اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

اشتباهات گردشگران در تور چین

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول

مسافرت و گردش و تفریح یک هنر و یک مهارت است یعنی با استفاده از تجربیات دیگران می توانیم وقتی که به تور چین می رویم از مسافرتمان به این کشور بیشتر لذت ببریم.

اکثر مردم جهانگرد‌های حرفه‌ی نیستند و به همین خاطر ممکن است نادانسته دچار دردسرهای بی‌شماری شوند، که سفر تفریحی را به کامشان تلخ کند.

در اینجا نکات و تجربیاتی را برایتان نقل می‌کنیم که انجام آنها در سفر اشتباه محض است.

شاید بسیاری ازما، این اشتباهات را حداقل یک بار در سفر‌های خود تجربه کرده‌ باشیم. به همین خاطر بسیار مهم است که در سفرهای بعدی از تکرار آنها جلوگیری کرده و سفر خود را شیرین و خاطره انگیز سازیم.

اشتباهات رایج در سفر به چین(تور چین)این است که:

  • چمدان بزرگ یا چندین چمدان با خود می‌برید!

وقتی قرار است، لباس‌های سفر خود را در یک چمدان جا کنید، دیگر جایی برای حفظ کلاس و مد روز بودن نیست. یعنی لازم نیست برای هر موقعیتی لباس بیاورید. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان داده است که دو سوم مسافرین وقتی از سفر برمی‌گردند حداقل 6 لباس خود را اصلاً نپوشیده‌اند.

بنابراین برای هر روز از سفرتان نیاز به لباس نو ندارید. در خانه که هستید برای کار، ورزش و مهمانی می‌توانید چند بار در روز لباستان را عوض کنید. ولی برای کل سفر حداقل دو دست لباس کافی است.

  • وقتی چیزی را که خوشتان می‌آید، همان لحظه آن را نمی‌خرید!

شاید  پیش خود فکر می‌کنید که بقیه جاها را می‌گردید و دوباره به همان مغازه برمی‌گردید. و شاید هم در این دوری که می‌زنید چیزهای ارزانتر و با کیفیت بهتر پیدا کردید. ولی اینطور نیست. وقتی در سفر هستید و چیزی را می‌بینید که خیلی چشم شما را گرفته و واقعا به دردتان می‌خورد، حتماً آن را همان‌جا بخرید، وگرنه بقیه عمر افسوس خواهید خورد و هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. آن را بخرید تا بعداً افسوس نخورید.

  • برای سیم کارت و تلفن در تور چین به خارج از کشور، برنامه ریزی نمی‌کنید!

چیزی که شما به آن "رومینگ بین‌المللی" می‌گویید برای اپراتور تلفن شما "سود سهام‌دار" محسوب می‌شود! یک هفته پیامک زدن از یک کشور به کشور دیگر نباید بیشتر از یک جراحی باز قلب برایتان هزینه بردارد! ولی این اتفاق برای اکثر مسافرین خارجی می‌افتد، زیرا آنها قبل از سفر برای این قضیه برنامه ریزی نمی‌کرده‌اند.

  • لب‌تاپ و تبلت خود را همراه نمی‌برید!

بردن وسایل الکترونیکی شخصی چون لب‌تاپ و تبلت بسیار مهم است. اگر می‌خواهید برای راحت بودند از سیستم‌های رایگان هتل یا از کافی نت‌ها استفاده کنید، باید بدانید، تمام سرویس دهنده‌های رایگان هتل‌ها و کافی نت‌ها دارای برنامه کنترل کاربر‌ها هستند. آنها می‌توانند، نام کاربری، کلمه عبور و تمام عملیات و سایت‌های که شما از آنها بازدید کردید را مشاهده کنند. بنابراین اگر می‌خواهید کلمه عبور و کاربری و عملیات بانکی و... شما محفوظ بماند، دستگاه شخصی خود را همراه ببرید. نکته دیگر اینکه هرگز دستگاه خود را در هتل جا نگذارید و آن را با خود حمل کنید تا اطلاعات شخصی شما در امان باشند.

  • بهترین زمان برای رزرو بلیت را نمی‌دانید!

تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان برای خرید بلیت ارزان برای پروازهای داخلی 21 روز و برای پروازهای بین‌المللی 34 روز قبل از حرکت است. با این وجود ارزان‌ترین بلیت‌ها 49 روز قبل از پرواز باید خریده شوند. حتی بعضی از تحقیقات نشان داده است که 80 روز قبل از پرواز باید بلیت را تهیه کرد. چرا که بسیار ارزن و بهتر است.

روز اول سفر به چین یک وسیله بزرگ، سنگین و جاگیر می‌خرید!

شاید این مورد با مورد دوم در تضاد باشد، ولی قطعاً شما نمی‌خواهید در سفری طولانی برای خودتان غل و زنجیر و بار اضافی درست کنید و یا اینکه همسفرهای خود را در طول مسیر با بار زیاد اذیت کنید. چیزی را که می‌توانید مشابه آن را در شهر خود تهیه کنید، نخرید و به عبارتی از خرید روی هوس که باعث دردسر در طول تور چین می‌شود خوداری کنید. مگر اینکه امکانات خاصی برای حمل آن داشته باشید.

اشتباهات گردشگران در تور چین قسمت اول

تور چین 20 بهترین برای ویزای چین


درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان