دیوار چین دومین مکان دیدنی قاره آسیا
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

برترین دیدنی های چین و آسیا

در این مطلب از وبسایت تور چین 20 نگاهی به 10 مکان دیدنی آسیا از نگاه گردشگران می پردازیم.

یکی از کهن ترین مکان های سکونت گاهی انسان ها قاره آسیا می باشد که قرنهای قرن محل رشد و نمو انسانها بوده است . به خاطر همین قدمت بسیار زیاد دیدنی های بسیاری را در خود جای داده است که موجب شده هر ساله میلیونها گردشگر مکان های زیبا و جذاب مختلف آنرا بازدید کنند.

بر اساس آخرین نظر سنجی انجام شده از گردشگران 10 مکان دیدنی آسیا از جنبه های مخنلف مورد ارزیابی قرار گرفته است که اماکن دیدنی زیر بر اساس این نظر سنجی رتیبه بندی گردیده اند.برترین دیدنی های چین و آسیا

 

 

 

 

 

 

 

 

تاج محل – هندوستان

 

 

1- تاج محل – هندوستان

در فهرست 10 مکان بازدیدی آسیا بدون شک تاج محل رتبه اول را به خود اختصاص میدهد. یادمانی از عشق شاه جهان به همسر مرحومه خود که در غم از دست دادن او این مکان زیبا را از سنگ ماسه و شن سفید و قرمز ساخت که در طول روز با تابش نور خورشید رنگ عوض می کند و شاه بیت دیدنیهای آگرا در هندوستان می باشد.

تاج محل به عنوان نمادی از عشق در هند و در تمام نقاط جهان محسوب می گردد.

دیوار چین - معروفترین جاذبه تور چین

2- دیوار چین

معروفترین جاذبه تور چین و دومین مکان دیدنی آسیا که بزرگترین ساخته دست بسر می باشد و از کره ماه نیز قابل مشاهده می باشد دیوار بزرگ چین میباشد که در حدود 2300 سال قبل به طول 5500 مایل ساخته شده است و به عنوان بزرگترین جاذبه دیدنی کشور چین محسوب میگردد.

3- جزیره Palawan فیلیپین

در لیست بهترین های آسیا باید جزیره Palawan فیلیپین را در رتبه سوم قرار داد که یکی از زیباترین جزایر دیدنی آسیا می باشد این جزیره با مساحت 150 هزار هکتاری خود به عنوان مرز زمان مشهور شده است . این منطقه به علت داشتن زیبائیهای خاص طبیعی به عنوان یک  منطقه حفاظت شده معرفی گردیده است.

جزیره Palawan فیلیپین

4- ژاپن

در مکان چهارم دیدنیهای آسیا کشور ژاپن قرار دارد که دارای فرهنگ و تمدن و اداب و رسوم بسیار خاصی می باشد.این کشور به خاطر صنایع دستی خود دارای شهرتی بسیار زیاد می باشد سوغاتیهای دستی مانند انواع لوازم لاک الکل ابریشم  سفال مروارید مرجان طلا و جواهر انواع فانوس کاغذی عروسک زیورآلات گل و غیره.

کان چهارم دیدنیهای آسیا کشور ژاپن

5- بیت المقدس

پنجمین مکان دیدنی آسیا و مکانی بسیار شریف برای تمام ادیان آسمانی مانند مسلمانان یهودیان و مسیحیان که از ارزش و اعتبار بسیار خاصی در نزد پیروان این ادیان برخوردار است شاید به جرات کمتر مکانی در دنیا وجود داشته باشد که تا این حد در میان تمام پیروان ادیان معتبر و آسمانی ارزش و اعتبار داشته باشد.

 امارات یا دبی

6- دبی

در رتبه ششم لیست دیدنیهای آسیا باید کشور کوچک امارات یا دبی را قرار داد . کشوری که در چند سال گذسته بسیار پیشرفت نموده است و به یک مرکز فرهنگی هنری ورزشی تبدیل شده است که در آن انواع امکانات مختلف تعبیه گردیده است به نوعی که برای هر سلیقه ای امکاناتی وجود دارد.

برجهای پتروناس - کوالالامپور - مالزی

7- برجهای پتروناس - کوالالامپور - مالزی

در رتبه هفتم این لیست برجهای پتروناس مالزی قرار دارد که با 88 طبقه و 452 متر ارتفاع یکی از جذابیتهای گردشگری کوالالامپور مالزی و یکی از مراکز خرید معروف این کشور می باشد. در ارتفاع 170 متری و در طبقه 41 و 42 این برجها پل اسمانی معروف این 2 برج قرار دارد که این 2 برج را به یکدیگر متصل می نماید و دارای 58 متر طول می باشد.شاید جالب باشد که بدانید در ساخت این 2 برج 36.910 تن فولاد بکار رفته است.

جزیره بالی - اندونزی

8- جزیره بالی - اندونزی

در رتبه هشتم دیدنیهای آسیا جزیره زیبا و گردشگری بالی قرار دارد که در میان گردشگران کشورهای مختلف دارای شهرتی بسیار زیلد است به طوریکه این جزیره را به یکی از بهترین مکانهای تفریحی اسیا تبدیل کرده است و هر ساله میلیونها گردشگر از تمامی نقاط دنیا برای تفریح به این جزیره زیبا در کشور مسلمان اندونزی میروند.

 دیزنی لند – هنگ کنگ

9- دیزنی لند – هنگ کنگ

رتبه نهم این لیست متعلق به دیزنی لند یا پارک تفریحی هتگ کنگ می باشد که همانند سایر دیزنی لندها هر ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب می کند و روزی بسیار شاد و مفرح را برای بزرگترها و کوچکترها به ارمغان می آورد.

سنگاپور یا بهشت خرید آسیا

10- سنگاپور

دهمین و آخرین مکان دیدنی در این لیست متعلق به کشور سنگاپور یا بهشت خرید آسیا می باشد.کشوری پویا با ترکیبی از رنگهای متفاوت همراه با فرهنگی اصیل و سنتی نشات گرفته از فرهنگ شرق آسیا و ترکیبی با فرهنگ جدید غربی که این کشور را به یکی از زیباترین کشورهای آسیا نموده است. باغهای ژاپنی و چینی شهرهای قدیمی معبد هزار فانوس و سایر دیدنیهای این کشور چشم هر گردشگری را به خود جلب می کند.

 



درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان