در تور چین از قطارهای سریع السیر چین استفاده کنید
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین و قطارهای سریع السیر چین

وقتی که با تور چین به این کشور مسافرت کرده ای هیچ بعید نیست که لازم شود از یک شهری به شهر دیگر چین بروید. در این مواقع گزینه های زیادی برای این مسافرت درون کشور چین وجود دارد ولی مطمئنا قطار های تند رو سیستم حمل و نقل داخل کشور چین از هر لحاظ چیز دیگری است.

 

در تور چین از قطارهای سریع السیر چین استفاده کنید


کشور چین دارای بزرگترین شبکه قطار های تند رو در جهان هست که دارای سیستمی عالی - بدون کمترین ریسک و خطر می باشد که با هزینه ای بسیار گزاف در طول کشور وسیع چین گسترده شده است.

این قطارها را می توان جزئی از دیدنی ها و جاذبه های چین دانست چرا که اکنون یک خط از پکن به گوانگجو قرار داره که نزدیک به 2000 کیلومتر هست و خطی دیگر که از شمال چین شروع شده و تا انتهای ایالت جیانگسو رو شامل میشه که چیزی بیش از 3000 کیلومتر هست.

در مورد قطارهای سریع السیر چین بگم که هر ایستگاهی که در هر شهری قرارداره خودش درست عین یک شهر هست.بسیار بسیار بزرگ - مدرن و همه چی از قبل برنامه ریزی شده و طراحی شده.در داخل هر استگاه مرکزی انواع فروشگاه ها و خدمات وجود داره- خط مترو از داخل هر استگاه رد شده - اتوبوس و تاکسی در هر ایستگاه وجود داره و کلا عالی فقط و فقط میتونم بگم عالیه.

نکته جالب اینکه اینکه کل این مسیر ها روی هواست و روی پایه هایی که هر کدوم 20 تا 30 متر ارتفاع دارن و قطارهای سریع السیر چین با سرعتی بیش از 250 کیلومتر روی آن حرکت میکنن.

برای خرید بلیط باید پاسپورتتون رو ببرید به 100 ها ایستگاه فروش بلیطی که در داخل شهر ها هستن.از هر کسی که بپرسید محل فروش بلیط رو بهتون نشون میده و از طرفی بالای این مراکز به انگلیسی نوشته شده و با توجه به پولی که میخواین هزینه کنید و مدت زمانی که میخواین در سفر باشید قطارتون رو انتخاب میکنید. مثلا از نانجینگ به شانگهای از 40 یوان هست تا 160 یوان که زمان هم از 2/30 دقیقه تا 1 ساعت موجود هست بسته به پولی و قطاری که انتخاب میکنید.

 

در تور چین از قطارهای سریع السیر چین -دیدنی های چین



قطار G معمولا توقف نداره و دارای کیفیت بالاتری هست و با سرعت بیشتری حرکت میکنه و ردیف ها 2 نفره هست و جایی برای چمدان های اضافی تعبیه شده.

آقا جونم براتون بگه که این سیستم حمل و نقل بینظیر هست و بسیار بسیار عالی و مقرون به صرفه و واقعا دستشون درد نکنه که به فکر رفاه مردمشون بودن و این قطار ها رو با امکانات عالی ساختن.مسافرت با این قطارهای سریع السیر چین خودش یک تجربه بسیار دل انگیز از تور چین در ذهن شما باقی خواهد گذاشت.

شانگهای 2 ایستگاه مرکزی توقف داره.یکی از اونها اسمش هست .هونگ چیاو.

باور کنید باور کنید سالنی که برای ورود و خروج مسافرین قرار دادن طولش حداقل 1 کیلومتر هست که زیر سقف های بلند قرار گرفته که در 5 طبقه ساخته شده.فقط تصور کنید در 5 طبقه که هر طبقه حداقل 1000 متر طولش هست مثلا با عرضی نزدیک به 500 متر حداقل!!!

100 ها فروشگاه و مرکز خرید هم هست تا شما نیاز به چیزی پیدا نکنید.بار اولی که رفتم باورم نمیشد یک همچین زیر ساختی درست کرده باشن .فقط و فقط فیلم گرفتم و نت برداری کردم از چیزایی که میدیدم.





درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان