجود این که قصر پوتالا دارای یک‌هزار اتاق است، اما اتاق خواب شخصی دالایی لاما، تنها دارای مساحتی به اندازه 4650 متر مربع بوده است.قصر پوتالا شامل قصر سفید و قصر سرخ و ساختمان‌های الحاقی آن‌ها است.
قصر پوتالا مظهر بودائیسم تبتی و نقش مهم آن در اداره سنتی کشور تبت بوده است. اين مجموعه بر فراز کوهستان سرخ در مركز دره لهاسا و در ارتفاع ۳۷۰۰ متری از سطح زمین واقع شده است.این قصر یکی از دیدنی های تبت وچین است .

 

چین.تورچین.هنگ کنگ.اسلامی

خوشبختانه در چین هم باتوجه به جمعیت انبوه آن مسلمانانی هستند که مراکز اسلامی را احداث میکنند مراکز متعدد اسلامی و دینی مسلمانان نیز در این گوشه از عالم وجود دارد از جمله شهرهای چین هنگ کنگ را میتوان نام برد که دارای این مراکز میباشد.از این مجموعه می توان به حسینیه شیعیان، مسجد امر، مسجد کیپ کالینسون، مسجد کاولون، مسجد پریزن، مسجد جامع، صندوق جامع مسلمین هنگ کنگ، اتحادیه مسلملنان هنگ کنگ، مرکز فرهنگی مسلمانان چینی و اتحادیه مسلمانان جوان هنگ کنگ اشاره نمود.که پذیرای اعیاد ومراسمات مذهبی مردم در هنگ کنگ هستند.مسجد جامع و مرکز اسلامی کولون یکی از چهار مسجد اصلی هنگ کنگ است که درحال حاضر بعنوان بزرگترین مسجد و محل نیایش مسلمانان در این شهر محسوب می‌شود.

هنگ-کنگ-چین-تورچین-توریست-منسوجات-پوشاک-بریتانیا-عروسک-کفش-چمدان

هنگ کنگ یکی از بخش های خود مختار در چین است که در مجموع230جزیره است که هنگ کنگ مرکز آن میباشد اين جزيره بزرگ دومين جزيره  بزرگ جهان معروف است.
به دليل همزيستي با انگليسي‌ها، هنگي كنگي ها زبان و فرهنگ بریتانیا را که مدتی هم مستعمره آن بوده است را پذيرفتند. این منطقه از مکان های توریستی زیبا میباشد پوشاك، منسوجات، اسباب بازي، عروسك، ساعت، كفش. اين سرزمين نيز از ديگر كشورها مواد خام وارد كرده و به مصنوعات مختلف تبديل مي‌كند. مردم اين جزيره به كار در كارخانه‌ها يا به ماهيگيري در بنادر مشغول هستند.

ویزا-ویزای-تحصیلی-دانشجویی-تجاری-گروهی-توریستی-گردشگری-دانشگاه-دانشگاهی-چین

بسیاری از کسانی که می خواهند در چین به ادامه تحصیل بپردازند.به اضافه ویزای تحصیلی چین باید فرم سلامت یا فرم معاینات پزشکی داشته باشند. که این فرم را می توانند از سایت بیشتر دانشگاه های چین دانلود کنند. و تقریبا همه یکسان هستند اما بهتر است که از سایت همان دانشگاه که قصد ادامه تحصیل در آن را دارند دانلود کنند.که کار سختی نیز نمی باشد.سپس به به همراه داشتن فرم مربوطه و مدارک شناسایی معتبر به بیمارستان و یا مراکز بهداشتی که این گونه فرم ها را تایید می کنند جهت آزمایش و تایید سلامت بروند.

 

 

 تور-چین-گوانجو-گوانژو-شانگهای-شنزن-ارزان-رزرو-هتل-بهترین-ارازنترین

تور چین شانگهای-پکن ویژه خرداد و تابستان 92
4 شب و 3 روز پکن
 5 شب و 6 روز شانگهای

خدمات تور:

• ایران ایر
• بلیط ایران ایر
• صبحانه
• ترانسفر فرودگاه
• راهنمای چینی مسلط به فارسی
• ویزای گروهی
• 3 روز گشت با ناهار

هتل 5 ستاره ارینتال ریور شانگهای

مدارک لازم:
• اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
• دو قطعه عکس رنگی 5/3*5/4 زمینه سفید جدید
• کپی شناسنامه صفحه اول و دوم
• آدرس و تلفن محل کار و سکونت اجباری

 
تذکرات:
• پرواز چارتر و غیر قابل استرداد میباشد و در صورت کنسلی سوخت کامل خواهد شد.
• در موارد خاص در صورت کانفرم نشدن هتل مورد نظر هتل مشابه جایگزین خواهد شد.
• آژانس مسئولیتی در قبال  عدم  صدور ویزای چین توسط کنسولگری  چین به عهده نمی گیرد.
 

تبت-کوه-زن-دیدنی-مکان-جاذبه-نکات-های-کشور-خلق-چین

تبت سرزمین مقدس بودائیان در آسیای مرکزی است امروزه بخش عمده سرزمین تبت در جمهوری خلق چین واقع شده و بخش کوچکی از آن نیز در هند قرار دارد
با آن که رودهای عظیمی از این منطقه سرچشمه می گیرند، بر اثر نبود جنگل موضوع سوخت هم در آن جا یکی از مسائل مشکل را به وجود آورده است.که در تور چین در صورت داشتن زمان میتوان از انجا دیدن کرد.
حیواناتی که در این منطقه پرورش می يابند، عبارتند از نوعی گاومیش، اسب، گوسفند و بز که پشم و پوست و چرم آن ها بزرگترین رقم صادراتی تبت را تشکیل می دهد. پشم بز و گوسفند تبت بر اثر سرما بسیار مرغوب است و در درجه اول قرار دارد و پارچه‌های پشمی آن بسیار لطیف و شهره آفاق است.
معادن طلا در این خطه زیاداست و به طرز ابتدایی استخراج می گردد و بیشتر رودهایی که به طرف مشرق این سرزمین جریان دارند، دارای ذرات طلا می‌باشد که در جریان های آرام رودها به دست می آید.
تبت تنها کشوری است که در آن زنان، در شرایط خاص، مجاز به داشتن چند شوهر می‌باشند. به این صورت که اگر مردی چند پسر داشته باشد و استطاعت مالی کافی برای ازدواج همه آن ها را نداشته باشد، برای همه آن ها یک زن می‌گیرد.

 

چین باتوجه به وسعت جغرافیایی که دارد دارای تنوع آب وهوایی میباشد اکثر مناطق در اين كشور در زمستان سرد و خشک و در تابستان گرم و بارانی هستند.
منطقه ي سرد معتدل منطقه ي نیمه معتدل منطقه ي گرم معتدل منطقه ي نیمه گرمسیری ومنطقه ي گرمسیری از پنج نوع آب وهوای چین میباشد. بارش در چین اساسا به طور منظم صورت مي گيرد و بارش متوسط سالانه حدود ۶۰۰۰ میلیمتر می باشد.

ماکائو-مکان-جاها-نقاط-دیدنی-های-جاذبه-تفریحی-کشور-چین

ماكائو یکی از بخش های خود مختار در چین میباشد که دارای مراکز خرید زیادی میباشد اما بزرگترین آن ها گراند كانال (Grand Canal) است كه به سبك ساختمان های ونیز در محیطی به مساحت 9 هكتار ساخته شده است. در آن جا بازارها و بیش از 350 مغازه برای خرید كالاها به قیمت مناسب وجود دارد. این منطقه به شكل بسیار زیبایی با استفاده از نورپردازی ها و نقاشی های شكیل، مزین شده است.
خرید طلا و جواهرات در این شهر مرسوم می باشد و بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها در این شهر به فروش طلا و جواهر می پردازند مركز خرید دیگر در این شهر، كنار اسكله ماهیگیری در نزدیكی ترمینال كشتی ها واقع شده است. این منطقه دارای فروشگاه ها، رستوران ها و ساختمان هایی است كه به سبك بنادر مختلف جهان مانند كیپ تاون، آمستردام و ونیز ساخته شده اند و بیشتر مارك های معروف مانند شانل، گوچی، دیور، آرمانی، پرادا و دیگر مارك های معروف در این منطقه یافت می شوند.اگر در تور چین خود زمان زیادی دارید به این بخش از چین هم مسافرت کنید واز نزدیک با انجا آشنا شوید.

گردشگران چینی و حتی خارجی در سفر به چین از پیمودن دیوارچین احساس افتخار می‌کنند. حتی بزرگان بسیاری کشورهای خارجی نیز فرصت دیدار از این اثر بزرگ را از دست نمی‌دهند.برخی از بخش‌های دیوار چین بخوبی باقی مانده است از جمله دیوار «بادلینگ» در نزدیکی بیجنیگ دیوار «سی ما تای»، دیوار «موتیان یو»، دروازه شان حای گوان در انتهای شرقی دیوار چین است که نخستین دروازه چین نامیده می‌شود و دروازه «جایوگوان» در انتهای غرب در گان سو، این بخش‌ها همچنین از مکان‌های بسیار مشهور و دیدنی دیوار است و گردشگران زیادی در تمام سال از آنها بازدید می‌کننددیوار چین تجسم فکر وتلاش میلیونها چینی در دوره باستان چین است. این اثر پس ازهزاران سال از بین نرفته و دارای دلربایی بینظیر و سمبل روحی مردم چین است. .دیوار چین بزرگترین سازه بشری در جهان  میباشد که ارزش تاریخی وباستانی ان بر همگان واضح است و  بی شک هرانسان روشن ضمیری میل به دیدن این مجموعه زیبا را در خود میپروراند.

رستوران-غذاخوری-های-حلال-مسلمانان-چین-غذا

رستوران اسلامی یوی یی شیون در 8 اوت سال 1948 بر سر چهار راه شی دن در پکن کار خود را شروع کرد در این رستوران غذاها به صورت اسلامی واز گوشت حلال تهیه میشوند این رستوران در پلاک 28 خیابان هوان شی ده شین من بخش غربی قرار دارد.ایرانیان مسلمان میتوانند در تور چین خود از غذاهای این رستوران در پکن استفاده کنند.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان