ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

ده موردی که شما را در هتل های چین ناراحت می کند

 
وقتی شما در تور چین وارد هتلی می شوید خیلی مهم است که این هتل مایه آرامش شما باشد و بتواند قوای تحلیل رفته شما را در طی روز در دیدن ها و گشت و گذارهای مختلف به شما برگرداند تا با یک شب استراحت بتوانید با آمادگی کافی و انرژی بالا فردا را از خواب بیدار شوید. اما بسیار اتفاق می افتد که متاسفانه هتل شما نه تنها محیطی برای آرامش شما نیست بلکه خیلی هم روی اعصاب شماست . در مطلب زیر به ده مورد از مسائلی که می تواند در تور چین شما را ناراحت کند می پردازیم :
مسافرت به یک کشور دیگر به خودی خود حتی بدون اینکه از بتوانید با افراد آزار دهنده کنار بیایید، پر دغدغه است. هتل شما باید محیط آرامی در باشد که شما به آنجا بروید، اما بسیاری اوقات این طور نیست چرا ؟

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور چین
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین

1- استفاده بی مورد از دکمه آسانسور


در هر هتل  افرادی هستند که برای جلوگیری از فشار دادن دکمه آسانسور  توسط بچه ها برای سرگرمی خودشان این کار را انجام می دهند، که امری خنده دار  است! بعضی از بچه ها همه دکمه ها  را در بین طبقه اول و آخر فشار می دهند .  اگر شما با این بچه ها روبرو شوید، در یک تور بین طبقات هتل  که آزار دهنده هم است  قرار گرفته اید. البته ، والدین از این کار فرزندشان بسیار شرمنده می شوند.

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، در تور چین
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین

2- افرادی که با همه دعوا دارند

شما هم افرادی را که دائم در حال مسابقه دادن  هستند و عجله می کنند را دیده اید. و همین سسب می شود که مدام با دیگران درگیر باشند و دعوا کنند. هیچ چیزی بد تر از ایجاد وقفه در یک مسافرت سریع پر استرس نیست. اتفاقی هم نمی افتد اگر به جای خشمگین شدن به حرف دیگران هم کمی گوش دهیم. ما به شما می گوییم که خونسرد باشید و به سفرتان ادامه بدهید حداقل تا زمانی که شما و همسفرتان  تنها هستید.

مالکین بی توجه حیوانات
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
3- مالکین بی توجه حیوانات

ایرادی ندارد که شما حیواناتتان را به تعطیلات ببرید، البته با این فرض که شما در هتل اجازه داشته باشید که حیوان نگهدارید. به این نکته توجه داشته باشید که آیا می توانید حیوانتان  را در مسافرت بسته بندی کنید و جلوی پارس کردن و فریاد زدن ان را در هتل بگیرید، در حالیکه افراد فضول همه جا پرسه می زنند. به این نکته ساده و پیش پا افتاده توجه کنید که اگر شما همراه خود سگ داشته باشید ، آن را باید همه جا همراه خود ببرید.

خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند.
تور ترکیه.سفر به ترکیه.تورترکیه.هتل های ترکیه

4- خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند


علامت « مزاحم نشوید» برای این گونه افراد است. شاید تنها دلیل آن این باشد که ما اتاق نامرتب را دوست داریم. یا شاید ما از  تاخیر هواپیما خسته شده ایم و نیاز به یکی دو ساعت خواب بیشتر داریم. یا اینکه، فقط ما می خواهیم تنها باشیم.

 کارکنان بی ادب
تور ترکیه.سفر به ترکیه.تورترکیه.هتل های ترکیه
5- کارکنان بی ادب

آیا شما از ان دسته از کارکنانی هستید که از عذاب دادن مسافرین لذت می برند؟ آیا نمی خواهید که امروزی باشید و از آزار و اذیت دیگران  حتی با وجود کوچکترن مشکلات دست بردارید؟ ما به شما توصیه می کنیم که  این کار به سادگی کنار بگذارید زیرا سبب تحمل خسارت زیادی برای شما خواهد شد و شاید حتی کار خود را از دست بدهید.

پیشخدمت و پادو قدرتمند
تور ترکیه.سفر به ترکیه.تورترکیه.هتل های ترکیه
6- پیشخدمت و پادو قدرتمند

نه، ما نمی خواهیم که شما چمدان چرخدار ما را تا اتاقمان ببرید، خیلی خیلی متشکریم.  ما خودمان ان را می کشیم.  چرا شما فکر می کنید که این ۲۰۰ متر اخر را نیز خودتان باید ان را حمل کنید؟  ما به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید.

همسایگان پر سر و صدا
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
7- همسایگان پر سر و صدا

بیشتر هتلها  عایق صدا ندارند. یعنی ما می توانیم چیزهایی را که دیگران با صدای بلند می گویند ر ا بشنویم، هر چیزی را… . پس لطفا صدای خود ر ا بلند نکنید و آهسته صحبت کنید.

 

8-  گروهها

نظرتان در باره سفر در گروههایی که افراد خوب را وادار می کند تا به گونه ای بد رفتار کنند چیست؟ مانند گروههای دانشجویی یا مسافرتهای گروه با دوستان مجرد .  مواظب باشید احترام خودتان را حفظ کنید و پا را از گلیم خود فراتر نگذارید. ما همه دوست داریم  که از زندگی لذت ببریم،  اما آیا می توانید  حضورتان را کمی بی سرو صدا تر  اعلام کنید؟ متشکریم

دربانهای پر افاده
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
9- دربانهای پر افاده

ما تقریبا این افراد را این گونه صدا می کنیم حتی اگر  انها افاده های زیادی هم داشته باشند .ما در مسافرت با این گونه رفتارها زیاد مواجه می شویم. مغرور بودن و باد در سر داشتن قسمتی از شرح وظایف آنها است. پس از این کارها ناراحت نشوید، انها وظیفه شان را انجام می دهند.

والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین

10- والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند

برخی از بچه ها دکمه های آسانسور را فشار می دهد، و بعضی ها هم در لابی هتل به این طرف و آن طرف می دوند. و بعضی دیگر هم آشغال ها را در اطراف  رستوران پرتاب می کنند.  بچه ها باید حتما بچه خوبی باشند. زیرا والدین از کار آنها واقعا شرمنده می شوند. مردم هم سرزنش آمیز به آنها نگاه می کنند که مثلا شما به تعطیلات آمده اید. اما به تعطیلات رفتن به این معنی نیست که وظیفه پدری و مادری خود را نیز تعطیل کنیم. ما باید بچه های خود را کنترل کنیم.
 تور چین.سفر به چین.تورچین.هتل های چین.ویزای چین
مترجم: معصومه صالحی وزیری
منبع:www.smartertravel.com


درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان