تور چین-رستوران های ایرانی در پکن چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

تور چین-رستوران های ایرانی در پکن

معرفی رستوران ایرانی رومی در پکن

در این مطلب از وبسایت تور چین 20 به معرفی یک رستوران ایرانی در چین می پردازیم که هموطنان گرامی در سفرهایشان به کشور چین می توانند از غذاهای خوشمزه ایرانی و غذاهای حلال در چین استفاده کنند چرا که همانگونه که مطلع هستیم غذاهای چینی گاها بسیار بسیار وحشتناک و نامطبوع برای ما ایرانی ها می باشد. البته گفتیم که گاهی نه همه غذاهای چینی ! ناگفته نماند که این معرفی در اصل از ترجمه رادیو چین است که درباره این رستوران ایرانی در پکن چین گزارش تهیه کرده است حال از زبان رادیو چین معرفی رستوران ایرانی رومی در پکن را برای شما بازگو می کنیم :

سلام عرض می کنم حضور شنوندگان گرامی. مناطق نزدیک حلقه سوم شهر پکن، مملو از مراکز بازرگانی و تجاری باشکوه است و در عین حال، سفرت خانه های کشورهای دیگر در چین و آپارتمان های دیپلماتیک نیز در این منطقه قرار دارند. از این رو این منطقه تور چین-رستوران های ایرانی در پکن چینویژگی های ظاهری و مناظر متنوعی دارد و مردمی از همه رنگ و نژاد در آن دیده می شوند. به همین ترتیب رستوران های خارجی با غذاهای متنوع و متفاوت، مطابق با ذائقه های کشورهای مختلف نیز در این حلقه به چشم می خورد.

یکی از رستوران های خارجی که اخیرا در این منطقه شروع به کار کرده است، رومی نام دارد که نام آن مردم کنجکاو را به خود جلب می کند. رومی یک رستوران ایرانی است.

ساعت ده صبح وقتی وارد می شویم، کار رستوران هنوز شروع نشده و پیشخدمت ها مشغول آماده شدن برای باز کردن رستوران هستند. نوای موسیقی ایرانی، همه را غرق در احساس آرامش و شادی کرده است. آقای فریبرز صاحب رستوان و اهل تهران با خوشرویی خود را معرفی می کند:

محیط هنری رستوران رومی بسیار جلب توجه می کند. ساختمان آن سفید رنگ است و روی دیوار ها نام رستوران به خط انگلیسی، چینی و فارسی نوشته شده است. دو طبقه دارد و ظرفیت پذیرش هم زمان 150 مشتری را دارد. مبل های سفید رنگ و پرده های بنفش زیبایی رستوران را دو چندان کرده اند. جلوی در ورودی، ظروف سفالین ایرانی با کرشمه های دل ربای خود از مشتریان استقبال می کنند.

ما متخصص تور چین و ویزای چین هستیم جهت دریافت هرگونه اطلاعات به روز شده درباره تور چین و ویزای چین با ما تماس بگیرید.

آقای فریبرز با اشاره به هدف خود برای زندگی در پکن و دایر کردن یک رستوان ایرانی در چین می گوید:

کم کم صدای ظرف ها و کار کردن دستگاه های آشپزخانه به گوش می رسد. رومی روز کاری جدیدی را آغاز می کند. آقای فریبرز در پاسخ به این سوال ما که آیا برای جلب مشتریان بیشتر چینی و خارجی در مزه غذاهای ایرانی تغییراتی داده شده است یا نه می گوید: " خیر، همه غذاهای اینجا کاملا ایرانی است. هدف ما مزه غذای ایرانی است.

در فهرست غذای رستوران نام کباب ها و پلوهای مختلف ایرانی و غذای مخصوص رستوران، ماست، سالار شیراز، پوره سیب زمینی و غذاهای خاورمیانه ای دیگر هم وجود دارد. آقای فریبرز درباره علاقه مشتریان به غذاهای رومی می گوید:

آقای فریبرز در توضیح دلیل تصمیمش به دایر کردن رستوران رومی گفت:

با نزدیک شدن ظهر و وقت ناهار کم کم مشتریان رومی زیاد می شوند. یکی از آنها دختری چینی با نام فارسی سیمین است. او دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد زبان فارسی در دانشگاه پکن است. او می گوید:

"غذای های ایرانی را خیلی دوست دارم. قبلا رستوران ایرانی در پکن خیلی کم پیدا می شد. غذا های رومی خیلی سنتی است و وقتی فرصت می کنم به اینجا بیایم، ترجیحا زرشک پلو سفارش می دهم. با این غذا به یاد روزهایی می افتم که در ایران زندگی می کردم.

ما متخصص تور چین و ویزای چین هستیم جهت دریافت هرگونه اطلاعات به روز شده درباره تور چین و ویزای چین با ما تماس بگیرید.

آقای چن یی دوست سیمن است و اولین باری است که به رومی آمده است. او می گوید:

"توجه زیادی به ایران دارم. اما فرصت برای سفر به این کشور ندارم. اما حالا می توانم در پکن از غذای ایرانی لذت ببرم. خیلی جالب است."

آقای چن که قبلا غذای ایرانی نخورده، هنوز به آن عادت ندارد اما از ماست خیلی خوشش آمده است.

آقای فریبرز می گوید دیگر به زندگی در پکن عادت کرده و به غذای های چینی به ویژه غذاهای مناطق شمال شرقی چین خیلی علاقه دارد.

شنوندگان گرامی، برنامه امشب مان را با موسیقی دلنشین ایرانی به پایان می بریم. اگر روزی گذرتان به پکن افتاد و دلتان برای غذاهای وطنی تنگ شد، رستوران رومی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

ما متخصص تور چین و ویزای چین هستیم جهت دریافت هرگونه اطلاعات به روز شده درباره تور چین و ویزای چین با ما تماس بگیرید.



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان