تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

سفر به چین

فصل سوم و چهارم کتاب شهر ممنوعه کمک شایانی به گردشگران می نماید که می خواهند به پکن و شانگهای یا فقط به پکن سفر نمایند. اطلاعاتی که در این فصل جمع آوری شده بیش از نیازمندی های یک تور چین یک هفته ای در پکن و یا تور چین دوهفته ای در پکن و شانگهای می باشد.
 
کتاب شهر ممنوعه

(راهنمای گردشگری پکن و شانگهای)
محقق و پژوهشگر: اسماعیل محمودی

سفر به چین-راهنمای گردشگری پکن و شانگهای

چین جایگاه خاصی در تاریخ و ادبیات کشور ما دارد و سابقه اش به سه هزار سال قبل از پیدایش جاده ی ابریشم برمی گردد
پیشرفت سریع چین در زمینه های مختلف فناوری، خصوصاً اقتصادی، عاملی جذاب برای تحقیق هر گردشگر و پژوهشگر است تا دریابد که چه عواملی باعث چنین سرعتی در توفیقات چین شده است؛ چین در مدت بیست سال توانسته است به مقام هشتم از نظر اقتصادی در جهان برسد.


چین را می توان به عنوان کشوری باستانی با قدمتی پنج هزار ساله، با سرزمینی پهناور که دارای تعداد بی شماری از مناطق طبیعی، بکر و فرهنگی است، برشمرد.


در پایتخت سیاسی چین که شهر پکن یا بیجینگ(نقطه مرکزی زمین) است می توان از آثار بسیار زیبا و باستانی: قصر تابستانی، معبد یون فو، معبد آسمانی، کتابخانه ملی، مسجد نیوجیه، دیوار بزرگ چین، مقابر سیزده گانه، میدان تیان آن من، شهر سحرآمیز ممنوعه، پارک جهانی، خیابان وانگ فوجینگ، موزه علوم و فناواری، موزه تاریخ، موزه انقلاب، موزه نظامی، پارک اقلیت های قومی، اپرای پکن، آکروبات ملی و انواع فروشگاه و ……..دیدن کرد.


درپایتخت اقتصادی چین که شهر شانگهای است می توان از آثار بسیار زیبا و باستانی: میدان خلق، موزه شهرسازی، موزه ملی، منطقه قدیمی یویوان گاردن، خیابان نن جینگ، ساحل رودخانه خوانگ پو، پل حلزونی نن پو چیتا، برج88 طبقه جین مائو، برج رادیو و تلویزیون(تی وی تاور) و مسجد سونگ جیانگ و ……. دیدن کرد.


این کتاب به عنوان راهنمای گردشگری پکن و شانگهای، حاصل تجربه و حضور نگارنده در آن کشور می باشد
فصل اول اطلاعاتی از روابط ایران و چین را در ادوار گذشته ارائه می دهد.


فصل دوم اطلاعات عمومی از کشور چین را ارائه می دهد و کمک مناسبی را به گردشگران جهت آشنایی باجغرافیا و جامعه انسانی و اجتماعی و فرهنگ چین می نماید.


فصل سوم و چهارم کمک شایانی به گردشگران می نماید که می خواهند به پکن و شانگهای یا فقط به پکن سفر نمایند. اطلاعاتی که در این فصل جمع آوری شده بیش از نیازمندی های یک تور چین یک هفته ای در پکن و یا تور چین دوهفته ای در پکن و شانگهای می باشد.


فصل پنجم مقررات ورود و خروج به چین را مورد توجه قرار می دهد. در انتهای کتاب لیست لغات روزمره و مورد نیاز جمع آوری شده که از پیوستن چند کلمه، می توان جمله ای کوچک را ساخت و مقصود خود را به شنونده انتقال دهیم.

امیدوارم که این کتاب مورد علاقه گردشگران ایرانی به معنای عام از کل کشور چین و به معنای خاص از پکن و شانگهای قرار گرفته باشد و هموطنان عزیز با اطلاعات و شناخت کافی به سفر بپردازند و اطلاعات لازم درباره محل های مورد بازدید را مطالعه کرده باشند و لذت ببرند.
منتظر تماس شما هستم.

سفر به بزرگترین بندر چین - شانگهاي عکس

برگزار کننده انواع تور شانگهای

Travel to Shanghai

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

شانگهای بزرگ ، معروف ، زیبا و پر از جاذبه های توریستی

سفر به بندر شانگهاي بزرگترين شهر بندري کشور چين

 China's largest port city

 

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

با هواپيما، قطار يا كشتي مي توان از پكن به شانگهاي سفر كرد. شانگهاي تنها شهر چين است كه دو فرودگاه دارد به نام هاي «پو دون» و «هون چيائو».
اين شهر همچنين سه ايستگاه قطار به نام هاي «ايستگاه شانگهاي»، «ايستگاه غربي شانگهاي» و«ايستگاه جنوبي شانگهاي» دارد كه سفر به اين شهر با قطار را نيز آسان كرده است.
دیدنی های شهر شانگهای که بزرگترين شهر بندري چين است. چون سرعت سفر با كشتي بسيار كم است، فعلا فقط هر چهار روز يك كشتي از شانگهاي چين به شهر داليان چين وجود دارد. اما خطوط كشتيراني بين المللي شانگهاي متنوع است. از شانگهاي مي توانيد به بيش از 400 بندر جهان از جمله بندرهاي كره جنوبي و ژاپن برسيد.
رفت و آمد در داخل شهر شانگهاي نيز بسيار آسان و مناسب است.

سفر به شانگهاي بزرگترين شهر بندري چين

9 خط مترو و سه خط قطار سريع السير مغناطيسي در شهر دیدنی شانگهای  وجود دارد و با استفاده از خطوط مترو به راحتي مي توانيد به ديدني هاي معروف اين شهر از جمله منطقه «واي تان»، ميدان خلق و مراكز خريد و گردشگري معروفي مانند «خيابان نان جين» و «خيابان هواي هايي» برسيد.

علاوه بر اين حدود 60 هزار تاكسي در شانگهاي به جابه جايي مسافران مي پردازند و سه خط اتوبوس گردشگري نيز از «ورزشگاه شانگهاي» و«ورزشگاه هون چيائو» حركت مي كند. خط اول از ورزشگاه شانگهاي به ايستگاه «دروازه شمالي فان تا» مي رود و اتوبوس ها از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر حركت مي كنند. خط ديگر از ورزشگاه شانگهاي به ايستگاه «پارك فرهنگ هوا شيا» مي رود و از ساعت 7 صبح تا ساعت 5 بعد از ظهر حركت مي كند.با استفاده از این وسایط نقلیه میتوانید  مکان های دیدنی شانگهای رو ببینید.

 

قیمت تور چین

قیمت تور چین

ویزای گروهی چین

تور پکن 7شب و 8روز

4شب پکن + 3شب شانگهای

7شب و 8روز تور پکن

  تور چين نوروز 94

تور نوروز پکن  7شب

تور پکن  شانگهای

تور  3شب شانگهای  4شب پکن 2شب هانگزو

 

تور چين
اعتبار از 10دی  تا 09 اسفند 93
تور پکن 7شب و 8روز
خدمات تور پكن  : بليط  رفت و برگشت با هواپیمایی ايران اير، ويزای گروهی ، 7شب اقامت در هتل 5ستاره  با صبحانه،  3روز گشت متنوع با ناهار، راهنمای فارسی زبان ، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی
نام هتل
درجه
هرنفر دراتاق دوتخته
هرنفر سينگل
KING WING 5 2999000 3999000
MARRIOT CITY WALL 5 3499000 4499000
 
4شب پکن + 3شب شانگهای
خدمات تور پکن شانگهای: بلیط رفت و برگشت ایران ایر، 7شب اقامت در هتل 5ستاره با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی ، ویزای گروهی چین ، پرواز داخلی پکن-شانگهای -پکن ، بیمه مسافرتی ، 3روز گشت متنوع با نهار
نام هتل درجه هرنفر در اتاق دوتخته هر نفر سینگل
KING WING
RADISSON BLU HONG QUAN
5 3999000 4999000
MARRIOT CITY WALL
MARRIOT CHANGFENG PARK
5 4499000 5499000


ادامه مطلب ...

سفرنامه شانگهای چین

بغیر از تور چین بحث سفرنامه های چین هم برای خودش عالمی دارد . سفرنامه ها برای من مثل داستان است . داستان کسانی که در یک کشور غریب بدون اینکه حتی زبان آن مردم را بدانند سعی می کنند آن کشور را ببینند و از دیدنی های آن کشور لذت ببرند و با مردم آن کشور از نزدیک آشنا شوند. از مسائل و مشکلات و تجربیاتشان می گویند که می تواند برای هر کسی که تصمیم به مسافرت دارد مفید باشد.

در زیر هم قسمتی از یکی از سفرنامه های چین را برای شما آورده ایم که از دغدغه های یک ایرانی در شهر شانگهای آن هم در شب سال نو میلادی برای ما نکات جالبی را عنوان می کند.

آغاز سال نو میلادی در شانگهای چین

به نام خدا

شب سال نو 2014 میلادی در شانگهای بودم صبح روز 31 دسامبر رفته بودم یه شهری کوچیکی جنوب شانگهای با ماشین سواری رفته بودم حدود ساعت سه و نیم بعداز ظهر از اونجا راه افتادیم که برگردیم روز آخر سال ترافیک سنگین هم تعجبی نداشت، دو ساعت توی راه بودیم تا رسیدیم به pudung که شرق hangpu river میشه و روبروی Bund که همه برجهای معروف شانگهای توی این محله است.

خلاصه اونجاها بودیم که رفتیم شام توی یه رستوران شینجیانی که اسلامی هم بود به اسم "یه رشاری" خوردیم. غداش خوشمزه بود.ساعت هنوز 11 شب نشده بود که اومدیم بیرون که من برم سوار مترو بشم برم هتل یا شایدم سر راه میرفتم میدون مرکزی شانگهای یا people square برای اینکه ببینیم اول سال چه میکنن این چینیها!

با همراهمون که توی همون محله پودونگ اقامت داشتن خداحافظی کردیم رفتیم بلیط بخریم که مسوولش گفت خط 2 تا ساعت 11 کار میکنه الان 11 و 5 دقیقه است، من گفتم ای بابا حالا تو شهر غریب چیکار کنیم؟ (توی تور چین قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کامل حداقل درباره مترو داشته باشید) اومدیم بالا گفتم تاکسی میگیرم ولی چشتون روز بد نبینه همون بلایی که ازش میترسیدم سرمون اومد مگه توی شانگهای شهر به این شلوغی اونم شب سال نو وقتی مترو کار نمیکنه تاکسی گیر میاد؟! همه از پاساژها در اومده بودن منتظر تاکسی هرجای خیابون وامیسادم چند نفر جلوتر از من بودن که نمیذاشتن تاکسی به من برسه!

تور چین و دریافت انواع ویزای چین در اسرع وقت



ادامه مطلب ...

تور چین بهار 94 - نوروز 94

 

به طور استثنایی تور چین بهار 94 را با قیمت باورنکردنی  3250000 تومان

برای تعطیلات عید 94 و نوروز 94 همین الان برنامه ریزی کنید . می توانید همین الان تور چین تور پکن یا تور های ترکیبی کشور چین را رزرو کنید.

تور چین نوروز 94 تور پکن تور شانگهای نوروز با پرواز امارات و ایران ایر

تور چین بهار 94

تور پکن(7شب و 8 روز) با پرواز ایران ایر
BEJING INTERNATIONAL 5* 3.250.000
RENAISSANCE WANGFUJING TOP*5 3.300.000

خدمات تور ترکیبی چین  :

پرواز رفت و برگشت با پروازهای ایران ایر – 7 شب اقامت با صبحانه –ترانسفر فرودگاهی راهنمای فارسی زبان – بیمه مسافرتی-ویزای گروهی – 3 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین –پارک المپیک –شهر ممنوعه-گشت مراکز خرید-مراکز طب سنتی چین- کاخ تابستانی –میدان تیان آن من – کارخانه مروارید و ابریشم )
توضیحات چین :

پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده مسافر می باشد.
درصورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2 شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا:اصل پاسپورت ، با حداقل 7 ماه اعتبار ، دو قطعه عکس 4*6 ، آدرس+شغل و شماره تلفن
**************************************** ***
تور پکن + شانگهای (4شب+3 شب) با پرواز ایران ایر
BEJING INTERNATIONAL+RENAISSANCE YANGTZE 5* 4.100.000
RENAISSANCE WANGFUJING+SHERATON SHANGHAI 5*
TOP 4.150.000

خدمات:

بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر –7 شب اقامت درهتل با صبحانه –4 شب پکن- 3 شب شانگهای-ترانسفر فرودگاهی-بیمه مسافرتی-راهنمای فارسی زبان – ویزای گروهی –ترانسفر بین پکن به شانگهای با قطارهای سریع السیر و لوکس-4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین –پارک المپیک – کاخ تابستانی –میدان تیان آنمن – کارخانه مروارید و ابریشم –برج تلویزیونی شانگهای –گشت مراکز خرید-شهر ممنوعه-باغ یو )

توضیحات:

  پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده مسافر می باشد.
درصورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2 شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.

اگر برای ویزای چین اقدام می کنید بدانید که :

اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار ، دو قطعه عکس 4*6 ، آدرس+شغل و شماره تلفن
روزهای پرواز: چهارشنبه ها

************************************
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما کارشناسان مسافرتی ما تماس حاصل فرمایید .
قیمت: تومان3250000

یادگیری زبان چینی به فارسی در خانه

یادگیری زبان چینی به فارسی

 

هموطن گرامی که قصد استفاده از تور چین را دارید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که قبل از مسافرت به کشور چین بتوانید خودتان چینی صحبت کنید ؟

آموزش زبان چینی به فارسی به شما کمک می کند تا قبل از سفرتان بتوانید مکالمه چینی را آموزش ببینید.

شما هم می توانید مانند سایر هموطنان از مجموعه آموزش زبان چینی ما استفاده کنید و در کشور چین خودتان چینی صحبت کنید.

ما به شما توصیه می کنیم فقط با چند هزارتومان هزینه بتوانید حداقل چندین جمله کاربردی را که در سفر به چین به شما کمک می کند را یاد بگیرید.

 

تور-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-هانگژو-رزرو-تفریح-به-چین      دیدنی-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-هانگژو-جاذبه-جاها-مکان-ها      هتل-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-هانگزو-گوانجو

   تور چین                دیدنی های چین           هتل های چین

مراکز-خرید-دیدنی-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو      دانلود-عکس-دیدنی-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-تصاویر-ایمیج      ویزای-های-چین-پکن-شانگهای-شنزن-گوانجو-هانگزو-دانشجویی-تحصیلی-توریستی-تجاری

مراکز خرید چین         گالری عکس چین          ویزای چین        


 

 

آفر تور چین پکن شانگهای آذر 93

هموطنان گرامی برای شما در این سری از مجموعه تورهای چین پکیج تور آفر تور پکن شانگهای ویژه آذر 93 را در نظر گرفته ایم در این آفر تور به مدت 4 شب در پکن اقامت خواهید کرد و به مدت 3 شب هم در شهر زیبای شانگهای استراحت می کنید .

4 شب پکن + 3 شب شانگهای را به خاطر بسپارید.

اقامت در هتلهای 5 ستاره کینگ وینگ پکن و رادیسون بلو شانگهای به قیمت 3945000 تومان

هواپیمایی :  ایران ایر

خدمات تور آفر تور پکن شانگهای آذر 93:


اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه - بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ایران ایر - بلیط پرواز داخلی - ویزای چین -4 روز گشت شهری + 3 وعده ناهار - ترانسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی - لیدر فارسی زبان -سیم کارت رایگان - بیمه مسافرتی.


نکات ضروری آفر تور پکن شانگهای آذر 93:


پرداخت 50 %قیمت تور
همراه داشتن اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار
دو قطعه عکس 6*4

 

تور ترکیبی چین پاییز93

در تور چین با توجه به اهمیت وقت بسیار مهم است که هموطنان گرامی که با تور چین به این کشور مسافرت کرده اند در هتل های چین که در مرکز شهر هستند استفاده شود تا هر زمان به هر کجا که خواستند بتوانند با راحتی بیشتر و صرف کمتر وقت بروند و برگردند. به همین خاطر است که ما در تور ترکیبی چین پاییز93 بهترین هتل های 5 ستاره پکن و شانگهای را که در مرکز شهر هستند را برای شما انتخاب کرده ایم . تا نهایت استفاده از وقت را به نفع میهمانان تورها ببریم.

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر پکن و شانگهای

 قیمت تور چین

تورچین قیمت مناسب

 

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            4100000تومان

 

 

  • خدمات تور ترکیبی چین پاییز93 :
  • بلیط رفت و برگشت ایران ایر، 7 شب اقامت با صبحانه ، 4 شب پکن – 3 شب شانگهای ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای گروهی ، 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین ، کاخ تابستانی ، شهر ممنوعه ، پارک المپیک ، میدان تیان آن من ، باغ یو ، برج تلوزیونی شانگهای ، کارخانه ابریشم ، کارخانه مروارید ، گشت مراکز خرید)  

    •   توضیحات:
    • پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.
    • مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس همکار
    • می باشد و آژانس قصر شیرین مسئولیتی در قبال کنترل پاسپورت نخواهد داشت.
    • در صورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.
    • کمیسیون CHD نصف بزرگسال می باشد و نرخ INF مبلغ 490.000 تومان می باشد .
    • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا : اصل پاسپورت ، با حد اقل 7 ماه اعتبار ، دوقطعه عکس 5*3.5 ، آدرس + شغل و شماره تلفن

     

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه

تورچین 4 شب پکن / 3 شب شانگهای

سفر به پر جمعیت ترین کشور دنیا 
سفر به یکی از کهن ترین تمدن های جهانسفر به یکی از پهناورترین کشورهای دنیاسفر به کشور چشم بادامی ها

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر

 قیمت تور چین آبان 93

تورچین قیمت مناسب

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            4950000تومان

        

خدمات تور چین: پرواز پکن – 7شب اقامت با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - لیدر فارسی زبان - بیمه –
ویزای گروهی چین

گشت ها:

  • گشت کامل در پکن و شانگهای

 توجه : برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامیست .

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه

تورچین 4 شب پکن / 3 شب شانگهای

مجری انواع تورهای چین تور پکن تور شانگهای تور شنزن تور گوانجو
اقامت در بهترین هتل های 5 ستاره هتل های 4 چین
دیدن بهترین مکانهای توریستی چین

هتل 5ستاره تاپواقع در مرکز شهر

 قیمت تور چین آبان 93

تورچین قیمت مناسب

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            4950000تومان

        

خدمات تور چین: پرواز پکن – 7شب اقامت با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - لیدر فارسی زبان - بیمه –
ویزای گروهی چین

گشت ها:

  • گشت کامل در پکن و شانگهای

 توجه : برای خروج از کشور داشتن حداقل 7ماه اعتبار گذرنامه الزامیست .

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان